Thumbnail
Σημειώνεται οτι η εγκύκλιος 70607/Δ2/23-05-2013 εγκύκλιο καλούνται οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας να υπολογίσουν τα οργανικά κενά όπως κάθε χρονιά. Η εισαγωγή του συστήματος Plan.sch.gr έχει καθαρά υποβοηθητικό χαρακτήρα  μη δεσμεύοντας τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ως προς τα στοιχεία και τους υπολογισμούς του.

Απαντώντας στο ανωτέρω σχετικό έγγραφό σας και στο ψήφισμα της Ε.Λ.Μ.Ε. Φλώρινας το οποίο κατέθεσε ως Αναφορά ο Βουλευτής κ. Αθανάσιος Γερμανίδης με θέμα «Ε.Λ.Μ.Ε. Φλώρινας-Υπεραριθμίες Εκπαιδευτικών», σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα: Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 4 του Π.Δ. 50/96 και του άρθρου 7 του Ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71τ.Α'/19.05,2010), η αρμοδιότητα υπολογισμού και Εκπαίδευσης  ενώ οι τελικοί πίνακες οργανικής σύνθεσης του διδακτικού προσωπικού ανά περιοχή μετάθεσης συντάσσονται με τη διαδικασία που περιγράφεται στις προαναφερόμενες διατάξεις (άρθρο 4 του Π.Δ. 50/96 και άρθρο 7 του Ν. 3848/2010)

Πιο  συγκεκριμένα, στο άρθρο 4 του Π.Δ. 50/96 ορίζεται ότι κατά τη σύντακη των πινάκων κενών οργανικών θέσεων τα Π.Υ.Σ.Δ.Ε. λαμβάνουν υπόψη μεταξύ άλλων και «αα)Τις κενές οργανικές θέσεις που προβλέπεται ότι θα προκύψουν μέχρι 31 Αυγούστου του έτους πραγματοποίησης των μεταθέσεων με την αυτοδίκαια αποχώρηση των εκπαιδευτικών από την υπηρεσία..", ενώ και στο άρθρο 7 του Ν. 3848/2010 ορίζεται ότι καταγράφονται και λαμβάνονται υπόψη ".. οι κενές θέσεις που προβλέπεται ότι θα προκύψουν μέχρι τις 31 Αυγούστου του έτους πραγματοποίησης των μεταθέσεων λόγω αυτοδίκαιης αποχώρησης ή παραίτησης εκπαιδευτικών από την υπηρεσία».

Έτσι με την αριθμ.  70607/Δ2/23-05-2013 εγκύκλιο καλούνται οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας να υπολογίσουν τα οργανικά κενά όπως κάθε χρονιά. Η εισαγωγή του συστήματος Plan.sch.gr έχει καθαρά υποβοηθητικό χαρακτήρα  μη δεσμεύοντας τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ως προς τα στοιχεία και τους υπολογισμούς του.

Σημειώνεται ότι η εγκύκλιος 70607/Δ2/23-05-2013 είναι μεταγενέστερη των διατάξεων του νόμου 4152/2013 (ΦΕΚ 107/09/05/2013), οπότε έχει ληφθεί  υπόψη η αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κατά 2 ώρες όπως προβλέπεται στην παράγραφο Θ, υποπαρ. Θ2,2α του ως άνω Νομού.

Επισημαίνεται ότι τόσο οι μεταθέσεις όσο κα οι οργανικές τοποθετήσεις γίνονται σε οργανικά κενά και θέσεις που προκύπτουν με βάση τις πρώρες αναθέσεις μαθημάτων της βασικής ειδικότητας. Όλα τα υπόλοιπα στοιχεία (μειώσεις ωραρίων λόγο θέσεων,  β’ αναθέσεις, β’ ειδικότητες, μακροχρόνιες άδειες κλπ) αποτελούν λειτουργικά κενά τα οποία δεν μπορούν να ληφθούν υπόψη για οργανικά κενά καθώς η οργανικότητα των εκπαιδευτικών δεν εκπίπτει όταν λαμβάνεται θέση ευθύνης, απόσπαση, μακροχρόνια άδεια κ.λ.π.

Γενικότερα, τόσοι οι μεταθέσεις όσο και οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προγραμματίζονται ώστε να υπάρχει έγκαιρη κα ορθολογικότερη διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού, με στόχο την αδήριτη ανάγκη κάλυψης των εκπαιδευτικών αναγκών και την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων 

Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε το πρωτότυπο  έγγραφο της Βουλής 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Λεωφορείο ΚΤΕΛ
Καστοριά: Υπάλληλος ΚΤΕΛ αρνήθηκε να δεχθεί ψηφιακή ακαδημαϊκή ταυτότητα  φοιτητή
Παρότι τα ψηφιακά έγγραφα της εφαρμογής Gov.gr Wallet είναι πλήρως ισάξια ως προς την ισχύ τους με τα φυσικά έγγραφα
Καστοριά: Υπάλληλος ΚΤΕΛ αρνήθηκε να δεχθεί ψηφιακή ακαδημαϊκή ταυτότητα  φοιτητή