Thumbnail

Συνάδελφοι αισθανόμαστε την υποχρέωση μετά και το συκοφαντικό κείμενο της Αγωνιστικής Παρέμβασης (Αρετή Σπαχή) να διασαφηνίσουμε τα παρακάτω γεγονότα.

1)  Η παράταξη της Εκπαιδευτικής Προοπτικής και ειδικά ο πρόεδρος του ΔΣ και μέλος της, είχε ενεργό ρόλο στην διοργάνωση του κοινού ΔΣ με τον σύλλογο των Δασκάλων και την από κοινού διοργάνωση κινητοποιήσεων. Κι αυτό γιατί  πάγια θέση μας ήταν και είναι η από κοινού δράση και συμπόρευση των πρωτοβάθμιων σωματείων στα φλέγοντα θέματα που μας αφορούν.

2) Ενημερώνουμε τον κλάδο επίσης ότι ήταν πρόταση της παράταξής μας από κοινού με τους «Εκπαιδευτικούς Μπροστά», η κάλυψη του μισού εισιτηρίου των αναπληρωτών η οποία και πλειοψήφισε στο προηγούμενο ΔΣ, σε αντίθεση με τα όσα ψευδώς καταμαρτυρούνται. Η σπέκουλα για το θέμα της κάλυψης των εισιτηρίων έφτασε από την εκπρόσωπο των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων Α. Σπαχή, στο σημείο να επικροτούνται εκφυλιστικά φαινόμενα διαγραφής μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού από το σωματείο τους (ΠΟΣΕΕΠΕΑ) και εγγραφή τους σε αυτό της ΕΛΜΕ για τα εισιτήρια. Έφτασε στο σημείο να επικροτείται ο κανιβαλισμός και η υπονόμευση άλλου σωματείου από το σωματείο μας!

3) Θεωρούμε ότι οι συνεχείς καταγγελίες προς το πρόσωπο του προέδρου της ΕΛΜΕ και του προεδρείου αλλά και εναντίον του προεδρείου της ΟΛΜΕ σε μια περίοδο κινητοποιήσεων όπου απαιτείται η μέγιστη δυνατή συσπείρωση του κλάδου γύρω από το πρωτοβάθμιο και δευτεροβάθμιο συνδικαλιστικό του όργανο, καταδεικνύουν τον υπονομευτικό και διασπαστικό ρόλο που διαδραματίζουν συγκεκριμένες παρατάξεις.

4) Έφτασαν στο σημείο ακόμα και τον πυροσβεστικό ρόλο που έπαιξε ο πρόεδρος του σωματείου ανάμεσα σε μέλη του κλάδου, μπροστά στον περιφερειακό Διευθυντή, σε μια από τις άπειρες σκηνές έντασης που σε μόνιμη βάση και εσκεμμένα πλέον δημιουργούν, να τον βαφτίσουν τραμπουκισμό.

5) Οι λεκτικοί προπηλακισμοί, οι ύβρεις, οι απειλές, η με κάθε τρόπο προσπάθεια φίμωσης του συνομιλητή, η απαίτηση να επικυρώνονται με τη σφραγίδα της ΕΛΜΕ κομματικά κείμενα που δεν έχουν συζητηθεί ή ψηφιστεί από το ΔΣ, δείχνουν τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται συγκεκριμένες παρατάξεις το συνδικαλιστικό τους ρόλο και τις συλλογικές διαδικασίες (ΔΣ – Γενικές Συνελεύσεις).

5)Ο διαγκωνισμός, στα όρια της παρωδίας, να στηθούν πρώτοι στην κάμερα και το μικρόφωνο, να καταλάβουν πρώτοι τις καρέκλες στο τραπέζι του «διαλόγου» σε κάθε παράσταση διαμαρτυρίας, να μονοπωλήσουν με ατελείωτα καθοδηγητικά λογύδρια τις συλλογικές διαδικασίες, ξεπερνάει κάθε προηγούμενο όταν φτάνουν στο σημείο να εγκαλούν ακόμα και για “απροθυμία εκπροσώπησης” τον πρόεδρο του σωματείου.

Για μια ακόμη φορά, η Αγωνιστική Παρέμβαση (βλέπε Αρετή Σπαχή), ξεπέρασε τον εαυτό της. Για μια ακόμη φορά η παράνοια ξεπέρασε την πραγματικότητα. Όταν η εμπάθεια και το μίσος συνδυάζονται με το ασύστολο ψέμα και την συκοφαντία, τα πράγματα συνάδελφοι, γίνονται επικίνδυνα. Όταν οι καταστάσεις ξεφεύγουν από τα όρια της έντιμης πολιτικής αντιπαράθεσης, αρχίζει να επικρατεί η σήψη και η δυσοσμία και αυτό πρέπει να μας προβληματίσει όλους. Έχει αξία και νόημα να προβληματιστούμε για την απαξίωση και τον ξεπεσμό του συνδικαλισμού, την απαξίωση και την άρνηση των ανθρώπων γύρω μας για συμμετοχή στα κοινά, στα δύσκολα χρόνια που διανύουμε, την τελευταία ιδιαίτερα δεκαετία. Εμείς λοιπόν σαν Εκπαιδευτική Προοπτική, δηλώνουμε κατηγορηματικά και απερίφραστα ότι δεν πτοούμαστε από αυτού του είδους τις αρρωστημένες πρακτικές, που οδηγούν τη σκέψη σε άλλες εποχές, οι οποίες έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.

Συνεχίζουμε διεκδικώντας ένα συνδικαλισμό μακρυά από τη λογική του “αδιαμφισβήτητου ηγετίσκου” που κατέχει το “παπικό – συνδικαλιστικό αλάθητο”, αγορεύει ατέρμονες κατηχήσεις κουνώντας το δεξί του δείκτη, έτοιμος να κατακεραυνώσει με κάθε λογής ταμπέλες και κοσμητικά επίθετα όποιον διανοηθεί να υπονοήσει αμφισβήτηση στα “ιερά-συνδικαλιστικά” του κείμενα. Έναν ηγετίσκο που εκλαμβάνει τα μέλη του σωματείου ως άνοα νήπια έχοντα την ανάγκη του “πατέρα – συνδικαλιστή – καθοδηγητή”. Καλούμε τους συναδέλφους να συσπειρωθούν γύρω από το σωματείο και με τη μαζικότητά τους στις συλλογικές διαδικασίες να διαμορφώσουν - αποφασίσουν από τα κάτω το διεκδικητικό πλαίσιο και τους τρόπους πάλης  μέχρι τη δικαίωση των δίκαιων αιτημάτων μας. Καλούμε τους συναδέλφους με τη μαζική τους παρουσία και συμμετοχή στο σωματείο να αποτρέψουν εν τη γενέσει της κάθε προσπάθεια υπονόμευσης της ενότητας του κλάδου. Συνεχίζουμε με λογισμό και μ’ όνειρο να πρεσβεύουμε έναν άλλο συνδικαλισμό, ενωτικό, συμμετοχικό, διεκδικητικό, που ανταποκρίνεται στις ανάγκες μιας δημοκρατικής και ελεύθερης κοινωνίας.

 

Καλή δύναμη σε όλους μας συνάδελφοι.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΗΠΑ
Πανεπιστήμια ΗΠΑ: Φουντώνουν οι κινητοποιήσεις των φοιτητών ενάντια στη σφαγή στη Γάζα
Αλκίνοος Ιωαννίδης / Η συγκλονιστική ανάρτηση για τις διαδηλώσεις φοιτητών στο Columbia υπέρ της Παλαιστίνης
Πανεπιστήμια ΗΠΑ: Φουντώνουν οι κινητοποιήσεις των φοιτητών ενάντια στη σφαγή στη Γάζα
oplosxoleio
Ασύλληπτο! Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να φέρουν οπλισμό στο σχολείο, σύμφωνα με νόμο που ψήφισε η Βουλή
Ο νόμος προβλέπει προϋποθέσεις: Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να φέρουν οπλισμό πρέπει, μεταξύ άλλων, να περάσουν πρώτα 40 ώρες «βασικής εκπαίδευσης...
Ασύλληπτο! Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να φέρουν οπλισμό στο σχολείο, σύμφωνα με νόμο που ψήφισε η Βουλή
ΔΑΣΚΑΛΑ
Τοξικό το κλίμα στα σχολεία λίγο πριν διακοπές του Πάσχα λόγω των πιέσεων του υπουργείου Παιδείας
Ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών βιώνει υψηλή ή μεσαία συναισθηματική εξάντληση, ενώ καταγράφεται επίσης ότι ένα ακόμη μεγαλύτερο τμήμα...
Τοξικό το κλίμα στα σχολεία λίγο πριν διακοπές του Πάσχα λόγω των πιέσεων του υπουργείου Παιδείας
10 γυμνασιο παπαγου
Τεράστια επιτυχία: Το «ψηφιακό» Υπουργείο άφησε 345 μαθητές με κενά εκπαιδευτικών από την αρχή της χρονιάς ως τώρα!
Λήγει το σχολικό έτος κι ακόμα να καλύψουν τα κενά -και μάλιστα στην Αθήνα, στου Παπάγου! Στα «κάγκελα» οι γονείς...
Τεράστια επιτυχία: Το «ψηφιακό» Υπουργείο άφησε 345 μαθητές με κενά εκπαιδευτικών από την αρχή της χρονιάς ως τώρα!