Thumbnail
ΕΛΜΕ Πειραιά

           Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 1/6 παράσταση διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής για το άνοιγμα του ΟΠΣΥΔ, την πλήρη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών και το κλείσιμο Τομέων και τμημάτων στα ΕΠΑΛ.

          Στην παράσταση διαμαρτυρίας, που έγινε μετά από πρωτοβουλία της ΕΛΜΕ Πειραιά, πήραν μέρος 9 εκπαιδευτικά σωματεία (ΕΛΜΕ και Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης), πολλοί συνάδελφοι αναπληρωτές, ενώ έγινε συνάντηση με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής.

          Για το θέμα του ΟΠΣΥΔ και της προϋπηρεσίας:

          Δεν δόθηκε θετική απάντηση-δέσμευση στο δίκαιο αίτημα να ανοίξει το ηλεκτρονικό σύστημα του ΟΠΣΥΔ για όσους δεν πρόλαβαν να κάνουν αίτηση, αλλά και της προσμέτρησης όλης της προϋπηρεσίας. Ο Περιφερειακός Διευθυντής δεσμεύτηκε να εισηγηθεί (εγγράφως) θετικά, ωστόσο, το γεγονός αυτό, δεν αποτελεί σε καμιά περίπτωση απάντηση που να ικανοποιεί τους εκατοντάδες συναδέλφους που μένουν άνεργοι του χρόνου, εξαιτίας των ασφυκτικών ορίων που έθεσε η κυβέρνηση. Το αίτημα ήταν και παραμένει να υπάρξει άμεση λύση με το άνοιγμα του ΟΠΣΥΔ. Η τοποθέτηση του Περιφερειάρχη λειτουργεί περισσότερο σαν δήλωση "συμπάθειας", απέναντι στις συνέπειες μιας ανάλγητης πολιτικής, που τσακίζει ζωές και δικαιώματα. "Να σε κάψω Γιάννη, να σε αλείψω λάδι", που λέει ο λαός μας.

          Για τα ΕΠΑΛ

          Τέθηκε το ζήτημα του κλεισίματος Τομέων στον Πειραιά αλλά και σε όλη την Ελλάδα (βλέπε ανακοινώσεις ΕΛΜΕ με αριθ. 116 και 121) και της βίαιης μεταφοράς των οργανικών θέσεων συναδέλφων. Εδώ ο Περιφερειακός Διευθυντής ξεπέρασε κάθε όριο πρόκλησης. "Έγινε διευθέτηση και ρύθμιση σε τοπικό επίπεδο", ανέφερε. Δηλαδή, μαζεύουμε Τομείς και Ειδικότητες σε λίγα ΕΠΑΛ, με ό, τι αυτό συνεπάγεται για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Π.χ. ένας μαθητής από το Πέραμα, προκειμένου να παρακολουθήσει τον Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών, πρέπει να πάει στην Αγιά Σοφία του Πειραιά (3ο ΕΠΑΛ) ή στον Κορυδαλλό, ενώ τινάζεται στον αέρα κάθε έννοια οργανικότητας! Όλα τα παραπάνω στα πλαίσια της πολιτικής που εντείνεται με την εφαρμογή των μνημονίων, του μόνιμου «κόφτη» και όλων των αντιεκπαιδευτικών επιλογών .

          Απέρριψε το αίτημα της επαναλειτουργίας των Τομέων (οι οποίοι θυμίζουμε ότι προέρχονται από διαθεσιμότητα και λειτούργησαν μόλις ένα χρόνο) και της επιστροφής των συναδέλφων στα σχολεία τους. Ανέφερε ότι το κλείσιμο των δύο Τομέων Εφαρμοσμένων Τεχνών στον Πειραιά στηρίχτηκε σε εισήγηση της ΔΙΔΕ Πειραιά και του Διευθυντή Β/θμιας Εκπαίδευσης. Ο Διευθυντής Β/θμιας Εκπαίδευσης Πειραιά, στις 22/5, ανέφερε στους συναδέλφους ότι ο ίδιος είχε κάνει αντίθετη εισήγηση. Είναι προφανές ότι κάποιος από τους δύο λέει ψέματα, συνήθης πρακτική της Διοίκησης, όταν πρόκειται να περάσει νέες αντιεκπαιδευτικές αποφάσεις. Δεν ανέφερε τίποτα για χρονικό διάστημα τριών χρόνων, προκειμένου να επαναλειτουργήσει ένας Τομέας, όπως είχε ισχυριστεί ο Διευθυντής ΔΙΔΕ Πειραιά.

          Αποκάλυψε ότι θα υπάρχει υποβιβασμός ΣΕΚ σε Σχολικά Εργαστήρια, εκεί που το ΣΕΚ δεν καλύπτει δύο σχολικές μονάδες (π.χ. υπάρχουν ΣΕΚ που καλύπτουν σήμερα μία σχολική μονάδα και ένα ΙΕΚ).

          Όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τη δημιουργία των τμημάτων με βάση τις εγγραφές που θα υπάρξουν μέχρι τις 30/6, το χαρακτηρισμό φοίτησης το Γενάρη, το κλείσιμο ολιγομελών (κατά την κυβέρνηση) τμημάτων, συνθέτουν ένα εφιαλτικό πλαίσιο για τα ΕΠΑΛ και τη λειτουργία τους.

 

 

Για την παράσταση διαμαρτυρίας στη ΔΙΔΕ Πειραιά

          Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Πειραιά πραγματοποίησε παράσταση διαμαρτυρίας στη ΔΙΔΕ Πειραιά την Παρασκευή 2/6. Ο Διευθυντής απουσίαζε και την αντιπροσωπεία συνάντησε ο αναπληρωτής του.

          Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ απαίτησε:

  • Έγγραφη εισήγηση της ΔΙΔΕ Πειραιά για την επαναλειτουργία των Τομέων Εφαρμοσμένων Τεχνών και την επιστροφή των συναδέλφων στα σχολεία τους.
  • Παραμονή στα σχολεία τους (ΣΚΥΠ και ΕΠΑΛ Δραπετσώνας), όσων συναδέλφων δεν επιθυμούν τη μετακίνησή τους στο 3ο ΕΠΑΛ Πειραιά.
  • Επίσημα έγγραφα που να αποδεικνύουν ότι ο Διευθυντής Β/μιας Πειραιά είχε εισηγηθεί αντίθετα με το κλείσιμο των δύο Τομέων στον Πειραιά (όπως είχε ισχυριστεί).
  • Ενημέρωση για το νόμο που προβλέπεται χρονικό διάστημα τριών χρόνων, προκειμένου να επαναλειτουργήσει ένας Τομέας, όπως είχε πάλι ισχυριστεί ο Διευθυντής ΔΙΔΕ Πειραιά στους συναδέλφους.
  • Πλήρη στελέχωση του 2ου βαθμολογικού-εξεταστικού για τα ΓΕΛ.

 

Ο αναπληρωτής Διευθυντής Β/θμιας αρνήθηκε το αίτημα της μη μεταφοράς των οργανικών για όσους συναδέλφους επιθυμούν να παραμείνουν στα σχολεία τους, με το επιχείρημα ότι ο σχετικός νόμος είναι δεσμευτικός. Για τα υπόλοιπα, δήλωσε ότι θα τα μεταβιβάσει στο Διευθυντή.

Συνεχίζουμε τον αγώνα για την ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων μας.

Η ΕΛΜΕ Πειραιά, μαζί με όλα τα σωματεία που πήραν μέρος στην κινητοποίηση στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής θα συνεχίσει στην ίδια γραμμή υπεράσπισης και διεκδίκησης των δικαιωμάτων μας.

 

 

            

                                                                        ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΕΛΜΕ    

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μαθητής ρεύμα Πάτρα
Ηλεκτροπληξία σε σχολείο: «Είχε μαυρίσει το χέρι μου, είχε μουδιάσει μέχρι τον ώμο» - Η μαρτυρία του μαθητή
Για το σοβαρό ατύχημα μίλησε ο μαθητής στην Πάτρα
Ηλεκτροπληξία σε σχολείο: «Είχε μαυρίσει το χέρι μου, είχε μουδιάσει μέχρι τον ώμο» - Η μαρτυρία του μαθητή