Thumbnail
 Απαράδεκτη κατάσταση στις σχολικές μονάδες του Ν.Λακωνίας.

13ο ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ                    08-12-2014

ΤΗΣ ΑΙΡΕΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΑΙΡΕΤΟΥ ΠΑΥΛΑΚΗ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΕΚΛΕΓΜΕΝΩΝ ΜΕ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

 Απαράδεκτη κατάσταση στις σχολικές μονάδες του Ν.Λακωνίας.

Ως αιρετοί εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών στο ΠΥΣΠΕ Λακωνίας εκλεγμένοι με την Ανεξάρτητη Κίνηση Εκπαιδευτικών, προτείνουμε σε όλα τα διοικητικά συμβούλια εκπαιδευτικών Π.Ε. της Λακωνίας να οριστεί συνάντηση με τον διευθυντή Π.Ε. Λακωνίας, διότι έχουν περάσει τρεις μήνες από την έναρξη της σχολικής χρονιάς και  τα λειτουργικά κενά ξεπερνούν τα 70 σε όλους τους κλάδους εκπαιδευτικών και υπάρχουν πάρα πολλά προβλήματα στη λειτουργία των σχολικών μονάδων.  

 Κάτωθι σας παραθέτουμε τα λειτουργικά κενά σε όλους τους κλάδους εκπαιδευτικών καθώς και ομαδοποιημένα τα εκπαιδευτικά προβλήματα που υπάρχουν στο Νομό Λακωνίας:

ΠΕ70(ΔΑΣΚΑΛΩΝ):
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΕΡΑΚΙΟΥ:2 ΚΕΝΑ ΠΕ70

1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΚΑΛΑΣ: 1 ΚΕΝΟ ΠΕ70

2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΚΑΛΑΣ: 1 ΚΕΝΟ ΠΕ70

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΚΟΡΙΤΣΑΣ –ΣΚΟΥΡΑΣ: 1 ΚΕΝΟ ΠΕ70

ΠΕ60(ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ):
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΕΛΟΥΣ :1 ΚΕΝΟ ΠΕ60 (ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ)

1Ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΚΑΛΑΣ: 1 ΚΕΝΟ ΠΕ60(ΟΛΟΗΜΕΡΟ)

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓ.ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ: 1 ΚΕΝΟ ΠΕ60(ΟΛΟΗΜΕΡΟ)

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΠΙΔΕΑΣ:1 ΚΕΝΟ ΠΕ60(ΟΛΟΗΜΕΡΟ)

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΜΠΟΥ ΒΟΙΩΝ: 1 ΚΕΝΟ ΠΕ60(ΟΛΟΗΜΕΡΟ)

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΟΓΚΑΝΙΚΟΣ: 1 ΚΕΝΟ ΠΕ60 (ΚΛΑΣΙΚΟ ΤΜΗΜΑ)

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ:

7 ΚΕΝΑ ΣΕ Ε.ΕΚΠ.Π

12 ΚΕΝΑ ΣΕ ΠΕ70.50
2   ΚΕΝΑ ΣΕ  ΠΕ 60.50

ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ(ΔΑΣΚΑΛΟΙ):

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΓΟΥΛΑΣ: 1 ΚΕΝΟ

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΕΟΠΟΛΗΣ: 1 ΚΕΝΟ

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ: 1 ΚΕΝΟ

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ: 1 ΚΕΝΟ

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΠΑΔΙΑΝΙΚΩΝ:1 ΚΕΝΟ

ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ(ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ):

-

ΠΕ06(ΑΓΓΛΙΚΩΝ)-ΕΣΠΑ:

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ :1 ΚΕΝΟ ΠΛΗΡΟΥΣ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΚΑΙ 12ΩΡΕΣ

ΠΕ08(ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ)-ΕΣΠΑ:
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΥΘΕΙΟΥ: 8 ΩΡΕΣ

3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ:16 ΩΡΕΣ

ΠΕ11(ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ)-ΕΣΠΑ:
1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΚΑΛΑΣ: 1 ΚΕΝΟ

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ: 12 ΩΡΕΣ

ΠΕ16(ΜΟΥΣΙΚΗΣ)-ΕΣΠΑ:
3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ:12 ΩΡΕΣ

ΠΕ06(ΑΓΓΛΙΚΩΝ)-ΟΧΙ ΕΣΠΑ:
5 ΚΕΝΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΩΡΑΡΙΟΥ
2 ΚΕΝΑ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΠΕ11(ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ-ΟΧΙ ΕΣΠΑ:
1ΚΕΝΟ ΠΛΗΡΟΥΣ ΩΡΑΡΙΟΥ
1   ΚΕΝΟ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ(12 ΩΡΕΣ)

ΠΕ16(ΜΟΥΣΙΚΗΣ)-ΟΧΙ ΕΣΠΑ:
3 ΚΕΝΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΩΡΑΡΙΟΥ
3 ΚΕΝΑ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΠΕ19-20(ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ)-ΟΧΙ ΕΣΠΑ:
2ΚΕΝΑ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΙΟΥ

ΠΕ05(ΓΑΛΛΙΚΩΝ)-ΟΧΙ ΕΣΠΑ:
2 ΚΕΝΑ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΠΕ07(ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ)-ΟΧΙ ΕΣΠΑ:
2ΚΕΝΑ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΩΣ ΑΙΡΕΤΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ  ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΠΥΣΠΕ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ  ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ :

  1. Υπεραυξημένα τμήματα με αριθμό μαθητών άνω των 25 :

Σε δύο δημοτικά σχολεία, στο δημοτικό σχολείο Γερακίου και στο 2ο δημοτικό σχολείο Σκάλας, έχουν περάσει τρεις μήνες και ακόμη υπάρχουν τάξεις με 26 μαθητές. Επιπλέον, η Διεύθυνση ΠΕ Λακωνίας το λειτουργικό κενό στο 2Ο δημοτικό σχολείο Σκάλας αρνιόταν να το δηλώσει στο Υπουργείο Παιδείας και μετά από καταγγελίες της Ανεξάρτητης Κίνησης αποφάσισε να το δηλώσει.  

      Στο  1ο δημοτικό σχολείο Σκάλας εδώ και δύο εβδομάδες πήρε εκπαιδευτικός άδεια για επαπειλούμενη κύηση και το λειτουργικό κενό στη Β' δημοτικού το κάλυψε η εκπαιδευτικός της παράλληλης στήριξης! Αυτό είναι παράνομο σύμφωνα με εγκύκλιο του Διευθυντή της ειδικής αγωγής κ.Λολίτσα με αριθμ.πρωτ.:141617/Γ6/13-11-2012.

2. Φαινόμενο δίμηνες αποσπάσεις και παρατάσεις δίμηνων αποσπάσεων: Ως αιρετοί της Ανεξάρτητης Κίνησης θεωρούμε ότι όλες οι αποσπάσεις πρέπει να γίνονται από το ΠΥΣΠΕ για λόγους αντικειμενικότητας και ισότητας.   

Στη συνεδρίαση στις 4-12-2014  τα τακτικά υπηρεσιακά μέλη του ΠΥΣΠΕ και ο αιρετός εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών εκλεγμένος με τη ΔΑΚΕ προέτρεψαν την κ. Παπαδοπούλου να αναλογιστεί τις ευθύνες της και να ψηφίσει τις παρατάσεις των δίμηνων αποσπάσεων, προκειμένου να συνεχίσουν να λειτουργούν οι σχολικές μονάδες. 

Οι αιρετοί εκπρόσωποι της Ανεξάρτητης Κίνησης αντιδρούν γιατί  ο διευθυντής ΠΕ Λακωνίας δεν ενημερώνει εγκαίρως για  τη χορήγηση των δίμηνων αποσπάσεων. Το νομικό πλαίσιο επιτρέπει στον διευθυντή ΠΕ Λακωνίας να εξετάζει τις ανάγκες της υπηρεσίας και να αποσπά εκπαιδευτικούς για να τις καλύψει. Όμως το νομικό πλαίσιο δεν απαγορεύει τη συνεργασία και την εμπρόθεσμη ενημέρωση των αιρετών πριν την απόσπαση των εκπαιδευτικών, προκειμένου να λαμβάνουν γνώση και να συνεξετάζουν  αν οι ανάγκες της υπηρεσίας έρχονται σε σύγκρουση με τα συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματα των εκπαιδευτικών.  

Στη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ στις 4/12/2014, τα 4 μέλη του ΠΥΣΠΕ, ψήφισαν την παράταση 2μηνης απόσπασης εκπαιδευτικού (ΠΕ 11),  πλην της κ.Παπαδοπούλου Ελισάβετ αιρετής εκπροσώπου των εκπαιδευτικών εκλεγμένη με την Ανεξάρτητη Κίνηση, η οποία τάχθηκε κατά της παράτασης της δίμηνης απόσπασης, διότι δεν ενημερώθηκε έγκαιρα  από τον διευθυντή εκπαίδευσης    για  τις ανάγκες που υπήρχαν εκείνη τη χρονική περίοδο και επομένως  δεν επικύρωσε μια απόφαση του διευθυντή ΠΕ Λακωνίας στην  οποία εκ των προτέρων δεν έχει λάβει γνώση). Συγκεκριμένα, τα 4 μέλη αποφάσισαν  την παράταση απόσπασης  για εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ11  μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς     από το 1ο Δημοτικό Σχολείο Σκάλας στο 3ο 6/θ Δημοτικό Σχολείου Γυθείου. Δηλαδή η πλειοψηφία του ΠΥΣΠΕ αποφάσισε να αποσπάσει μια γυμνάστρια και τελικά να υπηρετούν δυο γυμναστές σε 6/θ δημοτικό σχολείο και στο 12/θ δημοτικό σχολείο που είχε τοποθετηθεί να δημιουργηθεί ένα λειτουργικό κενό στον κλάδο ΠΕ11( γυμναστής) πλήρους ωραρίου!!!  

      Ποια η νομιμότητα αυτών των αποφάσεων κ. Περιφερειακέ Δ/ντή;

      Ποιες  ανάγκες  της υπηρεσίας υπηρετούν αυτές οι αποφάσεις;

       Γνωρίζει και εγκρίνει το ΥΠΑΙΘ τέτοιες αποφάσεις;       

3. Ανυπαρξία υποστηρικτικών δομών: ενισχυτικής διδασκαλίας, τμημάτων ένταξης, παράλληλης στήριξης
 

ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ:Η υποστηρικτική δομή που δεν ενισχύεται από το Υπουργείο Παιδείας

Μετά από τρεις μήνες το Υπουργείο Παιδείας στέλνει κάθε μήνα, κάθε εβδομάδα  εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης, χωρίς να καλύπτονται επαρκώς οι ανάγκες.

Τα κενά τα γνώριζε το  Υπουργείο Παιδείας ότι είναι πολλά από το καλοκαίρι. Φέρουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης, γιατί πάρα πολλά παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες δε χαίρουν της κατάλληλης εξατομικευμένης, εξειδικευμένης εκπαίδευσης, επειδή απλά το Υπουργείο Παιδείας ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ! Αυτή η «καραμέλα»   για τους γονείς των παιδιών αυτών δε γίνεται πια πιστευτή, διότι είναι φορολογούμενοι πολίτες και δε βλέπουν να υπάρχει δημόσια δωρεάν εκπαίδευση. Πού είναι η ειδική μέριμνα  και η ευαισθησία για την ειδική αγωγή; Οι εκπαιδευτικοί της γενικής αγωγής είναι σε απόγνωση βλέπουν τους μαθητές τους με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να μην έχουν ίση πρόσβαση στη μόρφωση " λόγω έλλειψης πιστώσεων "από το Υπουργείο Παιδείας!

Για ποια αξιολόγηση μιλάει το Υπουργείο παιδείας;

Μήπως θα έπρεπε πρώτα να κάνει αξιολόγηση στις δικές του δομές;

4. ΤΟ ΚΕΔΔΥ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΖΗΤΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ!

ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΙΣ/ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΕΣ/ΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ  ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΥΠΕΡΩΡΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΥ ΚΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΠΕ70 ΣΤΟ ΚΕΔΔΥ ΛΑΚΩΝΙΑΣ. 

Σύμφωνα με υπουργική απόφαση ΦΕΚ1340/2002 και στο Προεδρικό Διάταγμα 1/2003  δεν μπορεί ούτε το ΠΥΣΠΕ ούτε το ΑΠΥΣΠΕ να αναθέσει σε εκπαιδευτικούς υπερωριακή εργασία σε ΚΕΔΔΥ, αλλά διδακτικό ωράριο από σχολείο σε σχολείο (ΠΥΣΠΕ).

Άρα αν δεν υποβάλλουν αίτηση οι εκπαιδευτικοί δεν μπορεί να τους υποχρεώσει  κανείς για ανάληψη υπερωριακής εργασίας.

5.Το 1/5 των εκπαιδευτικών έχουν προσληφθεί ως αναπληρωτές εκπαιδευτικοί και καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες.Απαράδεκτο συνάδελφοι μας να  εργάζονται σε ένα καθεστώς  ελαστικής εργασίας μέχρι και για 13 χρόνια.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΜΕΣΗ ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ 

ΜΕ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.

6  .Ανυπαρξία πρωινής ζώνης:

Στο Νομό Λακωνίας παρατηρείται ότι πολλοί εκπαιδευτικοί εθελοντικά!!! ανοίγουν πρόωρα το σχολείο,  προκειμένου να δεχτούν τους μαθητές των οποίων  οι γονείς τους εργάζονται ή να φυλάνε τους μαθητές που έχουν σχολάσει για μία και μιάμιση ώρα μέχρι να γίνει η μεταφορά τους με το λεωφορείο. Από πού προβλέπεται να υπερβαίνουν το εργασιακό τους ωράριο;

7. «ΠΑΙΔΟΦΥΛΑΞΗ»

Εισάγεται ο όρος παιδοφύλαξη για να καλύψουμε τον κάθε εκπαιδευτικό που λείπει με ολιγοήμερη ή με μακρόχρονη άδεια. Παράνομο συνάδελφοι μην απεμπολούμε τα εργασιακά μας δικαιώματα.  Δεν υφίσταται  ο όρος παιδοφύλαξη, καμιά εγκύκλιος και καμιά υπουργική απόφαση δεν μπορεί να έρχεται σε σύγκρουση με το Ν.1566/1985,άρθρο13. Η παιδοφύλαξη σημαίνει ουσιαστικά ότι αυξάνεται το διδακτικό ωράριο του εκπαιδευτικού, και  αυτό δεν επιτρέπεται.

      Γι’ αυτό συνάδελφοι, όταν λείπει εκπαιδευτικός ζητάμε από τη διεύθυνση να στείλει αναπληρωτή εκπαιδευτικό για να αναπληρώσει την απουσία εκπαιδευτικού και αν αυτό δεν είναι εφικτό ζητάμε να μοιραστούν τα παιδιά στα τμήματα ή αν είναι μακροχρόνια η απουσία του συναδέλφου να εφαρμοστεί μεταβατικό πρόγραμμα μέχρι εκεί που εκτείνεται το υποχρεωτικό ωράριο των συναδέλφων. Δηλαδή το ωρολόγιο πρόγραμμα να ολοκληρώνεται νωρίτερα.

Βέβαια, το Υπουργείο Παιδείας προβάλλει  πολύ τα μεγάλα και πολυδύναμα σχολεία που το ίδιο δυναμιτίζει τη λειτουργία τους, αφού τα αφήνει χωρίς εκπαιδευτικούς. 

 Οι γονείς εργάζονται και αδυνατούν να παραλαμβάνουν τα παιδιά τους νωρίτερα. Δεν επιτρέπεται να φυλάνε οι εκπαιδευτικοί τα παιδιά από τη στιγμή που  το Υπουργείο Παιδείας δεν προσλαμβάνει εκπαιδευτικούς. Το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών είναι συγκεκριμένο και δεν παραβιάζεται και στο εργασιακό ωράριο ανατίθεται από  τον διευθυντή του σχολείου ή το σύλλογο διδασκόντων συγκεκριμένη εργασία και όχι φύλαξη.

8.  Ακατάλληλα κτίρια για δημοτικά και νηπιαγωγεία:

Στο Νομό Λακωνίας υπάρχουν νηπιαγωγεία  που έχουν μια τουαλέτα για 25 μαθητές,25 μαθητές που στοιβάζονται σε μια μικρή αίθουσα για να κάνουν μάθημα και επιπλέον δεν έχουν τον κατάλληλο και ασφαλή χώρο για να παίξουν και με ένα πράσινο χαλί προσπαθούν να δημιουργήσουν οι νηπιαγωγοί ένα φυσικό περιβάλλον. Απαράδεκτο!Ο πρόεδρος της καταλληλότητας σχολικών κτιρίων και διευθυντής ΠΕ Λακωνίας πρέπει να μεριμνήσει και να εισηγηθεί στους αρμοδίους να δημιουργήσουν τους κατάλληλους και ασφαλείς χώρους για όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.

9. ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ

Πρόβλημα με τη μεταφορά  μαθητών. Με τα μισθωμένα λεωφορεία πραγματοποιείται μόνο ένα δρομολόγιο. Τι γίνεται όμως με τα παιδιά των μικρών τάξεων που σχολάνε νωρίτερα; Επιπλέον κάποια παιδιά σε απομακρυσμένες περιοχές δεν υπάρχει η δυνατότητα μεταφορά τους στο νηπιαγωγείο και οι γονείς σταματούν τη φοίτηση των παιδιών τους.

10. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ70 ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΕ 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Σε 6/θ δημοτικό σχολείο του Νομού μας οι εκπαιδευτικοί διδάσκουν φυσική αγωγή , γιατί δεν έχει προσληφθεί στη σχολική τους μονάδα γυμναστής. Απαράδεκτο η μακροχρόνια απουσία εκπαιδευτικού δεν αναπληρώνεται διότι οι καθηγητές φυσικής αγωγής με αυτό τον τρόπο μένουν άνεργοι. Το όποιο περίσσευμα ωρών υπάρχει  στους εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ70  στη σχολική μονάδα θα πρέπει να ανατεθεί για ενισχυτική διδασκαλία, διότι ήδη στη σχολική μονάδα υπάρχει τμήμα ένταξης που δε λειτουργεί, άρα υπάρχουν αυξημένες ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

11.  ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΕΑΕΠ

Από την πρώτη στιγμή καταγγείλαμε την κατάργηση   του υπεύθυνου εκπαιδευτικού για το ολοήμερο πρόγραμμα των ΕΑΕΠ.   Το ίδιο το ΥΠΑΙΘ δε στηρίζει τις επιλογές του,  αφού δεν είναι στις προτεραιότητες του η προετοιμασία των μαθητών αλλά η απασχόληση των μαθητών με οποιονδήποτε τρόπο. 

12.ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ  ΣΕ ΕΙΔΙΚΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Μεγάλες ελλείψεις σε ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό και στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Μολάων και στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης. Πιο συγκεκριμένα, στο Ειδικό Δημ.Σχολείο Μολάων δεν υπάρχει ψυχολόγος, κοινωνικός λειτουργός και εργοθεραπευτής. Στο Ειδικό Δημ.Σχολείο Σπάρτης δε διαθέτουν καθηγητή φυσικής αγωγής, καθηγητή μουσικής,ψυχολόγο και κοινωνικό λειτουργό(ο κοινωνικός λειτουργός κατέχει μόνιμη θέση στο ειδικό δημοτικό σχολείο Σπάρτης αλλά για τις ανάγκες της ΕΔΕΑΥ έχει διατεθεί σε άλλες σχολικές μονάδες).Καταλαβαίνετε πολύ καλά ότι λόγω ελλείψεων σε ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό δεν ολοκληρώνεται η εκπαιδευτική παρέμβαση στους μαθητές με ειδικές ανάγκες. Ποιος θα λογοδοτήσει που οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν πρόσβαση στη δημόσια εκπαίδευση με προϋποθέσεις και όρους «οικονομικής κρίσης»;

Παπαδοπούλου  Ελισάβετ                                                              

 Αιρετή εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών 

στο ΠΥΣΠΕ Λακωνίας  

εκλεγμένη με το ψηφοδέλτιο της Ανεξάρτητης Κίνησης 

Τηλ/φαξ:2732082682

Κιν: 6978697160

e-mail:[email protected]

Παυλάκης Γρηγόριος

Αναπληρωτής αιρετός εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών

στο ΠΥΣΠΕ Λακωνίας

 εκλεγμένος με το ψηφοδέλτιο της Ανεξάρτητης Κίνησης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

anergoi-oaed-epidoma-anergia.jpg
Δωρεάν εργαστήρια συμβουλευτικής ΔΥΠΑ: Ξεκινούν αύριο οι αιτήσεις- Οι θεματικές
Αύριο ξεκινούν οι αιτήσεις για τα διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής της ΔΥΠΑ για τον Απρίλιο, με νέες θεματικές ενότητες
Δωρεάν εργαστήρια συμβουλευτικής ΔΥΠΑ: Ξεκινούν αύριο οι αιτήσεις- Οι θεματικές
20160812_20pragm_arxaia_0.jpg
Όσα λες είναι ἔπεα πτερόεντα. Μάθε ότι αρχή άνδρα δείκνυσι : Τι σημαίνει ο συνδυασμός αυτός νεοελληνικής και αρχαίας ελληνικής γλώσσας;
Με τον όρο αρχαία ελληνική γλώσσα αναφερόμαστε τη μορφή της ελληνικής γλώσσας, που ομιλούνταν κατά τους αρχαϊκούς χρόνους και την κλασική αρχαιότητα...
Όσα λες είναι ἔπεα πτερόεντα. Μάθε ότι αρχή άνδρα δείκνυσι : Τι σημαίνει ο συνδυασμός αυτός νεοελληνικής και αρχαίας ελληνικής γλώσσας;