Thumbnail
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ-ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ-ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

ΤΑ ΚΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ
ΑΥΘΑΙΡΕΤΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ.


Συναδέλφισσες/φοι:
Αρχές Δεκέμβρη και τα κενά στα σχολεία παραμένουν , στη ΔΙΔΕ Βοιωτίας, αλλά και πανελλαδικά.
Το Υπουργείο Παιδείας όχι μόνο δεν κάλυψε όλα τα  λειτουργικά κενά των σχολείων από την πρώτη φάση πρόσληψης αναπληρωτών, αλλά συνεχίζει τις προσλήψεις με το σταγονόμετρο, με εκατοντάδες ώρες μαθημάτων  σε γυμνάσια ΓΕΛ,  και ΕΠΑΛ να χάνονται , ενώ διανύουμε ήδη τον τρίτο μήνα μαθημάτων. Είναι ολοφάνερο  πλέον πως  η κυβέρνηση επιδιώκει την με κάθε τρόπο μείωση του δημοσιονομικού κόστους, παίζοντας με την αγωνία των χιλιάδων συναδέλφων αδιόριστων εκπαιδευτικών, που παραμένουν  ακόμη άνεργοι αλλά και με τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών, ακόμη και σε πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα. Όσο περνά ο καιρός, το Υπουργείο Παιδείας εντείνει τον εκβιασμό προς τα σχολεία να γίνει διαχείριση των κενών με εξάντληση του υπάρχοντος εκπαιδευτικού προσωπικού, σύμπτυξη τμημάτων, μονιμοποίηση του  μέτρου της περικοπής των αναλυτικών προγραμμάτων και ότι άλλο αντιεκπαιδευτικό μέτρο εφεύρουν.
Με αυθαίρετο τρόπο και σε βάρος των στοιχειωδών εργασιακών δικαιωμάτων των αναπληρωτών, επιχειρούν οι κατά τόπους διευθύνσεις να διαχειριστούν τα κενά και τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών. Αντί να δώσουν όλα τα κενά των σχολείων και να τοποθετηθούν οι συνάδελφοι με  βάση τα μόρια τους και τις προτιμήσεις τους, κρύβουν και  σπάνε  κενά, φτιάχνοντας «πακέτα» από τα κατακερματισμένα κενά , ώστε να καλυφθούν όσα περισσότερα σχολεία γίνεται «από λίγο», και κάνοντας τους αναπληρωτές λάστιχο , αφού τους στέλνουν ακόμη και σε 3 ή 4 σχολεία.
Ένα μεγάλο μέρος του έτσι κι αλλιώς πενιχρού τους μισθού εξανεμίζεται  σε καύσιμα και μετακινήσεις, ενώ τα σχολεία  έχουν μετατραπεί σε κέντρα διερχομένων με σοβαρότατες αρνητικές συνέπειες  στη διοικητική και παιδαγωγική λειτουργία τους.Στο νομό μας συγκεκριμένα, συνάδελφος αναπληρώτρια πηγαίνει σε 4 σχολεία, και μάλιστα δύο μέρες τη βδομάδα πάει σε δύο ,αφού ήδη έχει διανύσει 100 χιλιόμετρα από το σπίτι της για να φτάσει στο πρώτο σχολείο και στην συνέχεια άλλα 25 για να πάει στο δεύτερο, ενώ θα μπορούσε να τοποθετηθεί σε σχολεία πιο κοντά στον τόπο διαμονής της όπου υπάρχουνκενά και δεν δίνονται.Επιπλέον άλλη συνάδελφος που ανήκει σε ειδική κατηγορία τοποθετείται σε 4 σχολεία.

 

Εδώ θα πρέπει να τονιστεί ιδιαίτερα  και η ευθύνη των αιρετών που δέχονται αυτές τις τοποθετήσεις.


Συνάδελφοι αναπληρωτές
· Να απαιτείτε τα λειτουργικά κενά να αναρτώνται στο διαδίκτυο ή τουλάχιστον να είναι μονίμως αναρτημένα στη Διεύθυνση
Με τον τρόπο αυτό θα εξασφαλίζετε ότι δεν υπάρχουν «κρυφά» κενά που προορίζονται για συγκεκριμένα πρόσωπα.
· Οι δηλώσεις προτίμησης  αφορούν σχολικές μονάδες και σε καμία περίπτωση περιοχές.
· Απαιτείτε να αναρτώνται οι πίνακες τοποθέτησης μαζί με τα μόρια και τα κριτήρια ώστε να έχετε έλεγχο ότι ακολουθήθηκε η νόμιμη διαδικασία
 
Να γνωρίζετε ότι για να τοποθετηθεί ένας αναπληρωτής εκπαιδευτικός, οποιασδήποτε ειδικότητας, σε σχολική μονάδα της δημόσιας εκπαίδευσης απαιτείται:
 · Να έχουν δημοσιοποιηθεί τα κενά με τρόπο προσβάσιμο σε όλους ταυτόχρονα, και όχι ατομικό, ώστε να μην υπάρχει η δυνατότητα να αποκρυφτούν κενά σε κάποιους εκπαιδευτικούς ενώ γνωστοποιούνται σε άλλους.
 
· Να γίνουν δηλώσεις προτίμησης σχολικών μονάδων από τους ενδιαφερόμενους προς τοποθέτηση με βάση τα δημοσιοποιημένα λειτουργικά κενά
 
· Αφού ολοκληρωθούν οι παραπάνω διαδικασίες, ο διευθυντής εκπαίδευσης τοποθετεί με απόφασή του η οποία οφείλει να ακολουθεί απολύτως τη νομοθεσία που αφορά τις τοποθετήσεις αναπληρωτών και ωρομισθίων που είναι:
 
Α.Πρωτ.Φ.361.1/1059/105160/Δ1/11-10-2006/ΥΠΕΠΘ
       Αρ.Πρωτ.Φ.361.1/566/111195/Δ1/14-09-2009/ΥΠΕΠΘ
       Αρ.Πρωτ.Φ.361.1/697/126794/Δ1/14-10-2009/ΥΠΔΒΜΘ
       Αρ.Πρωτ.Φ.361.1/74/28599/Δ1/12-03-2010/ΥΠΔΒΜΘ


1.    Απαιτούμε να καλυφθούν τώρα όλα τα κενά των σχολείων με όλες τις αναγκαίες προσλήψεις αναπληρωτών.
2.    Να δοθούν όλα τα κενά για τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών, όχι στην κάλυψη κενών “κατά προτεραιότητα” σε βάρος των συναδέλφων, αλλά και των σχολείων.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypoyrgeio paideias
Τελευταία μέρα για τους μαθητές Λυκείου σήμερα: Τι προβλέπεται για τις ενδοσχολικές εξετάσεις, τα αποτελέσματα και την ειδική εξεταστική περίοδο 
Προγραμματισμός εξετάσεων των Γενικών Λυκείων και Λυκείων Ε.Α.Ε. σχολικού έτους 2023-2024
Τελευταία μέρα για τους μαθητές Λυκείου σήμερα: Τι προβλέπεται για τις ενδοσχολικές εξετάσεις, τα αποτελέσματα και την ειδική εξεταστική περίοδο 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Εκπαιδευτικοί: Τι προβλέπεται για την άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου - Οδηγίες
Βασική προϋπόθεση είναι να δηλώσει με σαφήνεια ο υπάλληλος το φορέα εργασίας του και το ακριβές ωράριο απασχόλησης του, δεδομένου ότι η άδεια...
Εκπαιδευτικοί: Τι προβλέπεται για την άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου - Οδηγίες
απθ
ΑΠΘ: Ταινία φοιτητών του Τμήματος Κινηματογράφου διαγωνίζεται στο Φεστιβάλ Καννών!
Επιλέχθηκε ανάμεσα σε 2.263 συμμετοχές απ' όλο τον κόσμο και οι περισσότεροι συντελεστές της είναι φοιτήτριες και φοιτητές του Τμήματος...
ΑΠΘ: Ταινία φοιτητών του Τμήματος Κινηματογράφου διαγωνίζεται στο Φεστιβάλ Καννών!