Thumbnail
Αγωνιστική Παρέμβαση Ε΄ ΕΛΜΕ

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Ε΄ ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Αποτελέσματα Ε΄ ΕΛΜΕ

Μεγάλη νίκη των Παρεμβάσεων - Συνεργαζόμενοι

Ηθική δικαίωση του προέδρου της ΕΛΜΕ Χρήστου Ζαγανίδη

 

 

Ε΄  ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

 

2016

2015

 

 

Έδρες

%

 

Έδρες

%

Ψήφισαν

1309

 

 

1362

 

 

 Άκυρα-Λευκά

66

 

 

73

 

 

Έγκυρα

1243

 

 

1289

 

 

Παρεμβάσεις

382

2

30,73%

374

2

29,00%

ΔΑΚΕ

330

2

26,55%

358

2

27,77 %

Αγ. Συσπείρωση (ΠΑΜΕ)

206

1

16,57%

225

1

17,46%

ΣΥΝΕΚ

198

1

15,93%

252

2

19,56%

Αγωνιστικές  Κινήσεις

43

1

3,46%

39

 

  3,03%

            Αντεπίθεση

43

 

3,46%

41

 

  3,18%

   ΠΕΚ (πρώην ΠΑΣΚ)

41

 

3,30%

 

 

 

                   

                    Αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε τους συναδέλφους που για μια ακόμη φορά στήριξαν μαζικά και τίμησαν την Αγωνιστική Παρέμβαση – Συνεργαζόμενοι  με την ψήφο τους, ανανέωσαν την εμπιστοσύνη τους σε αυτήν και την ανέδειξαν και πάλι σε πρώτη δύναμη και ενισχυμένη σε ψήφους και σε ποσοστά. Το αποτέλεσμα αποτελεί δικαίωση των Παρεμβάσεων και του προέδρου της Ε΄ ΕΛΜΕ μετά τη συντονισμένη επίθεση λασπολογίας που δεχτήκαμε όλο το προηγούμενο διάστημα. Ακόμη, επιβεβαιώνει τη θέληση της συντριπτικής πλειοψηφίας των συναδέλφων η ΕΛΜΕ να ξαναβρεί τον αγωνιστικό της βηματισμό. Μπροστά στη γενικευμένη επίθεση που δέχονται το δημόσιο σχολείο και οι εκπαιδευτικοί, η ενίσχυση των Παρεμβάσεων αποτελεί ουσιαστική παρακαταθήκη για την οργάνωση της απάντησης του κλάδου από κοινού με άλλες αγωνιστικές δυνάμεις ώστε ξεπερνώντας τον κυβερνητικό και του κομματικό συνδικαλισμό που οδηγεί τον κλάδο στην αδράνεια και την αναμονή, να ξεκινήσει τώρα μια μεγάλη αντεπίθεση υπεράσπισης του δημόσιου σχολείου και προώθησης των διεκδικήσεων του κλάδου.

Το σωματείο είναι το όπλο μας. Δε θα το αφήσουμε να γίνει παραμάγαζο του κυβερνητικού και κομματικού συνδικαλισμού!

                 Η ενίσχυση των Παρεμβάσεων (+1,73%) αποτελεί και απάντηση στις δυνάμεις των ΔΑΚΕ (-1,22%)  και ΠΑΜΕ (-0,89%) που πέφτουν σε ψήφους και σε ποσοστά και των  ΣΥΝΕΚ (-3,63%) που κυριολεκτικά καταποντίστηκαν χάνοντας ψήφους, πέφτοντας σε ποσοστά και μένοντας μόνο με μία έδρα από τις δύο που είχαν. Ο κλάδος τιμώρησε τις δυνάμεις που όλο το προηγούμενο διάστημα, αδιαφορώντας για τη λειτουργία του σωματείου, οργάνωσαν από κοινού την σκευωρία κατά του προέδρου της ΕΛΜΕ και αφού απέτυχαν στην καθαίρεσή του, επιδίωξαν, σπιλώνοντας και συκοφαντώντας, την εκλογική τους ενίσχυση.

                Συνολικά, τα αποτελέσματα αποτελούν μήνυμα καταδίκης της αντιεκπαιδευτικής και αντιλαϊκής πολιτικής της κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ την οποία υπηρετούν οι δυνάμεις του κυβερνητικού και κομματικού συνδικαλισμού. Τα ΣΥΝΕΚ, παρά τα ερείσματα που έχουν στο διοικητικό μηχανισμό και στο ΠΥΣΔΕ,  συνεχίζουν να συνθλίβονται κάτω από το βάρος της μετάλλαξής τους σε δύναμη του κυβερνητικού συνδικαλισμού. Η ΔΑΚΕ, παρά την πρωτοφανή κινητοποίησή της και τις πελατειακές εξυπηρετήσεις στο ΠΥΣΔΕ, παρά την εκμετάλλευση προσδοκιών για διοικητικές θέσεις– εν αναμονή της κυβερνητικής αλλαγής που καλλιεργεί η Ν.Δ.–, σημείωσε πτώση των δυνάμεων της Η πτώση της ΔΑΚΕ αποκτά ιδιαίτερη σημασία, καθώς επιβεβαιώνει ότι η επάνοδος της δεξιάς ανακόπτεται μόνο από όσους έχουν μόνιμο και σταθερό μέτωπο αντιπαράθεσης με τις αντιεκπαιδευτικές – αντεργατικές πολιτικές των μνημονιακών κυβερνήσεων και τις αιτίες που της γεννούν.

                     Ένα νέο δίπολο, των ΣΥΝΕΚ – ΔΑΚΕ, πάει να στηθεί με εναλλασσόμενους ρόλους, το ένα με ικανοποίηση των μικροσυμφερόντων από την εκάστοτε κυβερνητική διαχείριση και το άλλο να καρπώνεται την ενίσχυση του αντιπολιτευομένου πολιτικού τους φορέα. Οι δυνάμεις του νέου διπολισμού ως σύνολο αποτελούν μειοψηφία στην ΕΛΜΕ, παραμένουν όμως επιλογή ενός μεγάλου τμήματος του κλάδου παρά την άθλια στάση των αντίστοιχων κομμάτων. Οι πρακτικές τους ενισχύονται από το καθημερινό βάλτωμα, την υποταγή στη μικρο-εξυπηρέτηση, την υποχώρηση της συλλογικής δράσης. Μόνο ένα ρεύμα ρήξης και ανατροπής της υπάρχουσας τάξης πραγμάτων στην εκπαίδευση και στην κοινωνία μπορεί να κλονίσει τα θεμέλια των καθεστωτικών συνδικαλιστικών πρακτικών και παρατάξεων.               

                      Όσον αφορά το ΠΑΜΕ  καταγράφει μείωση των δυνάμεών του. Η εκλογική του μείωση αποδεικνύει και τα αδιέξοδα μιας γραμμής που έχει αναγάγει τις δυνάμεις των Παρεμβάσεων και τους εκπροσώπους τους σε εχθρό της αντί των δυνάμεων που προωθούν τις αντιεκπαιδευτικές κυβερνητικές επιλογές.  Η ηγεσία του ΠΑΜΕ επέλεξε την επίθεση εναντίον της ΕΛΜΕ αντί να υπερασπιστεί το σωματείο και τις αγωνιστικές αποφάσεις του κλάδου. Πορεύεται χωρίς συνδικαλιστικές αρχές και ήθος, κατασυκοφαντώντας και σπιλώνοντας τις Παρεμβάσεις και τον πρόεδρο  της ΕΛΜΕ. Η υπερψήφιση στη Γ.Σ. του οικονομικού απολογισμού του Δ.Σ. και της Ε.Ε., τον οποίο στη Γ.Σ. δεν τόλμησαν να καταψηφίσουν, αποτελεί την καλύτερη απάντηση στους γυρολόγους του ΠΑΜΕ και στις επινοήσεις τους περί οικονομικών ατασθαλιών.

Συνάδελφοι/ισσες,

                      Η κυβέρνηση μαζί με την Ε.Ε. και το Δ.Ν.Τ σχεδιάζουν  μπαράζ αντεργατικών και αντιεκπαιδευτικών μέτρων (εκθέσεις του ΟΟΣΑ, πορίσματα Γαβρόγλου – Λιάκου, αξιολόγηση, υποχρηματοδότηση, μειώσεις συντάξεων και μισθών, κ.ά.). Απέναντι σ’ αυτή την επίθεση η αυλαία πρέπει να ανοίξει με πρωταγωνιστές τις αγωνιστικές δυνάμεις του κλάδου, τους εκπαιδευτικούς που ανησυχούν αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες μέσα από Γενικές Συνελεύσεις, Επιτροπές Αγώνα, το συντονισμό των ΕΛΜΕ και των πρωτοβάθμιων σωματείων.  Να σχεδιάσουμε την ενιαία και πανεκπαιδευτική δράση μας. Να ενεργοποιήσουμε όλα τα αγωνιστικά αποθέματα του κλάδου και να προετοιμαστούμε για αποφασιστικό και παρατεταμένο αγώνα με αποφάσεις Γενικών Συνελεύσεων:

  • Για την υπεράσπιση του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα του σχολείου, ενάντια στα μέτρα κατεδάφισής του στη βάση των εκθέσεων του ΟΟΣΑ και των πορισμάτων Γαβρόγλου – Λιάκου που προωθεί η κυβέρνηση.
  • Ενάντια στην αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση, για την υπεράσπιση των εργασιακών μας δικαιωμάτων.
  • Για μαζικούς διορισμούς τώρα και μαζική πρόσληψη αναπληρωτών.
  • Για αξιοπρεπείς μισθούς και συντάξεις.

 Θα νικήσουμε!

Είμαστε οι πολλοί και έχουμε το δίκαιο με το μέρος μας!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

oplosxoleio
Ασύλληπτο! Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να φέρουν οπλισμό στο σχολείο, σύμφωνα με νόμο που ψήφισε η Βουλή
Ο νόμος προβλέπει προϋποθέσεις: Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να φέρουν οπλισμό πρέπει, μεταξύ άλλων, να περάσουν πρώτα 40 ώρες «βασικής εκπαίδευσης...
Ασύλληπτο! Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να φέρουν οπλισμό στο σχολείο, σύμφωνα με νόμο που ψήφισε η Βουλή
ΔΑΣΚΑΛΑ
Τοξικό το κλίμα στα σχολεία λίγο πριν διακοπές του Πάσχα λόγω των πιέσεων του υπουργείου Παιδείας
Ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών βιώνει υψηλή ή μεσαία συναισθηματική εξάντληση, ενώ καταγράφεται επίσης ότι ένα ακόμη μεγαλύτερο τμήμα...
Τοξικό το κλίμα στα σχολεία λίγο πριν διακοπές του Πάσχα λόγω των πιέσεων του υπουργείου Παιδείας
10 γυμνασιο παπαγου
Τεράστια επιτυχία: Το «ψηφιακό» Υπουργείο άφησε 345 μαθητές με κενά εκπαιδευτικών από την αρχή της χρονιάς ως τώρα!
Λήγει το σχολικό έτος κι ακόμα να καλύψουν τα κενά -και μάλιστα στην Αθήνα, στου Παπάγου! Στα «κάγκελα» οι γονείς...
Τεράστια επιτυχία: Το «ψηφιακό» Υπουργείο άφησε 345 μαθητές με κενά εκπαιδευτικών από την αρχή της χρονιάς ως τώρα!
w29-81121enisxytikhdidaskalia.jpg
Ενισχυτική Διδασκαλία: Πώς ένας απαραίτητος θεσμός για τους μαθητές κατέληξε σε «πρεκαριάτο» για τους εκπαιδευτικούς...
Το πρεκαριάτο, από το λατινικό precarious (που σημαίνει αβέβαιος, ανασφαλής), είναι όρος που εμφανίζεται από τη δεκαετία του '80 για τα σύγχρονα...
Ενισχυτική Διδασκαλία: Πώς ένας απαραίτητος θεσμός για τους μαθητές κατέληξε σε «πρεκαριάτο» για τους εκπαιδευτικούς...