Thumbnail
Συνάντηση ΟΛΜΕ - Κουράκη

Δελτίο Τύπου ΟΛΜΕ για τη συνάντηση με τον Αναπληρωτή Υπουργό Τάσο Κουράκη

Πραγματοποιήθηκε σήμερα 23-7-2015, μετά από αίτημα της ΟΛΜΕ, συνάντηση του ΔΣ με τον Αναπληρωτή Υπουργό Παιδείας κ. Αν. Κουράκη. Το ΔΣ της ΟΛΜΕ έθεσε τα άμεσα και τρέχοντα ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο: κατάργηση του νομικού πλαισίου αξιολόγησης, λειτουργία σχολείων τον Σεπτέμβρη, μόνιμοι διορισμοί, αναπληρωτές, μετατάξεις.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ ενημέρωσε τον αν. Υπουργό για τις θέσεις του κλάδου και ζήτησε να ενημερωθεί για τις πρωτοβουλίες του Υπουργείου Παιδείας ώστε να μπορούν τον Σεπτέμβρη να λειτουργήσουν τα σχολεία με μόνιμο διδακτικό προσωπικό. • Το Υπουργείο ενημέρωσε ότι το πολυνομοσχέδιο έχει περάσει από τη Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή και βρίσκεται στην Οικονομική Επιτροπή. Η διαδικασία ψήφισης θα ολοκληρωθεί περίπου στο τέλος Αυγούστου.

Απόφαση του Υπουργείου είναι η κατάργηση του νομικού πλαισίου της αξιολόγησης. • Στο πολυνομοσχέδιο ενσωματώνει το Υπουργείο τα αιτήματα της ΟΛΜΕ που αφορούν τις προσλήψεις των αναπληρωτών, δηλαδή την αναγνώριση της προϋπηρεσίας για την περίοδο 2010 – 2012, την κατάργηση του 2ετούς αποκλεισμού, τη διατήρηση του ενιαίου πίνακα ειδικής και γενικής αγωγής και το διπλασιασμό των μορίων δυσπρόσιτων περιοχών.

Παρότι πιέστηκε το Υπουργείο να επιταχύνει τις διαδικασίες ψήφισης του πολυνομοσχεδίου, ώστε οι προσλήψεις των αναπληρωτών να γίνουν με τον νέο νόμο, ο κ. Υπουργός μας απάντησε ότι αυτό δεν είναι εφικτό χρονικά και οι φετινές προσλήψεις θα γίνουν με τον ισχύοντα νόμο(Νόμος Λοβέρδου) και θα εκδοθεί τις επόμενες μέρες σχετική εγκύκλιος. Τέθηκε υπόψη μας ότι το αίτημα για τον μη 2ετή αποκλεισμό των αναπληρωτών θα ισχύσει αναδρομικά με αντίστοιχη ρύθμιση. • Σε αίτημά μας για κάλυψη όλων των πραγματικών κενών με μόνιμους διορισμούς το υπουργείο δεν δεσμεύτηκε. Το υπουργείο μάς διαβεβαίωσε ότι δεν τίθεται κανένα ζήτημα επανεξέτασης της επαναπρόσληψης των συναδέλφων τεχνικών ειδικοτήτων που είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα ή είχαν απολυθεί. Στο ερώτημα που ετέθη εάν ο αριθμός των διαθέσιμων εκπαιδευτικών θα αφαιρεθεί από τον αριθμό των νέων προσλήψεων ύστερα από την απαίτηση των δανειστών, ο Υπουργός δήλωσε ότι θα προσπαθήσει να μην υπάρχει καμία δυσμενής επίπτωση στον τομέα των διορισμών αλλά δεν δεσμεύτηκε για θετική κατάληξη του θέματος. • Υπήρξε ενημέρωση για το σύστημα διορισμού.

Η πρόταση της ομοσπονδίας περιγράφεται ακολούθως (http://olme-attik.att.sch.gr/new/?p=9279) για τη ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2015-16: Άμεσος διορισμός όσων είναι διοριστέοι από το 2010 (διοριστέοι ΑΣΕΠ 2008 και το αντίστοιχο 40%, πίνακες 30μήνου – 24μήνου και κλειστός πίνακας πολυτέκνων) και οι υπόλοιποι από έναν πίνακα συνολικής προϋπηρεσίας, στον οποίο να αναγνωριστεί ολόκληρη η προϋπηρεσία αναπληρωτών-ωρομισθίων από το 2010 με τους όρους που ίσχυαν πριν το 2010 (διπλασιασμός δυσπροσίτων). Να καταργηθούν οι αντίστοιχες διατάξεις του ν.3848/10. Για ένα νέο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών προτείνουμε σύστημα μοριοδότησης μέσω του ΑΣΕΠ που να συμπεριλαμβάνει: • 1 μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας, • 1 μόριο για κάθε βαθμό πάνω από τη βάση σε οποιοδήποτε προηγούμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (επιλέγεται ο διαγωνισμός εκείνος στον οποίο ο εκπαιδευτικός έχει επιτύχει την καλύτερη βαθμολογία), • 1 μόριο για κάθε χρόνο από τη λήψη πτυχίου, • κλιμακωτή μοριοδότηση του αριθμού παιδιών (πχ. για 1 παιδί 3 μόρια, για 2 παιδιά 6 μόρια κ.λπ.).

Σε αντίθεση με την πρόταση της ομοσπονδίας, το Υπουργείο προτείνει το ακόλουθο σύστημα διορισμού: 1. Θα μοριοδοτείται μόνο η επιτυχία στον ΑΣΕΠ του 2008 και το σύνολο της βαθμολογίας τους θα αντιστοιχεί σε μόρια 2. Θα μοριοδοτείται η προϋπηρεσία (κάθε μήνας προυπηρεσίας και ένα μόριο). 3. Συμπληρωματικά θα υπάρχει μοριοδότηση για τους έχοντες 3 παιδιά και πάνω χωρίς να ορίζεται με σαφήνεια η αντίστοιχη μοριοδότηση. 4. Για τους συναδέλφους που προέρχονται από τον ιδιωτικό τομέα, το υπουργείο θέτει τους εξής όρους για την ενσωμάτωσή τους στον πίνακα διορισμού: 1. να υπάρχει 6χρονη προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα, 2. να έχουν απολυθεί, 3. να έχουν ήδη εργαστεί 2 χρόνια ως αναπληρωτές.

• Ρωτήθηκε ο Υπουργός για το συνολικό αριθμό των διαθεσίμων πιστώσεων που αφορά τις προσλήψεις αναπληρωτών της επόμενης σχολικής χρονιάς και δήλωσε ότι δεν είναι έτοιμος να δώσει νούμερο, δεδομένου ότι εκκρεμούν υπηρεσιακές επαφές που θα καθορίσουν το συνολικό ύψος των πιστώσεων. Δεν πήραμε απάντηση σχετικά με το αίτημα για την κάλυψη του επιδόματος ανεργίας όλων των αναπληρωτών καθώς επίσης και τη μη καταβολή όλων των δεδουλευμένων των αναπληρωτών μέσω ΠΔΕ. Για το ζήτημα της μη καταβολής αντιμισθίου των ωρομισθίων στα ΣΔΕ και για το καθεστώς ασφάλισης τους, δεν πήραμε επίσης καμία απάντηση.

• Για το ζήτημα των μεταταγμένων συναδέλφων στην πρωτοβάθμια, απάντησαν ότι δεν υπάρχει πρόθεση υποχρεωτικής επιστροφής τους στη δευτεροβάθμια αλλά γίνεται προσπάθεια για τη δημιουργία κάποιων οργανικών θέσεων στους ήδη υπάρχοντες κλάδους της πρωτοβάθμιας: ΠΕ 06, 11, 16, ενώ για τους κλάδους που δεν έχουν συσταθεί, απαιτείται η δημιουργία τους πριν την ύπαρξη οργανικών. • Κατατέθηκε το πάγιο αίτημα της ομοσπονδίας για μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα και η απόσυρση της διάταξης για κατ΄ εξαίρεση τμήματα 30 μαθητών. Δεν υπήρξε καμία απάντηση.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Λεωφορείο ΚΤΕΛ
Καστοριά: Υπάλληλος ΚΤΕΛ αρνήθηκε να δεχθεί ψηφιακή ακαδημαϊκή ταυτότητα  φοιτητή
Παρότι τα ψηφιακά έγγραφα της εφαρμογής Gov.gr Wallet είναι πλήρως ισάξια ως προς την ισχύ τους με τα φυσικά έγγραφα
Καστοριά: Υπάλληλος ΚΤΕΛ αρνήθηκε να δεχθεί ψηφιακή ακαδημαϊκή ταυτότητα  φοιτητή