Thumbnail
ΕΛΜΕ Κέρκυρας

Ύστερα από την ενημέρωση των αιρετών για τη λειτουργία του ΠΥΣΔΕ  και μετά από παράσταση του Δ.Σ της ΕΛΜΕ χθες στη Β/θμια και το υπηρεσιακό συμβούλιο, το Δ.Σ  καταγγέλλει τα εξής:

Μέχρι σήμερα οι όποιες τοποθετήσεις έχουν γίνει, έγιναν χωρίς να ακολουθηθεί η ορισμένη διαδικασία ( λειτουργικές υπεραριθμίες, αποσπάσεις, συμπλήρωση ωραρίου )και σε κατάφωρη αντίθεση με προηγούμενη απόφαση του ίδιου του ΠΥΣΔΕ, που όριζε την εκ του νόμου προβλεπόμενη διαδικασία. Στις  10/9 το ΠΥΣΔΕ ακολούθησε ακριβώς την αντίθετη διαδικασία τοποθέτησης άλλοτε συνεξετάζοντας τις παραπάνω κατηγορίες και άλλοτε κατά το δοκούν και συμφέρον.

Το ΠΥΣΔΕ προχώρησε σε τοποθετήσεις, χωρίς να έχουν δοθεί τα κενά και τα πλεονάσματα από όλα τα σχολεία της Β/θμιας και χωρίς αυτά να έχουν δημοσιοποιηθεί στο σύνολό τους, ώστε οι συνάδελφοι να είναι ενήμεροι και έτσι να έχουν τη δυνατότητα επιλογής.

Επιπροσθέτως δεν γνωστοποιούνται τα κενά της Α/θμιας για τις κοινές ειδικότητες, ενώ έχουν γίνει κατά περίπτωση και σε συγκεκριμένες ειδικότητες τοποθετήσεις στην Α/θμια, χωρίς πρώτα οι συγκεκριμένοι να καλύπτουν το ωράριό τους στη Βαθμίδα που ανήκουν, όπως ο νόμος ορίζει Έτσι επιλεκτικά τοποθετούν συναδέλφους σε δημοτικά εν αγνοία των υπολοίπων της ίδιας ειδικότητας.

Αντίθετα με τη διαδικασία, με εντολή του Περιφερειακού Δ/ντή Εκπ/σης δόθηκαν κενά για πρόσληψη αναπληρωτών ΠΕ11, παρά τις διαμαρτυρίες του ΠΥΣΠΕ και αντίθετα με το νόμο που ορίζει πως πρώτα καλύπτουν οι καθηγητές της Β/θμιας που δεν καλύπτουν το ωράριό τους σε αυτήν. Ας αναλάβει ο Περιφερειακός την ευθύνη του και μην τα ρίξει πάλι σε λάθος κάποιου υπαλλήλου(!!!), όπως έκανε πέρσι με τις προσλήψεις αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου.

Ακόμα και σήμερα η εικόνα των κενών και των πλεονασμάτων είναι θολή και ασαφής, κάτι που διευκολύνει τη διοίκηση στα προεκλογικά παιγνίδια της. Απόδειξη των όσων λέμε είναι πως παρά τις δηλώσεις του Υπουργείου για την αυστηροποίηση του πλαισίου των μετεγγραφών, ακόμη και σήμερα γίνονται μετακινήσεις μαθητών, που αλλάζουν το τοπίο στα σχολεία, χωρίς να γίνεται ο απαραίτητος έλεγχος από τον προϊστάμενο της Β/θμιας. Η άρνησή του να ορίσει ανώτατο όριο μαθητών (πλαφόν), όπως με παράστασή του είχε ζητήσει το Δ.Σ της ΕΛΜΕ, οδήγησε σε στρεβλώσεις και ανισορροπίες στα τμήματα και στους εκπαιδευτικούς των σχολείων. Εξάλλου οι ευθύνες του Δ/ντή Β/θμιας είναι μεγάλες, όταν αποδέχεται στη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ πως είναι λάθος η διαδικασία, δηλώνει όμως ότι θα την ακολουθήσει. Φαίνεται πως η υπακοή στις διαθέσεις των από πάνω είναι επιλογή του, αδιαφορώντας για την ομαλή λειτουργία των σχολείων, προκαλώντας το περί δικαίου αίσθημα των συναδέλφων…

Αυτή η απαράδεκτη κατάσταση εντάσσεται από τη μια στην πρεμούρα της διοίκησης να παρουσιάσει μια ψεύτικη εικόνα κανονικότητας ( προσλήψεις αναπληρωτών με «λάθη» και από την άλλη να χρησιμοποιήσει την χαοτική αυτή κατάσταση στα σχολεία και στις τοποθετήσεις προσδοκώντας σε εκλογικά οφέλη.

Άλλωστε ακόμα και αυτά τα κενά και πλεονάσματα έχουν βγει μετά την εφαρμογή των καταστροφικών πολιτικών στην εκπαίδευση των προηγούμενων και τωρινών κυβερνήσεων και έχουν αν κάνουν με το κόψιμο τμημάτων, τα 27ρια τμήματα, τη μείωση των ωρών, την κατάργηση των υπεύθυνων εργαστηρίων κλπ.

 Είναι απαραίτητη η δημοσιοποίηση ΟΛΩΝ των αναγκών των σχολείων. Τα κενά  θα πρέπει να γίνονται γνωστά με την ακρίβεια των πόσων ωρών λείπουν ανά ειδικότητα από τα σχολεία, ώστε να γνωρίζουν όλοι. Για τις τοποθετήσεις θα πρέπει να καλούνται οι συνάδελφοι να συμπληρώσουν αιτήσεις. Είναι απαράδεκτο να τοποθετούνται οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου χωρίς αίτησή τους. Εκ των υστέρων κενά που εμφανίζονται για οποιοδήποτε λόγο, είτε επειδή καθυστερημένα έφτασαν στο ΠΥΣΔΕ είτε κυρίως λόγω των καταστροφικών για τον κλάδο πολιτικών αποφάσεων, προηγούμενων, τωρινών και μελλοντικών κυβερνήσεων, (πλασματικά πλεονάσματα εκπαιδευτικών, συγχωνεύσεις καταργήσεις τμημάτων, "παιχνίδια" με τις αναθέσεις κ.α.), πρέπει και αυτά να δημοσιοποιούνται και να δίνεται η δυνατότητα να δηλώνονται από το ΣΥΝΟΛΟ  των εκπαιδευτικών της κάθε ειδικότητας με σκοπό την ενίσχυση της διαφάνειας. 

Απαιτούμε από το ΠΥΣΔΕ:

  • την τήρηση της προβλεπόμενης διαδικασίας τοποθετήσεων

  • Κοινοποίηση όλων των κενών αφού αυτά έχουν οριστικοποιηθεί με την ακρίβεια των πόσων ωρών λείπουν ανά ειδικότητα από τα σχολεία

  • Τοποθέτηση μετά από αίτησή τους όλων των μόνιμων εκπαιδευτικών, κατά σειρά -λειτουργικά υπεράριθμοι, διάθεση ΠΥΣΔΕ, αποσπασμένοι είτε εσωτερικά είτε από άλλο ΠΥΣΔΕ

  • Επανακοινοποίηση όλων των κενών αν προκύπτουν πολλά νέα κενά και να ζητούνται νέες αιτήσεις από όσους εμπλέκονται.

  • Κοινοποίηση όλων των κενών προς συμπλήρωση ωραρίου

  • Τοποθέτηση μετά από αίτησή τους όλων των μόνιμων εκπαιδευτικών, δίνοντας προτεραιότητα στις αιτήσεις, στην εγγύτητα των προς συμπλήρωση σχολείων, στις ώρες συμπλήρωσης

  • Αποστολή όλων των αποφάσεων στα σχολεία για ενημέρωση των συναδέλφων

  • Καλούμε τους συναδέλφους να προχωρήσουν σε ενστάσεις, όταν διαπιστώνουν λάθη και παρατυπίες

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;