Thumbnail
30 υποτροφίες

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ερευνητών

Ευρωπαϊκή Αγροτική Διακυβέρνηση

 (Κωδ. ΕΠ 103/2015)

To Ευρωπαϊκό Κέντρο Αριστείας Jean Monnet του Πανεπιστημίου Αθηνών διοργανώνει Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα με θέμα «Ευρωπαϊκή Αγροτική Διακυβέρνηση (Κωδ. ΕΠ 103/2015)» και προκηρύσσει διαγωνισμό για την επιλογή συμμετεχόντων και για 30 υποτροφίες δωρεάν συμμετοχής σε αυτό.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εργαζόμενους και πτυχιούχους (ή φοιτητές) που θέλουν να επεκτείνουν τις γνώσεις και τις επαγγελματικές τους ικανότητες στα παρακάτω πεδία, αλλά και σε (νέους) Επιχειρηματίες που θέλουν να δραστηριοποιηθούν σε όλο το φάσμα της αγρο-διατροφικής αλυσίδας. 

Η επιλογή των συμμετεχόντων γίνεται μετά από αξιολόγηση των φακέλων τους, δηλαδή των πανεπιστημιακών τους προσόντων, της συνάφειας των σπουδών τους και τυχόν εμπειρίας τους στο αντικείμενο του Εκπαιδευτικού Προγράμματος. Οι συμμετέχοντες που ολοκληρώνουν με επιτυχία το Πρόγραμμα λαμβάνουν Πιστοποιητικό (Certificate) επιτυχούς συμμετοχής.

Το πρόγραμμα πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου «Ευρωπαϊκή Διακυβέρνηση σε τομείς-κλειδιά για την ανάκαμψη της Ελλάδας: αγροτική παραγωγή, τουρισμός, θαλάσσια πολιτική», το οποίο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Πανεπιστήμιο Αθηνών. Επιστημονικός Υπεύθυνος του Έργου είναι ο Καθηγητής Γιάννης Βαληνάκης, ενώ την εποπτεία του συγκεκριμένου σεμιναριακού κύκλου έχει ο Καθηγητής Ναπολέων Μαραβέγιας, Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κέντρου Αριστείας Jean Monnet και Αναπληρωτής Πρύτανη Διοικητικών Υποθέσεων του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Απαιτήσεις προγράμματος:

Οι συμμετέχοντες θα κληθούν να ανταποκριθούν στις παρακάτω απαιτήσεις:

  • να παρακολουθήσουν συστηματικά τις ενότητες του σεμιναρίου
  • να συμμετέχουν ενεργά υπό την επίβλεψη των συντονιστών του Προγράμματος
  • vα παρακολουθήσουν και να συμμετέχουν ενεργά στην Επιστημονική Ημερίδα.

Επιστημονική Ημερίδα

Η Ημερίδα θα αποτελέσει το επιστέγασμα του Εκπαιδευτικού Προγράμματος και θα δώσει τη δυνατότητα για τη συνολική εξέταση του αντικειμένου του από πανεπιστημιακούς, τεχνοκράτες και πολιτικούς σε ευρύτερους και πιο εξειδικευμένους τομείς.

Ερευνητικές δυνατότητες

Στο πλαίσιο του Προγράμματος, προσφέρεται η δυνατότητα για την εκπόνηση ερευνητικής εργασίας σε περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων και εφόσον το προτεινόμενο θέμα εντάσσεται στα ερευνητικά ενδιαφέροντα του Κέντρου. Οι εργασίες που θα κριθούν κατάλληλες θα δημοσιευθούν στο πλαίσιο του ερευνητικού έργου του Κέντρου.

Προθεσμία υποβολής υποψηφιοτήτων:

Για την υποβολή υποψηφιοτήτων είναι απαραίτητη η συμπλήρωση της Αίτησης Συμμετοχής (βλ. παρακάτω) και η ηλεκτρονική αποστολή της συνοδευόμενης από Βιογραφικό Σημείωμα στη διεύθυνση [email protected] μέχρι την Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015, ώρα 15.00.

ΕΔΩ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΠΘ
ΑΠΘ: Συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση ψηφιακού μετασχηματισμού, τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024
Η Διεθνής Έκθεση ανοίγει τις πύλες της σήμερα (25/04) στους χώρους της ΔΕΘ μέχρι και το Σάββατο (27/04) 
ΑΠΘ: Συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση ψηφιακού μετασχηματισμού, τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024
paidiki_pornografia.jpg
Ημερίδα για την παραβατικότητα ανηλίκων: Οι έφηβοι «ίσως δεν συνειδητοποιούν πως ό,τι ανεβαίνει, δεν διαγράφεται»
«Σε ένα σχολείο της δυτικής Θεσσαλονίκης, ένας ανήλικος βιντεοσκόπησε δύο παιδιά να ερωτοτροπούν και το έστειλε σε φίλους του, χωρίς να καταλαβαίνει...
Ημερίδα για την παραβατικότητα ανηλίκων: Οι έφηβοι «ίσως δεν συνειδητοποιούν πως ό,τι ανεβαίνει, δεν διαγράφεται»