Thumbnail
16ο δημοτικό σχολείο Λαμίας

Με μεγάλη μας έκπληξη πληροφορηθήκαμε από τα ΜΜΕ  ότι πραγματοποιείται σύσκεψη στελεχών εκπαίδευσης, ύστερα από πρόσκληση του αντιπεριφερειάρχη  κ. Καραΐσκου, με θέμα συζήτησης τη διεύρυνση των κτιριακών υποδομών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στην πόλη μας, η οποία σχετίζεται άμεσα με την κατάργηση του 16ου Δημοτικού Σχολείου Λαμίας.

Ταυτόχρονα δημοσιεύτηκε ανακοίνωση τριών πολιτών εκ των οποίων προσυπογράφουν δύο πρώην Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης. Προκαλεί πράγματι απογοήτευση πως ένας εκπαιδευτικός που μάλιστα υπηρέτησε σε τέτοιες θέσεις, μπορεί να υπογράφει ένα τέτοιο κείμενο, που στερείται κάθε παιδαγωγικής γνώσης και ευαισθησίας, αντιμετωπίζοντας τους μαθητές ενός σχολείου ως αριθμούς, τους οποίους μπορεί να μετεγγράψει και να στριμώξει στα όμορα σχολεία.

Ξεκαθαρίζουμε ότι για μας τέτοιο δίλημμα δεν υφίσταται. Υποστηρίζουμε τη βιώσιμη ανάπτυξη του πανεπιστημίου και τη στέγασή του σε ενιαίο χώρο που θα καλύπτει τις ανάγκες λειτουργίας του, όχι μόνο προσωρινά, αλλά θα εξασφαλίζει και την προοπτική επέκτασής του με την προσθήκη και άλλων σχολών. Πιστεύουμε ότι το πανεπιστήμιο αποτελεί πυλώνα πνευματικής , πολιτιστικής και οικονομικής ανάπτυξης του τόπου μας και θεωρούμε ότι η προσωρινή  στέγασή του  σε σχολικές αίθουσες δεν εξασφαλίζει την μελλοντική προοπτική του.

Θεωρούμε τουλάχιστον παράλογο να κλείσει οριστικά ένα από τα αρτιότερα από πλευράς κτιριακών υποδομών δημοτικό σχολείο της πόλης μας, ώστε να στεγαστούν προσωρινά τα τμήματα του πανεπιστημίου. Στην περιοχή του ευρύτερου κέντρου  η ακαταλληλότητα των σχολικών κτιριακών υποδομών είναι εμφανής. Επιπροσθέτως σε καμιά   περίπτωση δεν διασφαλίζεται η στέγαση και η ανάπτυξη του πανεπιστημίου όπως η εκπαιδευτική κοινότητα το οραματίζεται. Η λογική του «γκρεμίζω για να χτίσω πάνω σε ερείπια» θέτοντας το ψευτοδίλημμα δημοτικό  σχολείο ή πανεπιστήμιο μας βρίσκει κάθετα αντίθετους.

Η αριθμολαγνική  επιχειρηματολογία αυταπόδεικτα καταρρίπτεται, καθώς δεν αναφερόμαστε σε αντικείμενα αλλά σε μαθητές και το κυρίαρχο ζητούμενο δεν είναι αν χωρούν ή όχι σε ένα σχολείο, αλλά η παροχή της όσο το δυνατόν ποιοτικότερης εκπαίδευσης. Αυτή εξασφαλίζεται σε μεγαλύτερο βαθμό σε τμήματα με αριθμό μαθητών κοντά στους είκοσι παρά σε τμήματα με εικοσιπέντε ή είκοσι έξι μαθητές  που θα προκύψουν από τυχόν συνένωση σχολείων.

Δηλώνουμε απερίφραστα τη συμπαράστασή μας στον αγώνα των φοιτητών για μόνιμη και κατάλληλη στέγαση του πανεπιστημίου, έτσι ώστε να διασφαλίζεται και σε αυτούς η παρεχόμενη ποιότητα της εκπαίδευσης. Ταυτόχρονα όμως θα υπερασπιστούμε και τα μορφωτικά δικαιώματα όχι μόνο των μαθητών του 16ου Δημοτικού Σχολείου Λαμίας αλλά και των όμορων σχολείων που δεν διαθέτουν τις κατάλληλες σχολικές υποδομές για να υποδεχτούν το σύνολο των μαθητών ενός δωδεκαθέσιου σχολείου.

Τέλος καλούμε όλους τους αρμόδιους φορείς, τον Δήμο, την Περιφέρεια και τους υπηρεσιακούς παράγοντες της εκπαίδευσης που εκπροσωπούν το Υπουργείο Παιδείας να δηλώσουν ξεκάθαρα, δημόσια και άμεσα τη θέση τους, ώστε να επανέλθει η ηρεμία στην εκπαιδευτική κοινότητα και στις οικογένειες των μαθητών.

Σύλλογος εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φθιώτιδας

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 16ου Δημοτικού Σχολείου Λαμίας

Σύλλογος Διδασκόντων 16ου Δημοτικού Σχολείου Λαμίας

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα