Thumbnail
Διαμαρτυρία 

 

Αξιότιμε κ. Υπουργέ Παιδείας,

Αξιότιμε κ. Γενικέ Γραμματέα,

Είμαστε κάτοχοι του μεταπτυχιακού τίτλου «Επιστήμες της Αγωγής-Ειδική Εκπαίδευση" του Τμήματος Παιδαγωγικών Σπουδών της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας από τον Ιανουάριο του 2017. Έχουμε αιτηθεί από τον ΔΟΑΤΑΠ την απαιτούμενη ισοτιμία και επίκειται η ολοκλήρωση της τυπικής διαδικασίας αναγνώρισής καθόσον ήδη από  καιρό έχει διαπιστωθεί η πληρότητα του φακέλου μας. Για την όποια καθυστέρηση της έκδοσης της πράξης ισοτιμίας δεν ευθυνόμαστε  εμείς, καθώς όπως είναι σε όλους γνωστό, ο ΔΟΑΤΑΠ στερείται προσωπικού και υπολειτουργεί.

Καθώς  ο ΟΠΣΥΔ άνοιξε  για πρώτη φορά  φέτος- κατά απαράδεκτο τρόπο- μέσα στην Μ. Εβδομάδα, με πολύ στενές προθεσμίες και με τις υπηρεσίες να είναι κλειστές για πέντε ημέρες και με τους υπαλλήλους να βρίσκονται σε παρατεταμένη Πασχαλινή άδεια, ήταν  φυσικά αναμενόμενο να μην προλάβουμε να κάνουμε την αίτησή μας και να ενταχθούμε στους πίνακες της Ειδικής Αγωγής. Αν οι αιτήσεις γίνονταν σε μια κανονική περίοδο και με μια όχι τόσο πιεστική προθεσμία τότε θα προλαβαίναμε το δίχως άλλο να ενταχθούμε, διαπίστωση που εξεγείρει ακόμα περισσότερο το αίσθημα αδικίας που νιώθουμε και μας οδηγεί στο συμπέρασμα της ύπαρξης  σκοπιμότητας με στόχο τον μεθοδευμένο αποκλεισμό μας.

Κατέχοντας, λοιπόν, ήδη από τον Ιανουάριο 2017 τον μεταπτυχιακό τίτλο, καταθέσαμε ηλεκτρονική αίτηση στον παρακάτω ιστότοπο  https://mydocs.minedu.gov.gr/,αλλά και στις κατά τόπους Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, συνυποβάλλοντας σχετικές υπεύθυνες δηλώσεις  με χορήγηση εξουσιοδότησης για αυτεπάγγελτη αναζήτηση του υπό έκδοση τίτλου αναγνώρισης από τις αρμόδιες υπηρεσίες σύμφωνα με τη ρητή διάταξη του Άρθρου 11 περ. 2 περ. 12 του νόμου 4229/2014.

Αιτούμαστε από καιρό να υπάρξει η αναγκαία πολιτική λύση. Η αδικία που υφιστάμεθα είναι κατάφορη. Είμαστε τα εξιλαστήρια θύματα. Διαθέτουμε πολύ περισσότερα προσόντα από τους υπεράριθμους ανειδίκευτους συναδέλφους  της Ειδικής που το υπουργείο σχεδιάζει να προσλάβει, κουραστήκαμε για να αποκτήσουμε τις γνώσεις που κατέχουμε, έχουμε διάθεση να προσφέρουμε και μας στερείτε το δικαίωμα να εργαστούμε. Στερείτε  κι από την Ειδική εκπαίδευση τους καταλληλότερους εκπαιδευτικούς. Ταυτόχρονα, κανείς από το Υπουργείο και  τον ΑΣΕΠ δεν έλαβε υπόψη του τους κόπους μας και τις προσπάθειές μας για επαγγελματική αποκατάσταση και κανείς δεν αισθάνεται συνυπεύθυνος για την βλάβη που υφιστάμεθα ούτε αντιλαμβάνεται ότι σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης καταδικάζει πολλούς από εμάς σε μακροχρόνια ανεργία και οικονομική ανέχεια.  Αυτήν την αδικία αιτούμαστε να διορθώσετε. Το αίτημά  μας υποστηρίζουν  και οι παρακάτω: ΔΟΕ,  ΣΑΚΕΑ,  ΠΑΣΑΔ.

 Αιτούμεθα άμεσα μια δίκαιη λύση.

Με τιμή

Η ομάδα κατόχων Master στην Ειδική Αγωγή

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΔΑΣΚΑΛΑ
Τοξικό το κλίμα στα σχολεία λίγο πριν διακοπές του Πάσχα λόγω των πιέσεων του υπουργείου Παιδείας
Ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών βιώνει υψηλή ή μεσαία συναισθηματική εξάντληση, ενώ καταγράφεται επίσης ότι ένα ακόμη μεγαλύτερο τμήμα...
Τοξικό το κλίμα στα σχολεία λίγο πριν διακοπές του Πάσχα λόγω των πιέσεων του υπουργείου Παιδείας
10 γυμνασιο παπαγου
Τεράστια επιτυχία: Το «ψηφιακό» Υπουργείο άφησε 345 μαθητές με κενά εκπαιδευτικών από την αρχή της χρονιάς ως τώρα!
Λήγει το σχολικό έτος κι ακόμα να καλύψουν τα κενά -και μάλιστα στην Αθήνα, στου Παπάγου! Στα «κάγκελα» οι γονείς...
Τεράστια επιτυχία: Το «ψηφιακό» Υπουργείο άφησε 345 μαθητές με κενά εκπαιδευτικών από την αρχή της χρονιάς ως τώρα!
w29-81121enisxytikhdidaskalia.jpg
Ενισχυτική Διδασκαλία: Πώς ένας απαραίτητος θεσμός για τους μαθητές κατέληξε σε «πρεκαριάτο» για τους εκπαιδευτικούς...
Το πρεκαριάτο, από το λατινικό precarious (που σημαίνει αβέβαιος, ανασφαλής), είναι όρος που εμφανίζεται από τη δεκαετία του '80 για τα σύγχρονα...
Ενισχυτική Διδασκαλία: Πώς ένας απαραίτητος θεσμός για τους μαθητές κατέληξε σε «πρεκαριάτο» για τους εκπαιδευτικούς...
teachers
Μισθοδοσία μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Πότε θα πιστωθεί στους λογαριασμούς τους
Η μισθοδοσία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών πραγματοποιείται από την Ενιαία Αρχή Πληρωμών (ΕΑΠ)
Μισθοδοσία μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Πότε θα πιστωθεί στους λογαριασμούς τους