Thumbnail
ΕΛΜΕ Ηλείας

Α. Για τη γενική πολιτική κατάσταση

Τα δύο χρόνια διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, συνοδεύτηκαν από την ταπεινωτική συμφωνία της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ με τους ευρωπαίους δανειστές και το κεφάλαιο. Υλοποιεί βίαια  την ολοκληρωτική επιβολή του τρίτου βάρβαρου μνημονίου στις πλάτες του λαού και των εργαζομένων.

Ο κόσμος της εργασίας και τα πλατιά λαϊκά στρώματα βρίσκονται αντιμέτωπα με την κατεδάφιση της κοινωνικής ασφάλισης, τον μόνιμο δημοσιονομικό “κόφτη”, τα πρωτογενή πλεονάσματα, το ξεπούλημα και την εκποίηση της δημόσιας περιουσίας. Στο όνομα της υποτιθέμενης ανάπτυξης, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ σαρώνει όποιες εργατικές και λαϊκές κατακτήσεις απέμειναν όρθιες. Στο όνομα της καπιταλιστικής κερδοφορίας – που την βαφτίζει εύσχημα ως ανάπτυξη – η ανεργία γιγαντώνεται, η σταθερή και μόνιμη εργασία διαρκώς συρρικνώνεται για να δώσει τη θέση της σε κάθε μορφής ελαστικές μορφές απασχόλησης.

Μπροστά στη διαβόητη δεύτερη αξιολόγηση, ΕΕ και ΔΝΤ απαιτούν από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ νέα ακόμα σκληρότερα αντιλαϊκά μέτρα. Η νέα συμφωνία προβλέπει  την παραπέρα μείωση του αφορολόγητου ορίου, τόσο που να οδηγήσει στην οικονομική αφαίμαξη και εξόντωση των πιο πληβειακών στρωμάτων. Ζητούν νέες μειώσεις στις συντάξεις των παλαιών συνταξιούχων και την κατάργηση της προσωπικής διαφοράς.

Είναι ανάγκη το εργατικό και λαϊκό κίνημα να μπει ξανά σε τροχιά αντίστασης και αγωνιστικής ανασύνταξης για να αντιμετωπίσει, να αναχαιτίσει και να ανατρέψει το νέο κύμα αντιλαϊκών και αντεργατικών μέτρων που προετοιμάζουν κυβέρνηση – ΕΕ – ΔΝΤ και κεφάλαιο.

Β. Η οικονομική και εργασιακή κατάσταση των εκπαιδευτικών

Oκτώ χρόνια μέσα στα μνημόνια, οι εκπαιδευτικοί έχουν έρθει αντιμέτωποι με δραματικές μειώσεις στους μισθούς τους που φτάνουν ακόμα και στο 40%. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ με την επιβολή του νέου «ενιαίου μισθολογίου» από τις αρχές του 2016 επιβάλλει για μια ακόμα φορά φτώχεια διάρκειας για το σύνολο των εκπαιδευτικών.

Το  υπουργείο Παιδείας επιβάλλει μέτρα μνημονιακής κοπής και έμπνευσης για να «περιορίσει» τα δραματικά κενά που παράγει το καθεστώς της διαρκούς αδιοριστίας. Πέρα από την αύξηση του ωραρίου η οποία παραμένει, το υπουργείο Παιδείας, εφαρμόζει κάθε είδους μέτρα (υπεύθυνοι εργαστηρίων, αύξηση μαθητών στα τμήματα κλπ), που βάλλουν ευθέως ενάντια στα εργασιακά δικαιώματα και κατακτήσεις των εκπαιδευτικών. Έτσι, τείνει να γίνει «κανονικότητα» η μετακίνηση και η περιπλάνηση ενός μεγάλου τμήματος των εκπαιδευτικών σε δύο, τρία ή ακόμα και πέντε σχολεία για να καλυφθεί το ωράριό τους. Την ίδια στιγμή ο Γαβρόγλου δηλώνει σαφώς ότι δεν θα υπάρξουν μόνιμοι διορισμοί.

Ως Εκπαιδευτικοί πρέπει να ζούμε και να εργαζόμαστε με αξιοπρέπεια. Οφείλουμε να επαναφέρουμε στο προσκήνιο των αγωνιστικών διεκδικήσεών μας τις πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς, τη σταθερή και μόνιμη εργασία για όλους. Η υπόθεση αυτή μας αφορά όλους.

Γ. Το Δημόσιο σχολείο στο μάτι του μνημονιακού κυκλώνα

Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας μεθοδεύει εν κρυπτώ από το εκπαιδευτικό κίνημα τις σαρωτικές αλλαγές που αφορούν το σύνολο της εκπαίδευσης από την πρωτοβάθμια ως την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η πολιτική τους υπηρετεί με πίστη και προσήλωση όλες τις δεσμεύσεις που υπαγορεύονται από το τρίτο μνημόνιο καθώς επίσης και από τις οδηγίες του ΟΟΣΑ. Στόχος της πολιτικής ηγεσίας είναι η αντιδραστική αναδιαμόρφωση και αναδιάρθρωση του χάρτη της εκπαίδευσης έτσι που να εναρμονίζεται με τα λεγόμενα «ευρωπαϊκά πρότυπα».

Το διαβόητο «πόρισμα Λιάκου» της επιτροπής του Εθνικού Διαλόγου επανέρχεται τώρα μέσω της πρόσφατης πρότασης του ΙΕΠ. Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας επιχειρεί να αποτινάξει από πάνω της το πόρισμα του Εθνικού Διαλόγου, λόγω των γενικευμένων αντιδράσεων του εκπαιδευτικού κινήματος. Η νέα κυβερνητική πρόταση, η οποία παρουσιάζεται μέσω του ΙΕΠ, πίσω από γενικόλογες και θολές διατυπώσεις διατηρεί αναλλοίωτη τη φιλοσοφία και το περιεχόμενο της πολιτικής του υπουργείου Παιδείας και των κατευθύνσεων που υπαγορεύουν ΕΕ και ΟΟΣΑ.

Οι στόχοι της πολιτικής της κυβέρνησης και του υπουργείου Παιδείας συνοψίζονται στα εξής.

  1. Η αναμόρφωση της ενδιάμεσης βαθμίδας του Γυμνασίου προεκτείνοντας τη μέχρι και την Α’ Λυκείου. Όπως άλλωστε χαρακτηριστικά αναφέρεται και στο σχέδιο του ΙΕΠ στην Α’ Λυκείο «ολοκληρώνεται η υποχρεωτική εκπαίδευση» ενώ προβλέπεται «κοινός κορμός μαθημάτων σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ».
  2. Η δημιουργία μιας ιδιαίτερης και «αριστοκρατικής» βαθμίδας εντός του Λυκείου, που περιλαμβάνει τις δύο τελευταίες τάξεις. Οι διακηρύξεις του υπουργείου Παιδείας για την υποτιθέμενη «ανάκτηση του Λυκείου» αποδεικνύονται κενές περιεχόμενου. Για μια ακόμα φορά η Γ’ Λυκείου μετατρέπεται και επισήμως σε έτος «προετοιμασίας για την Τριτοβάθμια εκπαίδευση».
  3. Η δημιουργία νέων εξεταστικών πλεγμάτων που θα ξεκινούν από την Α’ τάξη του Λυκείου και θα οδηγούν ακόμα λιγότερα παιδιά στην απόκτηση του απολυτήριου. Μπορεί ο υπουργός Παιδείας να διατείνεται πως βάζει τέλος στις πανελλαδικές εξετάσεις, στην πραγματικότητα όμως προτίθεται να τις επιβάλει σε όλο το Λύκειο.
  4. Η αναδιάρθρωση και ο κατακερματισμός των αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών. Το σχέδιο που καταστρώνει το υπουργείο Παιδείας περιορίζει δραστικά τον αριθμό των μαθημάτων. Ο περιορισμός αυτός διευρύνεται ακόμα περισσότερο στην Γ’ Λυκείου, αφού σύμφωνα με το σχέδιο «στην τελευταία τάξη του Λυκείου τα υποχρεωτικά μαθήματα είναι εξαιρετικά περιορισμένα».

       Τα μέτρα, που έχει υλοποιήσει μέχρι τώρα το υπουργείο Παιδείας (δημιουργικές εργασίες, θεματικές εβδομάδες, περικοπές – περιορισμός των αναλυτικών προγραμμάτων στα Γυμνάσια κλπ), αποτελούν τμήματα που συνθέτουν την πολιτική που εφαρμόζει και θα εφαρμόσει το υπουργείο Παιδείας.

 

Δ. για την επαγγελματική εκπαίδευση

       Η φετινή χρονιά βρίσκει τα ΕΠΑΛ αντιμέτωπα με πολλαπλά προβλήματα έχοντας ως βασική αιχμή την εφαρμογή της μαθητείας. Η πολιτική του υπουργείου Παιδείας, οδήγησε στο δραματικό περιορισμό τομέων και ειδικοτήτων σε πολλά ΕΠΑΛ της χώρας, με συνέπεια την εκδίωξη πολλών μαθητών προς αναζήτηση άλλου σχολείου για να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους ή την αλλαγή προτίμησης τομέα. Ταυτόχρονα, το υπουργείο Παιδείας υποχρεώνει τους Συλλόγους Διδασκόντων να χαρακτηρίσουν τη φοίτηση των μαθητών προκαταβολικά και πριν ακόμα ολοκληρωθούν οι σπουδές των.

       Την ίδια στιγμή μπαίνει σε εφαρμογή με γενικευμένα χαρακτηριστικά η κακόφημη μαθητεία. Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας προχωρά στην υλοποίηση του μέτρου της μαθητείας διατηρώντας επί της ουσίας ακέραιο ολόκληρο το πλαίσιο της πολιτικής του Αρβανιτόπουλου από την εποχή της διακυβέρνησης ΝΔ. Με την εφαρμογή του μέτρου της μαθητείας, το υπουργείο Παιδείας στοχεύει να παραδώσει το μεγαλύτερο μέρος των μαθητών βορά στην αγορά εργασίας ως το πιο ευέλικτο, επισφαλές και χωρίς δικαιώματα εργατικό δυναμικό σε εργασιακές συνθήκες που θυμίζουν γαλέρα. Η αμοιβή με βάση το 75% του υποκατώτατου μισθού κινείται στα πλαίσια της  β΄ αξιολόγησης για την είσοδο των νέων στην εργασία.

       Παράλληλα, προορίζει τους εκπαιδευτικούς για συντονιστές – επόπτες οι οποίοι υποτίθεται θα παρακολουθούν, θα επιβλέπουν και θα ελέγχουν την εργοδοσία! Απομακρύνει ακόμη μεγαλύτερο αριθμό εκπαιδευτικών από τη τυπική εκπαίδευση και το σχολείο στα πλαίσια της κινητικότητας προς τη Δια Βίου Μάθηση (ΔΒΜ) και κατάρτιση με ό, τι αυτό συνεπάγεται για τα εργασιακά τους δικαιώματα. Είναι ανάγκη να μπει φραγμός στο νέο εργασιακό μεσαίωνα στον οποίο οδηγεί η κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας τη νέα γενιά μέσω της μαθητείας.

2. Αιτήματα πάλης

Αγωνιζόμαστε για αξιοπρεπή εργασία και ζωή με εκπαίδευση δημόσια και ουσιαστική για όλα τα παιδιά. Τα αιτήματα και οι αγώνες μας δεν στριμώχνονται στη «μνημονιακή κανονικότητα». Παραμένουν σε ισχύ όλα τα αιτήματα και οι διεκδικήσεις του κλάδου όπως διαμορφώθηκαν από το 16ο και 17ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ καθώς και τις ΓΣ Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ το Σεπτέμβριο του  2013.

Ιδιαίτερα μπροστά στη συγκυρία διεκδικούμε και απαιτούμε:

  • Να αποσυρθεί η αντιεκπαιδευτική πρόταση του Ι.Ε.Π. για το Λύκειο και την εισαγωγή στα ΑΕΙ – ΤΕΙ που κατατέθηκε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της  Βουλής.
  •  Aμεση κατάργηση όλου του αντιεκπαιδευτικού θεσμικού πλαισίου, των νόμων Φίλη (ΤΕΕ, Ειδ. Αγωγή κλπ), του 4186/2013 του Αρβανιτόπουλου και του 3848/2010 της Διαμαντοπούλου. Όχι στο σχολείο που σκοτώνει τη γνώση και επιβάλλει εφήμερη κατάρτιση και μαθητεία, δηλαδή, την απλήρωτη και ανασφάλιστη εργασία.
  • Να αποσυρθούν οι εγκύκλιοι για Θεματική Εβδομάδα και Δημιουργικές Εργασίες, που προωθούν τις αντιεκπαιδευτικές αλλαγές, που περιέχονται στα πορίσματα Λιάκου – Γαβρόγλου και την πρόταση του Ι.Ε.Π.
  • Να μην επανέλθει η αυτοαξιολόγηση κι αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών. Κατάργηση όλου του αντιδραστικού - αυταρχικού νομοθετικού πλαισίου της αξιολόγησης – «αποτίμησης» εσωτερικής και εξωτερικής, σχολείων και εκπαιδευτικών. Όχι στην «αυτονομία» των σχολείων.
  • Κατάργηση όλων των Υπ. αποφάσεων Φίλη για τις προϋποθέσεις λειτουργίας τμημάτων Ο.Π. στα ΓΕΛ, τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ, ξένων γλωσσών και μαθητών με Μ.Δ.
  • Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη και Ενισχυτική Διδασκαλία σε όλα τα σχολεία, με διορισμούς εκπαιδευτικών και προσλήψεις αναπληρωτών από την αρχή της χρονιάς.
  • Κάλυψη των εκρηκτικών αναγκών σε υποδομές, εκπαιδευτικούς, ειδικό προσωπικό κλπ της ειδικής αγωγής.

Για την ΤΕΕ με βάση το παραπάνω πλαίσιο διεκδικούμε άμεσα την καλυτέρευση των μορφωτικών και εργασιακών συνθηκών μαθητών και εκπαιδευτικών με:

  • Φραγμό στο νέο εργασιακό μεσαίωνα μέσω μαθητείας. Κατάργηση της πρόσφατης ρύθμισης για την ΤΕΕ (Δομή ΕΠΑΛ, τέταρτο έτος μαθητείας – απλήρωτη εργασία για τους εργοδότες - πιστοποίηση, Μεταγυμνασιακά ΔΙΕΚ, κλπ.) και της υποχρεωτικής κινητικότητας των εκπαιδευτικών στη «μη τυπική» εκπαίδευση.
  • Το να αποσυρθεί η ρύθμιση για τον ενδιάμεσο χαρακτηρισμό παρακολουθούντων που οδηγεί σε νέο κλείσιμο τμημάτων και πλεονάσματα εκπαιδευτικών. Κάθε μαθητής/τρια να παρακολουθεί  την ειδικότητα, που επιλέγει, στο ΕΠΑΛ της περιοχής του.
  • Όλοι οι τομείς και οι ειδικότητες σε όλα τα ΕΠΑΛ με βάση τις ανάγκες των μαθητών και όχι της αγοράς και των επιχειρηματικών συμφερόντων. Κατάργηση των Περιφερειακών Συμβουλίων ΕΕΚ που υποτάσσει τα ΕΠΑΛ στις επιταγές της αγοράς. Όχι στη διοικητική και εκπαιδευτική σύνδεση των ΕΠΑΛ με ΔΒΜ. ΕΠΑΛ αποκλειστικά ενταγμένα στη τυπική εκπαίδευση.
  • Επαγγελματικά δικαιώματα στους τίτλους σπουδών. Όχι στην κερδο­σκοπία των πιστοποιήσεων.

Κενά – διορισμοί – αναπληρωτές

  • Να σπάσει το φράγμα των μηδενικών διορισμών. Μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών από το 2017-2018 με άμεση κάλυψη όλων των κενών σε αντιστοιχία ένα προς ένα με τις αποχωρήσεις. Αποκλειστικό κριτήριο διορισσμού η ημερομηνία λήψης πτυχίου και η προϋπηρεσία.
  • Πλήρη εργασιακά, εκπαιδευτικά, ασφαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές με βάση το υπόμνημα της ΟΛΜΕ.

 Εργασιακά

  • Επαναφορά του διδακτικού ωραρίου στα επίπεδα του 2013.
  • Όχι στην κινητικότητα, στις υποχρεωτικές μετακινήσεις εκπαιδευτικών και στις ελαστικές σχέσεις εργασίας. Να καταργηθεί όλο το νομοθετικό πλαίσιο μετακίνησης εκπαιδευτικών έξω από το δημόσιο σχολείο ΣΔΕ, ΙΕΚ, ΚΠΑ κλπ.
  • Επαναφορά του 3ωρου των υπευθύνων εργαστηρίων.
  • Μείωση του διδακτικού ωραρίου σε συναδέλφους με προβλήματα υγείας.
  • Οργανικές θέσεις για όλους.
  • Ικανοποίηση των μεταθέσεων με βάση τα πραγματικά κενά κόντρα σε περικοπές και ευελιξία. Κριτήρια, μόρια και διαφάνεια σε όλες τις υπηρ. μεταβολές.

Μισθολογικά

  • Όχι στο μισθολόγιο - φτωχολόγιο και τους δημοσιoνομικούς κόφτες.
  • Πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς μας. Κανένας με λιγότερα από 1000€. Κάλυψη των απωλειών στο εισόδημα. Άμεση επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού. Ξεπάγωμα των μισθολογικών κλιμακίων. Άμεση ενσωμάτωση της προσωπικής διαφοράς στο μισθό.
  • Φραγμός στην ανελέητη φοροληστεία και τη λεηλασία του εισοδήματός μας! Καμία νέα μείωση του αφορολόγητου ορίου. Να επανέλθει στα 12.000€ άμεσα.

Ασφαλιστικό –Συνταξιοδοτικό

  • Να σταματήσει η διάλυση του ασφαλιστικού συστήματος, να καταργηθούν ο νόμος Κατρούγκακλου και όλοι οι αντιασφαλιστικοί νόμοι, να επιστραφούν στα ταμεία όλα τα κλεμμένα αποθεματικά. Αποκλειστικά δημόσιο, καθολικό σύστημα κοινωνικής ασφάλισης, υγείας και περίθαλψης.
  • Θεμελίωση του συνταξιοδοτικού δικαιώματος στα 25 χρόνια υπηρεσίας για όλους και χωρίς όριο ηλικίαςΠλήρης σύνταξη στα 30 χρόνια. Αυξήσεις στις συντάξεις. Να σταματήσει η διάλυση της επικουρικής ασφάλισης, του μετοχικού ταμείου και του εφάπαξ. Ενσωμάτωση προσωπικής διαφοράς στην κύρια σύνταξη.

Γνωρίζουμε καλά πως η πάλη του λαού ενάντια στην βαρβαρότητα της πολιτικής κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ - κεφαλαίου συνδέεται άμεσα με την αναγκαία ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής που επέβαλλαν τα μνημόνια. Ακύρωση των μνημονίων, μεσοπρόθεσμων προγραμμάτων, δανειακών συμβάσεων και εφαρμοστικών νόμων. Έξοδος από την ΕΕ, το ευρώ και το ΝΑΤΟ. Διαγραφή του ληστρικού τοκογλυφικού χρέους που επιβάλλει στο λαό νέα μαρτύρια. Ακύρωση όλων των ιδιωτικοποιήσεων. Δεν πουλάμε! Δεν παραχωρούμε το δημόσιο πλούτο!  Αποχώρηση της χώρας μας από τους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς. Μάχη ενάντια στο φασισμό, το ρατσισμό, τον πόλεμο, τον ιμπεριαλισμό.

Απαιτούμε:

  • Την ανατροπή της πολιτικής των μνημονίων από κυβέρνηση – ΕΕ – ΔΝΤ.
  • Να μην περάσουν τα νέα αντιλαϊκά μέτρα της 2ης «αξιολόγησης» που φέρνουν νέα φορολεηλασία, ιδιωτικοποιήσεις και ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου!
  • Υγεία – Παιδεία – Ασφάλιση και τα Κοινωνικά αγαθά ανήκουν στο λαό!
  • Δημοκρατικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα και ελευθερίες για όλους! Να σταματήσουν τώρα όλες οι συνδικαλιστικές διώξεις αγωνιστών.
  • Καλοδεχούμενα τα προσφυγόπουλα στα σχολεία! Άμεση και πλήρης ένταξή και εγγραφή τους στα δημόσια σχολεία με όλες τις αντισταθμιστικές δομές.

 

3. Πρόγραμμα δράσης

Με την εκτίμηση ότι, αν δεν μπορέσουμε να ανακόψουμε την επίθεση, κινδυνεύουμε ως εργαζόμενοι, όχι μόνο να βρεθούμε σε δυσμενέστερη κατάσταση, αλλά και να δυσκολέψουν οι όροι ανάπτυξης του κινήματος μας. Αλλά και με την πεποίθηση ότι μπορούμε, προτείνουμε:

  1. Η Γ.Σ. των προέδρων να αποφασίσει να καλέσει τους συναδέλφους και τους συλλόγους διδασκόντων να απορρίψουν τις εγκυκλίους για τη Θεματική Εβδομάδα, τις Δημιουργικές Εργασίες, τους μη παραλοκουθούντες και τη μαθητεία και να μην τις εφαρμόσουν. Αποφασίζει να παρέχει συνδικαλιστική κάλυψη στους συλλόγους και τους συναδέλφους. Οι σύλλογοι που ήδη πήραν αποφάσεις υλοποίησης των εγκυκλίων να συνεδριάσουν ξανά, αφού ενημερωθούν όλοι οι συνάδελφοι για την απόφαση του κλάδου
  2. Παίρνουν οι ΕΛΜΕ όλα τα απαραίτητα μέτρα οργάνωσης των εκπαιδευτικών (επιτροπές αγώνα κλπ) και ενημέρωσης γονιών, μαθητών και της τοπικής κοινωνίας (υλικά, αφίσες, ενημερωτικές συναντήσεις, εκδηλώσεις, γράμματα, συνεντεύξεις τύπου κλπ). Με οργάνωση και προγραμματισμό κινητοποιήσεων αντίστοιχο της περιόδου της διαθεσιμότητας. Συντονιζόμαστε με τους συλλόγους των δασκάλων και τα υπόλοιπα πρωτοβάθμια σωματεία για κοινές ΓΣ και δράσεις προκειμένου να μη φτάσουν στη Βουλή το Νέο σχολείο – Λύκειο. Ορίζουμε πανελλαδική μέρα κινητοποίησης  άμεσα σε συντονισμό με συλλαλητήρια σε διευθύνσεις και περιφέρειες στα κέντρα των πόλεων με γονείς μαθητές για τα εκρηκτικά προβλήματα της εκπαίδευσης.
  3. Προτείνουμε ημέρα πανελλαδικής κινητοποίησης ενάντια στη β΄ αξιολόγηση σε συντονισμό με πρωτοβάθμια σωματεία και ομοσπονδίες δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στις 2/3.
  4. Κινητοποίηση με αιχμή την ελαστική εργασία και διορισμούς στην εκπαίδευση στα τέλη Φλεβάρη. Πιθανή ημερομηνία η 23/2 σε συνεννόηση με τους αναπληρωτές. Και αμέσως μετά πρωτοβουλίες συντονισμού από ΕΛΜΕ-ΟΛΜΕ με όλα τα κομμάτια της ελαστικής εργασίας σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα για κλιμάκωση με πανελλαδική μέρα αγώνα για μόνιμη και αξιοπρεπή εργασία.
  5. Καλούμε τις Γ.Σ. των ΕΛΜΕ να κινηθούν στη γραμμή σχεδιασμού και προετοιμασίας παρατεταμένου, αποφασιστικού αγώνα αντίστοιχου με την επίθεση που δεχόμαστε. Προτείνουμε 24ωρο απεργιακό βήμα στην εκπαίδευση στις 8/3, επιδιώκοντας να έχει  πανεκπαιδευτικά χαρακτηριστικά. Προτείνουμε νέες Γ.Σ. και κλιμάκωση αμέσως μετά την πρώτη 24ωρη απεργία. Με συσκέψεις, συναντήσεις και πρωτοβουλίες να υπάρξει αγωνιστικός συντονισμός σωματείων και Ομοσπονδιών και να επιδιωχθεί να διαμορφωθεί κοινό πρόγραμμα δράσης, μαχητικών ενεργειών και κινητοποιήσεων.
  6. Οι πρόεδροι των ΕΛΜΕ με αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων τους χρειάζεται στη Γ.Σ. των προέδρων να συντονιστούν για την υλοποίηση αυτού προγράμματος από τις ΕΛΜΕ σε πανελλαδικό επίπεδο.
  7. Καλούμαστε όλοι, χωρίς την βλαπτική τακτική της αναμονής του κινήματος και των εργαζομένων, που πρόσφατα δοκιμάστηκε και απέτυχε, χωρίς ανάθεση, να δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις για να ξεκινήσει ο αγώνας και να πάρει αποφασιστικά χαρακτηριστικά. Μόνο έτσι είναι δυνατό να μην περάσουν τα νέα βάρβαρα μέτρα. Μόνο έτσι είναι δυνατό να ανατραπεί η αντιεκπαιδευτική, αντεργατική, αντιλαϊκή πολιτική, ώστε να προωθήσουμε τις διεκδικήσεις του κλάδου μας, που μπορούν να αλλάξουν την κατάσταση στην εκπαίδευση, στα σχολεία και στη ζωή μας!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα