Thumbnail
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΜΟΝΙΜΩΝ-ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
             Ν ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ


•    ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ( 3ΩΡΗ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ(11-2) ΚΑΙ 3ΩΡΗ ΤΗΣ Ε.Λ.Μ.Ε(11-2)} ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (2 ΜΑΡΤΗ) ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ  ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ (και ώρα 12μμ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ.
•    ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΜΟΝΙΜΩΝ-ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΜΟΝΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

•    ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΟΥ Δ.Σ ΤΗΣ Ε.ΛΜ.Ε ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ{ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ—ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ (ή ΔΑΚΕ), Π.Ε.Κ(ή Π.Α.Σ.Κ} ΝΑ ΜΗ  ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΗ  ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.

•    ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ-ΕΝΙΑΙΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΛΥΣΗΣ  ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΛΕΙΜΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ Η ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, ΜΕ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ(Ν.Δ-ΔΗΣΥ-ΚΕΝΤΡΩΟΙ κλπ) ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΩΝ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥΣ(ΕΕ-Δ.Ν.Τ)

Συνάδελφοι, η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, που υποσχέθηκε προεκλογικά διορισμούς 20.000 μονίμων εκπαιδευτικών, τίμησε(!) την υπόσχεσή της με ένα νέο ΜΝΗΜΟΝΙΟ για την ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, που αποτέλεσε ένα από τα προαπαιτούμενα για το κλείσιμο της Γ’ Αξιολόγησης,  επιτείνοντας την αντιλαϊκή επίθεση στην εκπαίδευση και  στοχεύοντας στην ισοπέδωση των δικαιωμάτων των αναπληρωτών συναδέλφων , που για 10-15 χρόνια προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στη δημόσια εκπαίδευση, εργαζόμενοι με ελαστικές μορφές απασχολισιμότητας στις εσχατιές.
 Συγκεκριμένα, η  συγκυβέρνηση της «αριστεράς» έχει ήδη ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ τους ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΜΟΝΙΜΩΝ, με μνημονιακούς νόμους, ενώ προσλαμβάνει με το σταγονόμετρο  και...σε όλη τη διάρκεια του χρόνου (!)αναπληρωτές διαβαθμισμένης ελαστικής απασχόλησης(πλήρους και μειωμένου ωραρίου), ελάχιστους από τον κρατικό προϋπολογισμό και τους περισσότερους με συμβάσεις του Ε.Σ.Π.Α, περικόπτοντας δραματικά τις δαπάνες για την παιδεία, την ίδια στιγμή που χαρίζει 2,5 δις για τα εξοπλιστικά προγράμματα του Ν.Α.Τ.Ο, ξεπουλά τη δημόσια περιουσία στα κοράκια του ξένου και ντόπιου μονοπωλιακού κεφαλαίου και θεσπίζει τον αυτόματο δημοσιονομικό «κόφτη» για τις δαπάνες του δημοσίου, προκειμένου να διασφαλιστούν τα ματωμένα δημοσιονομικά πλεονάσματα(3,5%).
Στη βάση αυτή,  η  μνημονική καταιγίδα έρχεται να σαρώσει και τα υπολείμματα των μορφωτικών και εργασιακών κατακτήσεών μας,  όπως δείχνει η επικείμενη  ΑΥΞΗΣΗ του ΩΡΑΡΙΟΥ των μονίμων (30ωρο εβδομαδιαία) και συνολικά  το πρόσφατο ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ που κατέθεσε η συγκυβέρνηση της δήθεν «αριστεράς» στη βουλή και ψηφίστηκε, εναρμονιζόμενη  πλήρως με τις υποδείξεις του Ο.Ο.Σ.Α και των αντιλαϊκών συνθηκών της ΕΕ(Μπολόνια, Λισσαβόνα κλπ), βάσει των οποίων αποδομούνται και οι θεμελιώδεις λαϊκές κατακτήσεις στην εκπαίδευση. Γιατί,  τη θέση του σχολείου παίρνει  πλέον η σχολική μονάδα της ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ, δηλ της ιδιωτικό-οικονομικής λειτουργίας, που θα διοικείται από ένα Σχολικό Συμβούλιο, απαρτιζόμενο  το διευθυντή,  τους  εκπροσώπους των συλλόγων των εκπαιδευτικών, των γονέων και της Τ.Αυτοδιοίκησης και θα διασφαλίζει τους πόρους της λειτουργίας του. Η ανταγωνιστική σχολική μονάδα θα…ΑΠΟΤΙΜΑΤΑΙ, δηλ θα ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ και θα διαβαθμίζεται, ανάλογα με την επίδοση των μαθητών, δηλ την ταξική ζώνη  λειτουργίας της. Συνεπώς, ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ η ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ και επιβάλλονται ελαστικές μορφές απασχόλησης, ο μόνιμος μετατρέπεται σε…αναπληρωτή και οι…αναπληρωτές ωθούνται στο περιθώριο. Γιατί  ταυτόχρονα επιβάλλεται το ΠΛΑΦΟΝ (240 μαθητές για το Λύκειο και 150 για το Γυμνάσιο), μέτρο που οδηγεί στις ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ σχολείων, ειδικοτήτων και τομέων, ενώ παράλληλα ο νέος εξεταστικός μαραθώνιος για το Εθνικο Απολυτήριο αποδεκατίζει τα σχολεία, αφού ελάχιστοι θα φοιτούν στο περίφημο …Νέο Λύκειο, οι οποίοι θα έχουν και τη δυνατότητα της…επιλογής(!) των δύσκολων μαθημάτων για τη  κατοχύρωση του απολυτηρίου. Συγχρόνως η Τ.Ε.Ε δ ιδιωτικοποιείται, αφού εκχωρούνται τομείς και ειδικότητες στο ιδιωτικό κεφάλαιο, ενώ επιτείνεται η εκμετάλλευση των λαϊκών στρωμάτων με το αντιλαϊκο μέτρο της μαθητείας.
Συνάδελφοι, στις συνθήκες αυτές, είναι προφανές ότι το «νέο σχολείο» της αγοράς  εξωθεί στο περιθώριο τους αναπληρωτές, ελαστικοποιεί τους μόνιμους, καταργεί στοιχειώδεις μορφωτικές κατακτήσεις , εστιάζοντας στην κατακερματισμένη πληροφορία και στις…δραστηριότητες, καταδικάζοντας τα λαϊκά στρώματα στην αμορφωσιά. Για το λόγο, η ΑΠΟΚΡΟΥΣΗ των ΒΑΡΒΑΡΩΝ ΜΕΤΡΩΝ απαιτεί ένα ΕΝΩΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ αναπληρωτών, μονίμων, γονέων, μαθητών και όλων του λαού ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική της ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΕΕ-Δ.Ν.Τ-ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ.
Αυτή τη ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΥΠΟΝΟΜΕΥΟΥΝ οι ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ της ΥΠΟΤΑΓΗΣ(ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ—ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ (ή ΔΑΚΕ), Π.Ε.Κ(ή Π.Α.Σ.Κ) οι οποίες όχι μόνο βάζουν πλάτη στην αντιλαϊκή επίθεση, αλλά επιπλέον ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΑΝ την ΠΡΟΤΑΣΗ μας για ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ την ημέρα της κινητοποίησης και  για ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΗ με τα σωματεία των εκπαιδευτικών της Α/θμιας, δείχνοντας - με τον πιο αντιδημοκρατικό και αντισυλλογικό τρόπο -την εργοδοτική αντίληψη του συνδικαλισμού που υπηρετούν. Αξίζει να τονίσουμε ότι η νέα παράταξη «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ» ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕ(!) την πρόταση μας για την ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ, με στόχο  την υποστήριξη των αιτημάτων των αναπληρωτών, ενώ  προεκλογικά εμφανίστηκε ..ως η κατ’ εξοχήν παράταξη υπεράσπισης  των αναπληρωτών(!)
Απέναντι σε αυτόν το συνδικαλισμό που μετατρέπεται σε μακρύ χέρι επιβολής της εκάστοτε  αντιλαϊκής κυβερνητικής πολιτικής, μπορούμε και πρέπει να ΑΝΤΙΤΑΞΟΥΜΕ τη ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΕΝΩΤΙΚΗ και ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΠΑΛΗ ΜΑΣ, διεκδικώντας τη μετατροπή των σωματείων σε ισχυρά συλλογικά μέσα ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ στη βάρβαρη πολιτική.
ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ(2ΜΑΡΤΗ) ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ των ΦΟΡΕΩΝ
ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ:
1.    ΝΑ ΚΑΛΥΦΤΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΜΕ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΜΟΝΙΜΩΝ
2.    ΝΑ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ
3.    ΝΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΝ ΜΟΝΙΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
4.    ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΟΝΤΟΛΟΓΙΟΥ –ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ  ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΩΝ ΝΟΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ
ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ-ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ –ΤΗΣ ΑΜΟΡΦΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗΣ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ  ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ-ΕΕ-Δ.Ν.Τ-ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ.
ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ-ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ.
ΟΙ ΛΑΪΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes 2023
Δ’ τάξη Λυκείων ΕΝΕΕΓΥΛ: Τράπεζα Θεμάτων-Τα «Γραπτώς Εξεταζόμενα» μαθημάτων στις απολυτήριες εξετάσεις
Τα «Γραπτώς εξεταζόμενα» μαθήματα στις απολυτήριες εξετάσεις της Δ’ τάξης των Λυκείων ΕΝΕΕΓΥΛ
Δ’ τάξη Λυκείων ΕΝΕΕΓΥΛ: Τράπεζα Θεμάτων-Τα «Γραπτώς Εξεταζόμενα» μαθημάτων στις απολυτήριες εξετάσεις
royla pispirigkou
Ρούλα Πισπιρίγκου: Σήμερα η απόφαση του Δικαστηρίου για τον θάνατο της 9χρονης Τζωρτζίνας
Σύμφωνα με την κατηγορία, το κίνητρο για την εγκληματική ενέργεια σε βάρος της κόρης της για την Πισπιρίγκου ήταν συγκεκριμένα «παθογενή»...
Ρούλα Πισπιρίγκου: Σήμερα η απόφαση του Δικαστηρίου για τον θάνατο της 9χρονης Τζωρτζίνας