Thumbnail
Κατηγορηματικά αντίθετη η ΟΛΜΕ

Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ δηλώνει την κατηγορηματική του αντίθεση στην επιδιωκόμενη προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας και Διοικητικής Μεταρρύθμισης να επιβάλει και στους εκπαιδευτικούς το πλαίσιο αξιολόγησης που διέπει τον Δημόσιο Τομέα.

Για το σκοπό αυτό ενεργοποιείται επιλεκτικά διάταξη του Π.Δ 152/13, το οποίο με τους αγώνες του κλάδου έμεινε ανενεργό το προηγούμενο διάστημα.

Παρά τη δημόσια ρητή διαβεβαίωση του Υπουργού Παιδείας ότι δεν είναι στις προθέσεις του να προχωρήσει σε ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, δεδομένου ότι, όπως δήλωνε, δεν ήταν στη φιλοσοφία του η εφαρμογή του ανωτέρω Π.Δ, εν τούτοις αιφνιδιαστικά προχωρά στην επιλεκτική εφαρμογή του για τους εκπαιδευτικούς που πρόσκαιρα ασκούν διοικητικά καθήκοντα.

Όπως είναι γνωστό οι εκπαιδευτικοί εξαιρούνται απ’ το υπάρχον σύστημα αξιολόγησης του υπόλοιπου δημόσιου τομέα.

Επισημαίνεται ότι αυτοί που θα κληθούν να αξιολογήσουν τους εκπαιδευτικούς με τις γενικές διατάξεις για το δημόσιο, θα υποστούν και οι ίδιοι την ίδια αντιμετώπιση  αξιολογούμενοι με τις γενικές διατάξεις, ενώ σύμφωνα με το Π.Δ 152 θα αξιολογούνται διαφορετικά. Η παραπάνω επισήμανση γίνεται για έναν και μόνο λόγο, προκειμένου να καταδειχθεί ότι τα όσα αναφέρονται στις σελίδες 5 και 6 της εγκυκλίου162092/Γ1/28.09.2017 του ΥΠΠΕΘ δεν έχουν καμία νομική υπόσταση και είναι προδήλως παράνομα. Είναι άλλωστε γνωστή η κατηγορηματική διαφωνία του κλάδου με το ΠΔ152/2013 όπως είναι επίσης γνωστή η δέσμευση του Υπουργείου για την κατάργησή του.

Σε κάθε περίπτωση το Δ.Σ της ΟΛΜΕ αρνείται κατηγορηματικά την εφαρμογή οποιασδήποτε μορφής ατομικής αξιολόγησης εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τις θέσεις του κλάδου.

Απαιτούμε  την άμεση κατάργηση του Π.Δ 152/13 του Ν3848/10 και την κατάργηση του καθηκοντολογίου.

Καλούμε τους συναδέλφους να αρνηθούν την αξιολόγηση σε όλη τη διοικητική ιεραρχία και να απέχουν από τη διαδικασία.

Απαιτούμε από τον Υπουργό Παιδείας να μην συνεχίσει την επιχειρούμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε διοικητικές θέσεις και των Στελεχών της Διοίκησης και να προχωρήσει σε άμεση κατάργηση του υφιστάμενου νομικού πλαισίου.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aen.jpg
Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού: Λήγει μεθαύριο η προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών για τις προκαταρκτικές εξετάσεις
Οι εισακτέοι ορίστηκαν σε χίλιους πεντακόσιους εξηνταεννέα (1569) [επτακόσιοι εβδομηντατρείς (773) Πλοίαρχοι και επτακόσιοι ενενηνταέξι (796)...
Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού: Λήγει μεθαύριο η προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών για τις προκαταρκτικές εξετάσεις
seferoelyths
Σεφέρης – Ελύτης: Πήραν το Νομπέλ, τώρα το ΕΚΠΑ τους δίνει και το πτυχίο τους
Το Πανεπιστήμιο Αθηνών τιμά τον Γιώργο Σεφέρη και τον Οδυσσέα Ελύτη, που παρότι εγγράφηκαν και οι δύο στη Νομική, δεν έφυγαν ποτέ πτυχιούχοι
Σεφέρης – Ελύτης: Πήραν το Νομπέλ, τώρα το ΕΚΠΑ τους δίνει και το πτυχίο τους
σεριφος
Γυμνασίο Σερίφου: Κατέκτησε την 1η θέση στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας ανάμεσα σε 11.000 συμμετοχές
Στην κατηγορία Niveau A1 : Olympie-Pierre de Coubertin για το έτος 2024
Γυμνασίο Σερίφου: Κατέκτησε την 1η θέση στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας ανάμεσα σε 11.000 συμμετοχές