Thumbnail
Του Β. Βούγια

Με Απόφαση του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων Αθανάσιου Κυριαζή, που δημοσιεύθηκε στο Φ.Ε.Κ 810/ΥΟΔΔ/2014 έχοντας ως  θέμα το: "Σύσταση και συγκρότηση Ομάδων Εργασίας Επιμόρφωσης Α’ και Β’ φάσης για το σχολικό έτος 2014-2015 στο πλαίσιο των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στους Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση»", προβλέπεται η σύσταση και συγκρότηση 16 Ομάδων Εργασίας Επιμόρφωσης Α’ και Β’ φάσης στα 16 ΠΕΚ (μία (01) Ομάδα Εργασίας σε κάθε ΠΕΚ) για το σχολικό έτος 2014-2015 στο πλαίσιο της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» του ΑΠ 1 του ΕΠ «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 και των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των ΑΠ 2 και 3 του ΕΠ «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» ως έργα υποψήφια για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014-2020».

 Το έργο των Ομάδων Εργασίας Επιμόρφωσης Α΄και Β’ φάσης ορίζεται ως εξής:

i. Σύνταξη Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς υποψήφιους Επιμορφωτές για επικαιροποίηση του Μητρώου Επιμορφωτών
ii. Επεξεργασία αιτήσεων υποψηφίων Επιμορφωτών
iii. Σύνταξη καταλόγου υποψηφίων Επιμορφωτών με φθίνουσα σειρά κατάταξης και Δημιουργία Προσωρινού Μητρώου Επιμορφωτών
iv. Εξέταση ενστάσεων υποψηφίων Επιμορφωτών
v. Δημιουργία Οριστικού Μητρώου Επιμορφωτών
vi. Επικοινωνία και συνεργασία με τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για ενημέρωση των εκπαιδευτικών για συμμετοχή στο σεμινάριο επιμόρφωσης
vii. Επεξεργασία αιτήσεων εκπαιδευτικών και δημιουργία τμημάτων επιμόρφωσης
viii. Κατανομή των εκπαιδευτικών σε τμήματα
ix. Εκπόνηση ωρολογίου προγράμματος κάθε επιμορφωτικού προγράμματος
x. Συγκέντρωση και αποστολή παρουσιολογίων επιμορφούμενων και επιμορφωτών στις κατά τόπους Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και στην ΕΥΕ ΕΔ
xi. Επίδοση ερωτηματολογίων αξιολόγησης στους επιμορφούμενους και τους επιμορφωτές της Α’ και Β’ φάσης Επιμόρφωσης, επεξεργασία αυτών και σύνταξη έκθεσης αποτελεσμάτων.
xii. Άλλες απαιτούμενες ενέργειες για την υλοποίηση της Α’ και Β’ φάσης επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών.

Βασίλης Βούγιας
22/12/2014

 
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΩΝ 16 Π.Ε.Κ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΔΩ 
 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα