Thumbnail
ΕΛΜΕ Κέρκυρας

Κατά τη διάρκεια των κινητοποιήσεων της ΕΛΜΕ Κέρκυρας και της Ένωσης Γονέων για διορισμούς εκπαιδευτικών και ενάντια στις καταργήσεις τμημάτων, η ΕΛΜΕ, ομόφωνα, αποφάσισε την παρεμπόδιση συνεδρίασης του ΠΥΣΔΕ Κέρκυρας, προκειμένου να μη νομιμοποιηθούν με αυτόν τον τρόπο οι καταργήσεις τμημάτων. Κατά τη διάρκεια της κινητοποίησης αυτής, ο Διευθυντής Δ.Ε. προχώρησε σε προσωρινές τοποθετήσεις, μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών, και σε προσωρινές διαθέσεις, ώστε να μη μείνουν τα σχολεία χωρίς εκπαιδευτικούς και να καλυφθούν κάποια κενά αλλά και για να αρχίσουν να πληρώνονται οι συνάδελφοι αναπληρωτές. Όλα αυτά έγιναν χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του ΠΥΣΔΕ, αφού αυτό δε συνεδρίαζε.

Στην τελευταία όμως συνεδρίαση, που έγινε ο Διευθυντής Δ.Ε. με αυταρχικό τρόπο επιχείρησε να επικυρώσει τις αποφάσεις αυτές, παραβλέποντας το γεγονός ότι οι τοποθετήσεις ήταν προσωρινές και χωρίς να τηρηθεί καμία σειρά και καμία προηγούμενη απόφαση του ΠΥΣΔΕ.

Στην απαίτηση των αιρετών μάλιστα να τους δοθεί αναλυτικά η κατάσταση των σχολείων από το MySchool, ώστε να ελέγξουν τις προηγούμενες αποφάσεις, ο ΔΔΕ αρνήθηκε να τη δώσει.  

 Η ΔΔΕ Κέρκυρας προχωρά σε τοποθετήσεις-εξπρές, για να στηριχτεί το επικοινωνιακό παραμύθι της κυβέρνησης του 3ου και του 4ου Μνημονίου, πως "όλα λειτουργούν κανονικά και όλα είναι στη θέση τους".

            Μετά από την ενημέρωση των αιρετών, εξέταση των τοποθετήσεων και καταγγελίες από συναδέλφους  είδαμε:

  • Πολλές τοποθετήσεις εκπαιδευτικών σε κενά που δεν είχαν ανακοινωθεί
  • Κενά τα οποία δεν έχουν ανακοινωθεί
  • Παράτυπες τοποθετήσεις εκπαιδευτικών με μαθήματα μόνο β΄ανάθεσης
  • Τοποθετήσεις στο ΙΕΚ ,χωρίς την εισήγηση του ΠΥΣΔΕ
  • Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών ανεξάρτητα από τα μόριά τους σε θέσεις που θα έπρεπε να καλυφθούν από άλλους εκπαιδευτικούς
  • Διαθέσεις εκπαιδευτικών σε σχολεία άλλα από αυτά που είχαν δηλώσει και ενώ τα κενά παραμένουν
  • Διαθέσεις στην Α΄βάθμια χωρίς να ληφθεί υπόψη η σειρά των μορίων.

Και πολλές ακόμα παρατυπίες που έχουν ως αποτέλεσμα την καταστρατήγηση κάθε εργασιακού δικαιώματος των εκπαιδευτικών, τη λειτουργία του ΠΥΣΔΕ να εκφυλίζεται σε «ενός αντρός αρχή», την αδικία να γίνεται καθεστώς στη ΔΔΕ Κέρκυρας.

Τα μειωμένα κενά, τα οποία είχαν ως αποτέλεσμα και μειωμένες προσλήψεις αναπληρωτών οφείλονται εν πολλοίς στις κατευθύνσεις του Υπουργείου, τις οποίες ακολουθεί κατά γράμμα τόσο η ΔΔΕ όσο και η ΠΔΕ. Με ευθύνη της οποίας τα κενά «έσπασαν», ώστε να έχουμε αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου κατά πλειοψηφία, καταστρατηγώντας των πίνακα των  αναπληρωτών. Το παραπάνω είχε ως αποτέλεσμα  να διοριστούν συνάδελφοι με πολύ λιγότερα μόρια ,ενώ οι  πρώτοι στη σειρά ή να διοριστούν ως μειωμένου ή να μείνουν αδιόριστοι.

Οι καταργήσεις τμημάτων άλλαξαν το τοπίο με τα κενά στην Κέρκυρα και σε όλη την Ελλάδα. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, το Υπουργείο Παιδείας, η ΠΔΕ Ιονίων Νήσων και η ΔΔΕ Κέρκυρας, από κοινού εφαρμόζοντας κατά γράμμα την πολιτική τους, με το κόψιμο των τμημάτων, έβγαλαν κι άλλους εκπαιδευτικούς υπεράριθμους, δημιουργώντας πλασματικά πλεονάζον προσωπικό. Με τη νέα κατάσταση περισσεύουν περισσότεροι εκπαιδευτικοί, είτε ολόκληροι, είτε για κάποιες ώρες κι αυτοί οι εκπαιδευτικοί πρέπει να τοποθετηθούν, με βάση τα μόριά τους, στη θέση που πρέπει και όχι σε όποια έχει περισσέψει. Αν και βέβαια υπάρχουν συνάδελφοι με περίσσευμα 2-3 ωρών ( οι οποίοι δεν είναι δυνατόν να συμπληρώσουν αλλού ωράριο) και αυτό γεννά εύλογα το ερώτημα γιατί έπρεπε ,κατά τον κ. Γκούση, να κλείσουν τα τμήματα;

Με γνώμονα τη διαφάνεια στις τοποθετήσεις των συναδέλφων, την υπεράσπιση των εργασιακών μας δικαιωμάτων και την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων, η ΕΛΜΕ Κέρκυρας απαιτεί:

  • Την επανατοποθέτηση ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών, μόνιμων και αναπληρωτών, μετά από αίτησή τους προκειμένου να αποκατασταθούν οι αδικίες.
  • Να δοθούν όλα τα κενά στη δημοσιότητα ώστε οι εκπαιδευτικοί να είναι ενημερωμένοι.
  • Να δοθεί η αναλυτική κατάσταση των σχολείων από το MySchool στην ΕΛΜΕ.
  • Να γίνονται οι διαθέσεις με βάση τις αιτήσεις των εκπαιδευτικών, όπου υπάρχουν, και τα μόριά τους.
  • Αποστολή της τελικής απόφασης στα σχολεία προκειμένου να είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί ενήμεροι.

 

Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς να απαιτήσουν την επανατοποθέτηση όλων των συναδέλφων και να διαμαρτυρηθούν στη ΔΔΕ

Καλούμε τους αιρετούς του κλάδου να ελέγξουν εξονυχιστικά τη διαδικασία τοποθέτησης που θα γίνει από την αρχή αλλά να μην την ψηφίσουν μια και τα κενά και πλεονάσματα έχουν προκύψει από καταργήσεις τμημάτων και μια σειρά άλλες αποφάσεις ενάντια στις θέσεις του κλάδου.

Αν η ΔΔΕ δε δεχτεί την επανατοποθέτηση των εκπαιδευτικών καλούμε τους αιρετούς σε αποχή από κάθε διαδικασία και λεπτομερή ανακοίνωση των ατασθαλιών που έχουν γίνει.

Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας θα πραγματοποιήσει συνάντηση με τον ΔΔΕ τη Δευτέρα 6 Νοεμβρίου, στη 1 μ.μ. για να διατυπώσει τα παραπάνω αιτήματα.

         

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

βιβλίο με δεσιμο απο ανθρωπινο δέρμα
Χάρβαρντ: Είχε στη βιβλιοθήκη του βιβλίο με δέσιμο από ...ανθρώπινο δέρμα - Το αφαιρεί και ζητά συγγνώμη
Ο πρώτος ιδιοκτήτης του βιβλίου, ο Γάλλος γιατρός Ludovic Bouland, έδεσε το βιβλίο με ανθρώπινο δέρμα. Το Χάρβαρντ είπε ότι ο Μπούλαντ πήρε το δέρμα...
Χάρβαρντ: Είχε στη βιβλιοθήκη του βιβλίο με δέσιμο από ...ανθρώπινο δέρμα - Το αφαιρεί και ζητά συγγνώμη
Λεωφορείο ΚΤΕΛ
Καστοριά: Υπάλληλος ΚΤΕΛ αρνήθηκε να δεχθεί ψηφιακή ακαδημαϊκή ταυτότητα  φοιτητή
Παρότι τα ψηφιακά έγγραφα της εφαρμογής Gov.gr Wallet είναι πλήρως ισάξια ως προς την ισχύ τους με τα φυσικά έγγραφα
Καστοριά: Υπάλληλος ΚΤΕΛ αρνήθηκε να δεχθεί ψηφιακή ακαδημαϊκή ταυτότητα  φοιτητή