Thumbnail
Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών Ηρακλείου
  • ΟΛΟΙ ΣΤΗ Γ.Σ  ΤΗΣ Ε.Λ.Μ.Ε ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ(8 /2 και ώρα 7.30μμ στο 3οΛύκειο).
  • ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ  ΠΟΥ ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΙ ΤΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΙΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ.
  • ΝΑ ΑΡΝΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΑ ΑΝΤΙΛΑΪΚΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ», ΤΗ «ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ» ΚΑΙ ΤΗ «ΜΑΘΗΤΕΙΑ»
  • ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΩΝ Ε.Π.Α.Λ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙ ΛΟΓΩ ΑΝΕΠΑΡΚΟΥΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ.-ΚΑΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΗΣ «ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ»
  • ΝΑ ΜΗ ΜΕΤΑΤΡΑΠΟΥΝ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΣΕ ΟΡΓΑΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ ΤΟΥ Ο.Ο.Σ.Α ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΤΗΣ ΛΥΚΟΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΤΗΣ ΕΕ
  • ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ-ΕΕ-Δ.Ν.Τ
  • ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΘΕΣΗ ΑΠΟΡΡΙΨΗΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΩΝ ΕΓΚΥΚΛΙΩΝ ΟΙ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΕΣ ΤΗΣ Ε.Λ.Μ.Ε ΚΑΙ Ο.Λ.Μ.Ε.

Συνάδελφοι, η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ επιτείνει την αντιλαϊκή πολιτική, καλώντας τους συλλόγους διδασκόντων να ετοιμάσουν ..το δρόμο για τη λειτουργία του «Νέου Λυκείου» της Αγοράς,  στη βάση των  κατευθύνσεων του Ο.Ο.Σ.Α και των αντιδραστικών συνθηκών της ΕΕ που κατεδαφίζουν το σύνολο των μορφωτικών και εργασιακών κατακτήσεων. .Αυτήν την αντιλαϊκή επέλαση, στο όνομα μάλιστα της «αριστεράς»(!),  επιβεβαιώνει η  εγκύκλιος   για «την εκπόνηση δημιουργικών εργασιών στο Λύκειο»(αρ 8 Π.Δ 46/2016) , με την οποία  το ΥΠΕΠΘ ετοιμάζει το «νέο δρόμο» της  μορφωτικής οπισθοδρόμησης, αναθέτοντας στους συλλόγους τις περίφημες  «Δημιουργικές Εργασίες», που  θα καλλιεργούν δήθεν «το ερευνητικό πνεύμα, με τη συλλογή στοιχείων από διαφορετικές πηγές και πόρους» και δε ..θα εξαντλούνται(!)  στη διερεύνηση του θέματος. Ετσι,  υποκαθιστά τη μάθηση με ..συλλογή πληροφοριών  από «διαφορετικές πηγές και πόρους»,  επιφορτίζει  τους εκπαιδευτικούς με νέα βάρη (διοικητικά, γραφειοκρατικά και εκπαιδευτικά) και εγκαινιάζει  τις πρακτικές της «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ» -κατηγοριοποίησης μαθητών και εκπαιδευτικών(portofolio)  ,  ενώ   ανοίγει την πόρτα στα ιδιωτικό-οικονομικά κριτήρια λειτουργίας του σχολείου,  ισοπεδώνοντας θεμελιώδη μορφωτικά λαϊκά δικαιώματα και εργασιακές κατακτήσεις. 

Η  «αριστερή» συγκυβέρνηση  ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ πρωτοστατεί στη βάρβαρη πολιτική της αμορφωσιάς, εμπαίζοντας μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς για την  καλλιέργεια  δήθεν της έρευνας, την ίδια στιγμή που το κονδύλι του κρατικού προϋπολογισμού είναι το χαμηλότερο μεταπολεμικά(κάτω του 2%), οι διορισμοί μονίμων σχεδόν καταργήθηκαν και τα κενά στα σχολεία στο μέσον της χρονιάς παραμένουν πολλά, ενώ ο εκπαιδευτικός –λάστιχο απασχολείται σε 2-5 σχολεία και η εκπαιδευτική πράξη υποβαθμίζεται καθημερινά.Σε αυτές τις συνθήκες της  δραματικής υποχρηματοδότησης, της ασιτίας των παιδιών και της αδιοριστίας,  η κυβέρνηση καλεί τους συλλόγους να αποφασίσουν  την τελμάτωση της μαθησιακής διαδικασίας για δυο ημέρες στο όνομα της «έρευνας»,(!)  ενώ απαιτεί να επιφορτιστεί κάθε συνάδελφος με την «εποπτεία» (10!) εργασιών, στην κατεύθυνση της εδραίωσης του «νέου   μοντέλου» της εντατικοποιημένης απασχολισιμότητας  στο «νέο Λύκειο» των πολλών δραστηριοτήτων για του πολλούς και φτωχούς και των λίγων απολυτηρίων για τους εκλεκτούς.

Στο ίδιο  πλαίσιο  της αποδόμησης της γνωστικής λειτουργίας του σχολείου εντάσσεται  και  η  θεματική εβδομάδα δράσεων στο Γυμνάσιο που εξωραϊζεται με  ..συγκινησιακούς τίτλους,  αποκρύπτοντας το βαθύτερο στόχο, που είναι η   επιβολή του μοντέλου της πληροφοριοποίησης  της γνώσης με την καθιέρωση της περιώνυμης  «Διαθεματικής  και Βιωματικής Προσέγγισης», που- στο όνομα δήθεν της ολιστικότητας -αίρει θεμελιώδεις μορφωτικές κατακτήσεις. Μάλιστα, μέσω της  προτεινόμενης θεματικής ( π.χ έμφυλες ταυτότητες, οικονομική κρίση και διατροφή» κλπ),  η «αριστερή»  κυβέρνηση της δεξιά πολιτικής επιδιώκει την ιδεολογική χειραγώγηση των μαθητών, στην κατεύθυνση του μορφωτικού αποκλεισμού  των λαϊκών στρωμάτων  και της υποταγής τους στην   εφαρμοζόμενη αντιλαϊκή πολιτική της πείνας, αμορφωσιάς και εξαθλίωσης.

 Στη βάση της συντονισμένης επίθεσης σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, η κυβέρνηση  επισπεύδει τις διαδικασίες ΑΠΟΠΟΜΠΗΣ των μαθητών από τα Ε.Π.Α.Λ,,με εγκύκλιο-που δεν ανακάλεσε, παρά τις διαμαρτυρίες της βάσης, αλλά συγκάλυψε με δήθεν διευκρινίσεις- επιδιώκοντας την εκκαθάριση των τάξεων των Ε.Π.Α.Λ  από τους  «ανεπαρκώς φοιτώντες», με στόχο  την ΠΕΡΙΚΟΠΗ των ΔΑΠΑΝΩΝ,  τις  συγχωνεύσεις τμημάτων, την εξοικονόμηση πόρων και διδακτικού προσωπικού και τη μαζική αποστολή μαθητών στη  «ΜΑΘΗΤΕΙΑ». και  γενικώς την εδραίωση των νόμων της ιδιωτικοποίησης της δημόσιας εκπαίδευσης. Η εφαρμογή του αντιδραστικού, αντιεκπαιδευτικού θεσμού της μαθητείας-που υλοποιεί τις αρχές της «Δια Βίου Μάθησης»-  έχει στόχο  τη   συρρίκνωση του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα της Τεχνικο-Επαγγελματικής εκπαίδευσης , την προσφορά  φτηνών εργατικών χεριών στις επιχειρήσεις , την κατάργησης της μόνιμης και σταθερής εργασίας των συναδέλφων και τη γενίκευση των ελαστικών μορφών απασχολισιμότητας.

Η απόφαση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ για λειτουργία του τέταρτου έτους της μαθητείας των ΕΠΑΛ  αποτελεί την απαρχή της ΔΙΑΛΥΣΗΣ  της δημόσιας Τεχνικο-Επαγγελματικής εκπαίδευσης. Γιατί η ΜΑΘΗΤΕΙΑ συμπορεύεται και παρακολουθεί τις επιχειρηματικές απαιτήσεις  της κερδοφορίας. Εισάγει   το νόμο της προσφοράς και της ζήτησης στη λειτουργία των τομέων  της ειδίκευσης και  εδραιώνει  τις  ελαστικές μορφές απασχολισιμότητας,  ενώ μετατρέπει τον εκπαιδευτικό σε  εκπαιδευτή  και  επόπτη της ευτελούς αμοιβής των μαθητευομένων. Στη βάση αυτή , μέσω του αντιεκπαιδευτικού θεσμού της μαθητείας ξεθεμελιώνονται οι  στοιχειώδεις μορφωτικές  και εργασιακές κατακτήσεις  και αναγνωρίζονται  οι νόμοι της αγοράς  ως βάση λειτουργίας  των  ΕΠΑΛ, κατά τα πρότυπα των σχολών καταρτισιμότητας του Ο.Α.Ε.Δ.

Αυτόν τον αντιδραστικό θεσμό της «ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ» που θεμελιώνει την ιδιωτικό-οικονομική λειτουργία στη δημόσια εκπαίδευση ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ οι  πλειοψηφίες της ΕΛΜΕ(ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ-ΠΕΟΟΠΤΙΚΗ-Π.ΕΚ ή πρώην Π.Α.Σ.Κ ) και της ΟΛΜΕ(ΣΥΝΕΚ και ΔΑΚΕ), ενώ  ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ τη «ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ» στα Γυμνάσια  και τηρούν στάση διγλωσσίας και εμπαιγμού της βάσης ακόμη και για τις «δημιουργικές εργασίες» στα Λύκεια, αφού, στην ουσία αποδέχονται   το αντιλαϊκό μέτρο, αλλά δε θεωρούν ότι είναι πρόσφορες οι συνθήκες φέτος για την εφαρμογή του (!).

  • ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ  ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ, ΤΗΣ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ ΝΑ ΟΡΘΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΑΣ.
  • ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΜΕΣΑ ΠΑΛΗΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ  ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΑΣ.
  • Η ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΠΑΛΗ ΘΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

keraies_kinitis_0.jpg
Αγιος Δημήτριος: Ασφαλιστικά μέτρα από τον Δήμο για τη μη εγκατάσταση κεραίας κινητής τηλεφωνίας δίπλα σε σχολεία
Δήμαρχος: «Θα κάνουμε ό,τι χρειαστεί για να προστατέψουμε την υγεία και την ασφάλεια των παιδιών και των δημοτών μας»
Αγιος Δημήτριος: Ασφαλιστικά μέτρα από τον Δήμο για τη μη εγκατάσταση κεραίας κινητής τηλεφωνίας δίπλα σε σχολεία
Φοιτητής, μεταπτυχιακό
Επαγγελματικά δικαιώματα πρώην ΤΕΙ: Πέφτουν «βροχή» τα πρόστιμα, το κράτος εξακολουθεί να αδρανεί...
Και νέο πρόστιμο €22.840 υπογράφηκε σήμερα για να καταβληθεί σε 21 αποφοίτους - Συνολικά οι χρηματικές ικανοποιήσεις σε αποφοίτους πρώην ΤΕΙ έχουν...
Επαγγελματικά δικαιώματα πρώην ΤΕΙ: Πέφτουν «βροχή» τα πρόστιμα, το κράτος εξακολουθεί να αδρανεί...