Thumbnail
Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών ν. Ηρακλείου

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΟΛΟΙ ΣΤΗ Γ.Σ. ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ (26/4) και ΩΡΑ 7μ.μ ΣΤΟ 3Ο ΛΥΚΕΙΟ

 

·         ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΤΟ ΞΕΘΕΜΕΛΙΩΜΑ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΜΑΣ

·         ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ   ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ   ΓΙΑ  ΤΗΝ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ» ΚΑΙ  ΤΙΣ  «ΝΕΕΣ ΔΟΜΕΣ» ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.».

·         ΚΑΜΙΑ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»-ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ-ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ-ΑΠΟΛΥΣΗ-ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ  ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ.

·         ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.

·         ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΜΟΝΙΜΩΝ-ΝΑ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΑΣΤΙΚΩΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΙ(ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ)-ΧΑΙΡΕΤΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΑΖΙΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΔΙΟΡΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΜΕ ΣΕ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.

·         ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ –ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ-ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

·         ΜΑΖΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ  ΤΩΝ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΕΠΕΜΒΑΣΕΩΝ-ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ-ΈΞΩ ΑΠΟ ΝΑΤΟ-ΕΕ.

·         ΚΑΜΙΑ  ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΕΚΔΡΟΜΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΕΞΩΡΑΪΣΜΟ ΤΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΚΑΙ  ΤΗΣ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΘΗΡΙΩΔΙΑΣ-ΝΑ ΠΡΟΤΑΞΟΥΜΕ ΩΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΣΤΟΧΟ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ-ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ.

·         ΝΑ ΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΠΑΛΗ ΜΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΘΗΡΙΩΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ.

 

Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΛΕΙ τους συναδέλφους να ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΜΑΖΙΚΑ στη Γ.Σ. του σωματείου, να συσπειρωθούν και να ανασυντάξουν τις δυνάμεις τους μπροστά στην ολομέτωπη επίθεση της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ-Ε.Ε-Δ.Ν.Τ-ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ. Γιατί η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ που διακηρύσσει τη λήξη δήθεν των μνημονίων, στην ουσία, θεσπίζει ΝΕΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΤΑ ΥΠΟΛΕΙΜΜΑΤΑ των ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ και ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ μας, μέσω της καταιγίδας των αντιδραστικών μέτρων που ψήφισε στο πλαίσιο της 3ης αξιολόγησης και ετοιμάζεται να ψηφίσει με στόχο να κλείσει την 4η αξιολόγηση από τους ιμπεριαλιστές επικυρίαρχους (Ε.Ε-Δ.Ν.Τ).

Μέσω του νομοσχεδίου για τις «ΝΕΕΣ ΔΟΜΕΣ» της εκπαίδευσης  τίθεται σε εφαρμογή οι επιταγές  του Ο.Ο.Σ.Α και των αντιλαϊκών συνθηκών της ΕΕ για πλήρη ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ   και των θεμελιωδών μορφωτικών και εργασιακών κατακατήσεών: η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ θεσπίζει το «ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΟ», πολυκατηγοριοποιημένο, σχολείο της αυτονομίας, μέσω των ΠΕΚΕΣ(περιφερειακή δομή),  δηλ   το σχολείο της ιδιωτικο-οικονομικής λειτουργίας, των πολλαπλών προγραμμάτων, της ελαστικής απασχόλησης, της κατάργησης της  οργανικής θέσης και της σταθερής εργασίας. Η…κινητικότητα αυτή των εκπαιδευτικών και των μαθητών  θα επιβληθεί στο «νέο πλαίσιο» των ΟΜΑΔΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (ομάδες Προσανατολισμού, Κατευθύνσεων στα ΓΕΛ, Τομέων και Ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ κλπ), έτσι ώστε να συγχωνεύονται  εύκολα σχολεία και τμήματα και να περικόπτονται και αυτές ακόμη οι ελάχιστες δαπάνες για την παιδεία.  

Συγρόνως, η κυβέρνηση ΔΙΑΛΥΕΙ τις δομές για την ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, αφού με τη δημιουργία των ΚΕΣΥ καταργεί και συγχωνεύει τα ΚΕΔΔΥ, τα Σ.Σ.Ν., τα ΚΕ.ΣΥ.Π. και τα ΓΡΑ.Σ.Ε.Π, μειώνει δραματικά το ειδικό επιστημονικό προσωπικό, καταργεί τη λειτουργία της διάγνωσης, στερώντας  τους γονείς και τους μαθητές από τη στοιχειώδη βοήθεια, ενώ συγχρόνως αποποιείται των ευθυνών της έναντι των αναπήρων, υιοθετώντας την προβαλλόμενη από την ΕΕ και την παγκόσμια Τράπεζα αντίληψη για τη «λειτουργικότητα της αναπηρίας». Αντιστοίχως, συγχωνεύει και τις δομές της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, υγείας και πολιτισμού, μέσω των ΚΕΑ.

Βασικό μέσο για την επιβολή όλων αυτών των αντιδραστικών μέτρων αποτελεί η «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ» της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού που εξωραΐζεται με τον αποπροσανατολιστικό όρο « συλλογικός προγραμματισμός και ανατροφοδοτική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων». Στη βάση αυτή, μέσω των Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε και του ΙΕΠ διαμορφώνονται τα κριτήρια, οι θεματικοί άξονες και οι δείχτες της «Αξιολόγησης» που θα… αξιοποιήσει ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ για «τον προγραμματισμό και την αποτίμηση!» του εκπαιδευτικού έργου του σχολείου του, αλλά και το ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ στο οποίο θα εντάσσονται εκπρόσωποι του ΔΗΜΟΥ και της τοπικής κοινωνίας ως ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ(!)  της μονάδας και του εκπαιδευτικού, συμμετέχοντας-με τη μορφή των ανταποδοτικών τελών και των χορηγιών-στο βάρος της λειτουργίας των μονάδων, κατ’ επιταγή του ΣΕΒ που απαιτεί «αύξηση της εμπλοκής των τοπικών αρχών, με ανάληψη και μέρους της ευθύνης χρηματοδότησης». Οι αξιολογικές εκθέσεις θα  κατατίθενται στα ΠΕ.Κ.Ε.Σ.,  θα ομαδοποιούνται και θα προωθούνται  στο ΙΕΠ, για να καταχωρηθούν   σε βάση δεδομένων. Το σχέδιο νόμου προβλέπει  επίσης κάθε χρόνο διαδικασία αξιολόγησης των στελεχών της εκπαίδευσης από τη… βάση προς την κορυφή(!),  επιδιώκοντας έτσι  να ΕΓΚΛΩΒΙΣΕΙ τους συναδέλφους, αναγνωρίζοντάς τους τάχα το ρόλο του «αξιολογητή» των προισταμένων τους, ώστε ..εύκολα στη συνέχεια να αποδεχτούν την καρατόμηση, μέσω της δικής τους «αξιολόγησης», που θα συνεπάγεται  τη διαβάθμιση,  την ελαστικοποίηση και  την ΑΠΟΛΥΣΗ τους.

Η κυβέρνηση δηλαδή επιχειρεί βήμα-βήμα τη σταδιακή διάλυση του δημόσιου σχολείου, με ένα καταιγισμό νομοθετημάτων,  ενώ έθεσε στο γύψο θεμελιώδεις πολιτικές και συνδικαλιστικές ελευθερίες, με την ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ του απεργιακού δικαιώματος.

Συγχρόνως,  η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ -πιστή στην πολιτική της ιμπεριαλιστικής υποτέλειας-υποκλίνεται στις εντολές των κηδεμόνων της, δηλώνει τυπικά ότι δε συμμετέχει στην ιμπεριαλιστική επέμβαση στη Συρία, ενώ προσφέρει αφειδώς όλες τις διευκολύνσεις από την ξηρά, τον αέρα και τη θάλασσα στους Αμερικάνους  φονιάδες των λαών, μετατρέποντας τη βάση της Σούδας και όλες τις Αμερικανό-ΝΑΤΟΪΚΕΣ βάσεις σε ορμητήριο της επίθεσης στους γειτονικούς λαούς(Συρία, Ιράκ,  Λιβύη, Αφγανιστάν, Γιουγκοσλαβία κλπ).Τη στιγμή που εντείνονται οι ενδοϊμπεριαλιστικοί ανταγωνισμοί ΕΙΠΑ-Ρωσίας  για την αναδιανομή των σφαιρών επιρροής και την αναχάραξη των συνόρων στην Ανατολική Μεσόγειο , Εγγύς και Μέση Ανατολή και στα Βαλκάναι, η κυβέρνηση  δείχνει τα χειρότερα δείγματα  ευθυγράμμισης με τις επιταγές των Αμερικάνων και Ευρωπαίων ιμπεριαλιστών, επιβάλλοντας το καθεστώς  της ιμπεριαλιστικής υποδούλωσης της χώρας και της λαϊκής εξαθλίωσης.

Τη βάρβαρη αυτή πολιτική της κυβέρνησης στηρίζουν οι πολύχρωμες δυνάμεις του ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ, που  όχι μόνο  γίνονται  οι στυλοβάτες των αντιδραστικών μέτρων που ξεθεμελιώνουν τις κατακτήσεις μας, αλλά επιπλέον ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ  και..  «ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ» στην επίσκεψη των μαθητών στο στρατηγείο του ΝΑΤΟ(!) (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ-Π.Ε.Κ ή πρώην ΠΑΣΚ), υπονομεύοντας  έτσι τις θεμελιώδεις δημοκρατικές και καταστατικές αρχές που επιτάσσουν τη σύνδεση των πολιτιστικών και μορφωτικών δραστηριοτήτων με την  πίστη και προβολή της διεθνιστικής φιλίας και ειρήνης. Στη βάση αυτή, οι τρεις προαναφερόμενς παρατάξεις όχι μόνο ακυρώνουν αδιαμφισβήτητες και αυτονόητες μέχρι σήμερα αρχές του λαϊκού κινήματος, αλλά επιπλέον  τίθενται στην υπηρεσία της ιμπεριαλιστικής προπαγάνδας για την επιβολή του «δικαίου της πυγμής» των πιο φιλοπόλεμων, αντιδραστικών και εγκληματικών δυνάμεων του πλανήτη. Για το λόγο αυτό, έχοντας και τη συνεπικουρία της ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ή ΔΑΚΕ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΑΝ την ΠΡΟΤΑΣΗ που καταθέσαμε , μαζί με άλλες αριστερές  παρατάξεις, για ΚΑΤΑΔΙΚΗ της επίσκεψης των μαθητών μας στο στρατηγείο του ΝΑΤΟ που σπέρνει το θάνατο και τη δυστυχία στους λαούς.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ ως αντισυλλογική,  αντιδημοκρατική και υπονομευτική των αξιών και των αρχών του λαϊκού κινήματος την ΣΤΗΡΙΞΗ των προαναφερόμενων παρατάξεων στις.. δήθεν πολιτιστικές δραστηριότητες εξωραϊσμού της πολεμικής μηχανής του ΝΑΤΟ και την ΑΡΝΗΣΗ τους να  ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ το ψήφισμα της καταδίκης της επίσκεψης στο στρατηγείο του ΝΑΤΟ.

ΚΑΛΟΥΜΕ τους εκπαιδευτικούς να ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΝ στη γραμμή της ΥΠΟΤΑΓΗΣ που επιβάλλουν οι δυνάμεις τους γραφειοκρατικού συνδικαλισμού στην ΟΛΜΕ και ΟΛΜΕ, να ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ μαζικά στις Γ.Σ και να μετατρέψουν τα σωματεία σε συλλογικά μέσα πάλης και να τιμήσουν την ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ με μαζική συμμέτοχη στις συγκεντρώσεις.

Καταθέτουμε πρόταση  για αγωνιστική επαγρύπνηση, συγκρότηση ΕΠΙΤΡΟΠΏΝ ΑΓΩΝΑ αναπληρωτών και μονίμων και καλούμε την  γραφειοκρατική πλειοψηφία της ΟΛΜΕ να σταματήσει την τακτική  της κωλυσιεργίας και να κηρύξει  48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ στις 9-10 Μάη ,με στόχο την ΑΠΟΣΥΡΣΗ του ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ, τους ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ, την ΕΠΑΝΑΚΤΗΣΗ και ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ των εργασιακών, μορφωτικών, οικονομικών, κοινωνικο-ασφαλιστικών και συνδικαλιστικών κατακτήσεων που σαρώνει η μνημονική λαίλαπα ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΕΕ-Δ.ΝΤ-Ολιγαρχίας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

smartphone_apps.jpg
5 εφαρμογές επεξεργασίας φωτογραφιών για να κατεβάσεις στο smartphone σου
Δεν έχει σημασία πόσο φανατικός φωτογράφος είσαι με το κινητό σου, κάθε σου λήψη μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερη με λίγη επεξεργασία
5 εφαρμογές επεξεργασίας φωτογραφιών για να κατεβάσεις στο smartphone σου
σχολεία
Η παιδεία στον «γύψο» της χούντας
«Στα τριάντα εννιά χρόνια από τη δικτατορία της 21ης Aπριλίου ουδείς νοήμων και λογικός άνθρωπος έχει βρεθεί να πει έναν καλό λόγο για την...
Η παιδεία στον «γύψο» της χούντας