Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ "Γ. Σεφέρης"

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ»

ΑΠΟΦΑΣEIΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ

21 ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΗ 2014

  1. ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ Ο ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΥ Δ.Σ.
  1. ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ Ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 
  1. ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

Α. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΜΕΤΡΑ ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ

Έχουμε αποφασίσει πολλές φορές (και σήμερα ) τα εξής μέτρα για το μπλοκάρισμα της αξιολόγησης:

  • Μπλοκάρουμε με όρους συλλογικών αποφάσεων και όρους κινήματος την οποιαδήποτε απόπειρα εφαρμογής της αξιολόγησης και την ακυρώνουμε στην πράξη με αποφάσεις Δ.Σ., Γενικών Συνελεύσεων και Επιτροπών Αγώνα.
  • Έξω οι αξιολογητές από τα συνδικάτα και τα σωματεία. Στη βάση αυτή και σε αυτή τη φάση, προτείνουμε να διαγραφούν από τους Συλλόγους και τις ΕΛΜΕ οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι Διευθυντές Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης των νομών και οι Σχολικοί Σύμβουλοι, οι οποίοι είναι τα «πρώτα βιολιά» και ήδη «έχουν πιάσει δουλειά».
  • Δε συμμετέχουμε σε οποιαδήποτε διαδικασία που σχετίζεται με την εφαρμογή της αξιολόγησης (σεμινάρια, αυτοαξιολόγηση, κατάθεση φακέλου…). Δε δεχόμαστε τους αξιολογητές στην τάξη, δε συνεργαζόμαστε μαζί τους.
  • Επιμόρφωση υποχρεωτική και δυνατή για όλους τους εκπαιδευτικούς σε αντίθεση με την πολιτική της κατάρτισης και της Δια Βίου Εκπαίδευσης. Μόνιμα τμήματα επιμόρφωσης κατά αποκλειστικότητα σε Πανεπιστημιακές σχολές εκπαίδευσης με επαρκή στελέχωση και εξοπλισμό. Ετήσια και περιοδική επιμόρφωση των ήδη υπηρετούντων εκπαιδευτικών σε πανεπιστημιακές σχολές και τμήματα, σε ζητήματα παιδαγωγικής,  ψυχολογίας και διδακτικής.

Β. ΝΕΕΣ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

Διεκδικούμε:

  • Κατάργηση του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα, του Καθηκοντολογίου, των Π.Δ. 200 και 201.
  • Κατάργηση των Ν. 4093/2012 και ειδικότερα της υποπαραγράφου Ζ3, του 4057/13 και της εγκυκλίου  (Φ277/412/14476/Δ2 στις 19/11/2012).
  • Να αποσυρθεί άμεσα η συγκεκριμένη απαράδεκτη και επικίνδυνη εγκύκλιος, με την οποία επί της ουσίας επιβάλλεται πειθαρχική ποινή πριν την εκδίκαση και την οριστική καταδίκη του Δ.Υ. καταργώντας στην ουσία και αυτό το "τεκμήριο της αθωότητας".

Γ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

α. Δαπάνες για την Παιδεία

Διεκδικούμε:

  • Να απαγορευτεί κάθε επιχειρηματική δράση στην Παιδεία.
  • Να εξασφαλιστεί ενιαία αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν Παιδεία για όλους.
  • Να γίνουν μαζικοί διορισμοί μόνο μόνιμων εκπαιδευτικών και βοηθητικού προσωπικού για την κάλυψη όλων των πραγματικών αναγκών της δημόσιας εκπαίδευσης.
  • Να εξασφαλιστεί σύγχρονη κτηριακή και υλικοτεχνική υποδομή, με βάση τους 15 μαθητές ανά τμήμα για τα νηπιαγωγεία, Α και Β τάξη και 20 στις υπόλοιπες.
  • Να δοθεί έκτακτο κονδύλι από το Γ.Κ.Π. για τις ανάγκες σίτισης των υποσιτισμένων παιδιών.
  • Να δοθεί έκτακτο κονδύλι από το Γ.Κ.Π. για όλες τις ανάγκες των σχολείων. Μηδενικό ΦΠΑ στους λογαριασμούς και τις δαπάνες των σχολικών επιτροπών. Δωρεάν πετρέλαιο, ρεύμα, νερό, τηλέφωνο στα σχολεία.
  • Ούτε ένα ευρώ από την τσέπη των γονιών και των εκπαιδευτικών για πληρωμή λειτουργικών εξόδων, τραπεζοκόμων και καθαριότητας, εκπαιδευτικών εκδρομών, βιβλίων.. και για μεταφορά μαθητών. Ούτε ένα ευρώ από την τσέπη των φοιτητών για σίτιση-στέγαση-μεταφορές-αναλώσιμα.
  • 15% του προϋπολογισμού για ενιαία δημόσια και δωρεάν παιδεία. Έκτακη επιχορήγηση απο τον κρατικό προϋπολογισμό για τα σχολεία. Διαγραφή των χρεών των σχολικών επιτροπών.
  • Δωρεάν ρεύμα, πετρέλαιο, φυσικό αέριο, νερό και τηλέφωνο στα σχολεία.
  • Όχι στην κατάργηση του άρθρου 16 του συντάγματος. Δημίοσια δωρεάν παιδεία για όλους.
  • Έξω απ΄ το σχολείο οι χορηγοί κι οι ιδιώτες. Κατάργηση κάθε επιχειρηματικής δράσης μέσα στα σχολεία.

β. Οικονομικά εκπαιδευτικών

Διεκδικούμε:

  • Όχι στο νέο μισθολόγιο-φτωχολόγιο-βαθμολόγιο στο δημόσιο. Να καταργηθεί ο νόμος 4024/2011.
  • Να παρθούν πίσω όλα τα αντιλαϊκά πακέτα μέτρων των τελευταίων χρόνων. Πάλη για αύξηση στο μισθό που να καλύπτει ένα μέρος από τις τεράστιες απώλειες των τελευταίων χρόνων. Κάτω οι κυβερνήσεις της πλουτοκρατίας και της Ε.Ε.
  • Απόσυρση των αντιασφαλιστικών νόμων. Σύνταξη στα 30 χρόνια προϋποηρεσίας.  Κοινωνικό ασφαλιστικό σύστημα υγείας για όλους.
  • Σταθερή δουλειά με πλήρη δικαιώματα για όλους. Μονιμοποίηση τώρα όλων των συμβασιούχων στην εκπαίδευση (ωρομισθίων-αναπληρωτών) χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Καταβολή όλων των δεδουλευμένων εδώ και τώρα.
  • Γνήσιες Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας.
  • Καμία σύνδεση μισθού-αποδοτικότητας. Όχι στην αξιολόγηση-σφαγείο.
  • Αφορολόγητο όριο 40.000 € για το ζευγάρι προσαυξανόμενο κατά 5000 € για κάθε παιδί.
  • Κατάργηση των ασφαλιστικών εισφορών και αύξηση των εργοδοτικών εισφορών.
  • Στήριξη των ανέργων με επίδομα ανεργίας στο 80% του μισθού, για όσο διάστημα είναι άνεργοι.
  • Απαλλαγή από φόρους για κάθε ωρομίσθιο και αναπληρωτή. Δωρεάν στέγαση και εισιτήριο για όλα τα μεταφορικά μέσα για όλους τους συμβασιούχους εκπαιδευτικούς.
  • Επίδομα θέρμανσης σε όλους τους ωρομίσθιους και αναπληρωτές. Ειδικά για τις παραμεθόριες περιοχές, επίδομα παραμεθορίου και στους ωρομίσθιους.
  • Μηνιαίο επίδομα 600 € για όσους φοιτητές δεν τα βγάζουν πέρα.
  • Κατάργηση του ΦΠΑ στα είδη πλατιάς κατανάλωσης.
  • Μέτρα στήριξης των υπερχρεωμένων νοικοκυριών.
  • Καμμιά εφεδρεία, καμιά απόλυση, καμιά κατάργση μαθημάτων.

Δ. ΩΡΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Διεκδικούμε:

  • Μείωση του ωραρίου των εκπ/κών Π.Ε. στο επίπεδο που ήταν το ωράριο των εκπαιδευτικών Δ.Ε.
  • Διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των πραγματικών κενών με τμήματα 15 νήπια προνήπια και μαθητές Α και Β τάξης και 20 μαθητές στις υπόλοιπες τάξεις.

Ε. ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

  • Όχι στο «νέο σχολείο» της αμάθειας και της κατηγοριοποίησης.
  • Όχι στην αξιολόγηση και της αυτοαξιολόγηση. Καμιά συμμετοχή σε οποιεσδήποτε διαδικασίες αξιολόγησης. Κανένας αξιολογητής μέσα στην τάξη.
  • Όχι στα προγράμματα και τις πιστοποιήσεις. Όχι στα «πορτφόλιο» και την κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών.
  • Λέμε όχι στα προγράμματα και την ευέλικτη ζώνη. Λέμε όχι στις ΖΕΠ

ΣΤ. ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.

Καταδικάζουμε τη γενικότερη  αντιλαϊκή αντιεκπαιδευτική πολιτική, που υποβαθμίζει παραπέρα και την Π.Α. και απαιτούμε:

  • Όχι στη σχολειοποίηση-εντατικοποίηση της Π.Α. Όχι στο "νέο" νηπιαγωγείο. Θέλουμε Π.Α. που να απαντά ολοκληρωμένα στην ψυχοσωματική και νοητική ανάπτυξη των παιδιών αυτής της ηλικίας καθώς και στην κοινωνικοποίησή τους. Καθιέρωση ενιαίας αποκλειστικά δημόσιας και δωρεάν Δίχρονης Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής για όλα τα παιδιά, στα Δημόσια Νηπιαγωγεία, με την αποκλειστική εποπτεία του Υπουργείου Παιδείας. Όχι στην αποκέντρωση Παιδείας, Υγείας, Πρόνοιας – κατάργηση των νόμων 2218 και 2240 και του Καλλικράτη. Απαγόρευση κάθε επιχειρηματικής δράσης στον ευαίσθητο χώρο της Π.Α. και σε όλη την εκπαίδευση. Ενιαίο 12χρονο βασικό υποχρεωτικό σχολείο για όλα τα παιδιά. Δημόσιες επαγγελματικές σχολές μετά το 12χρονο. Ενιαία ανώτατη εκπαίδευση.
  • Άμεση εξασφάλιση της αναγκαίας κατάλληλης υποδομής για την Π.Α. σε κτηριακό, παιδαγωγικό, εποπτικό και υλικοτεχνικό επίπεδο. Ούτε ένα ευρώ από την τσέπη των γονιών και των νηπιαγωγών για τη λειτουργία του δημόσιου Νηπιαγωγείου.
  • Νομοθετική κατοχύρωση του ωραρίου της/του Νηπιαγωγού με βάση το αίτημα: Μείωση του ωραρίου των εκπαιδευτικών Π.Ε. στο επίπεδο που ήταν το ωράριο των εκπαιδευτικών Δ.Ε. πριν την αύξηση. Άρα καμία επέκταση του ωραρίου λειτουργίας των Νηπιαγωγείων, πέραν του 8:15΄ π.μ. – 12:15΄ μ.μ. για τα κλασικά και 8:00΄ – 15:45΄ για τα ολοήμερα. Να μην εφαρμοστεί η πρωινή ζώνη 7 π.μ. – 8 π.μ. Να μην εφαρμοστεί το Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στην Π.Α.
  • 15 παιδιά ανά τμήμα. Ίδρυση τάξεων ένταξης νηπίων ανά συγκρότημα και όσων ειδικών Νηπιαγωγείων χρειάζονται, για να απορροφηθούν όλα τα νήπια – προνήπια με ειδικές ανάγκες. Κατάργηση του νόμου 4115/13 και του άρθρου 39 που διαλύει τη δημόσια Ειδική Αγωγή.
  • Πλήρη μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους. Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων νηπιαγωγών (αναπληρωτών) χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Μαζικοί διορισμοί Νηπιαγωγών για την κάλυψη όλων των πραγματικών κενών με μοναδικό κριτήριο το πτυχίο. Κατάργηση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ. Κατάργηση του θεσμού του αναπληρωτή νηπιαγωγού και κάθε μορφής ελαστικής εργασίας. Διορισμός μόνιμου βοηθητικού προσωπικού (τραπεζοκόμων, καθαριστριών).
  • Όχι στο νέο σχολείο της αγοράς και της ημιμάθειας. Όχι στο "νέο" νηπιαγωγείο. Καμία αξιολόγηση. Καμία καταγοριοποίηση σχολείων-εκπαιδευτικών-μαθητών. Καμία απόλυση! Μπλοκάρισμα της αξιολόγησης στην πράξη με όρους μαζικού κινήματος (αποφάσεις Γ.Σ., Συλλόγων Εκπαιδευτικών, Συλλόγων Διδασκόντων...).
  •  Κατάργηση του νόμου 4024/2011 για το νέο μισθολόγιο-βαθμολόγιο. Μισθός που να καλύπτει τις σύγχρονες ανάγκες. Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια δουλειάς ή στα 55 για τη γυναίκα και στα 60 για τον άντρα. Επίδομα Προϊσταμένων Νηπ/γείων ίσο με υποδιευθυντή δημοτικού.
  • Δημιουργία νέων νηπιαγωγείων που να χωράνε όλα τα νήπια και προνήπια. Κανένα νήπιο προνήπιο εκτός νηπιαγωγείου. Όχι στην απαράδεκτη «κλήρωση».

Ζ. ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Εκπ/κοί, γονείς, αναπηρικό κίνημα, ειδικό επιστημονικό προσωπικό να συναντηθούν στον αγώνα για:

  • Να καταργηθεί  ο Ν.4115/2013  της σφαγής της Δημόσιας Δωρεάν Ε.Α. και όλοι οι προηγούμενοι που κινούνταν στην ίδια κατεύθυνση.
  • Καθιέρωση της Ε.Α. ως υποχρεωτικής και αποκλειστικά Δημόσιας και Δωρεάν, με αποκλειστική ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας, από την ηλικία των 3 χρόνων, με λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων, ώστε οι οικογένειες των ΑμΕΑ και των παιδιών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες να μη χρειάζεται να καταβάλουν ούτε € για τη διάγνωση, αξιολόγηση, συμβουλευτική και  αντιμετώπιση των προβλημάτων των παιδιών τους.
  • Να χρηματοδοτηθεί γενναία ο ευαίσθητος αυτός χώρος και να δημιουργηθούν όλες οι αναγκαίες υποδομές, ώστε όλα τα παιδιά με Ειδικές Ανάγκες να φοιτούν στη Δημόσια Ε.Α. και εκπαίδευση.
  • Να μονιμοποιηθούν τώρα όλοι οι συμβασιούχοι στο χώρο της Ε.Α. (εκπαιδευτικοί, ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό) και να γίνουν όλοι οι αναγκαίοι μόνιμοι διορισμοί.
  • Να αλλάξει τώρα με Προεδρικό Διάταγμα η διάταξη του Ν.3699/2008 όπου οι διδακτορικοί/μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών προηγούνται του βασικού τίτλου σπουδών στην Ειδική Αγωγή και της προϋπηρεσίας.
  • Τα χρήματα του ΕΣΠΑ για την Ε.Α. να δοθούν για να ενισχυθούν τα Ειδικά Σχολεία και όχι για να κλείσουν.

Η. ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ

Απαιτούμε:

  • Αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν κοινωνικοασφαλιστικό σύστημα για όλους.
  • Απαγόρευση κάθε επιχειρηματικής δράσης στο χώρο της υγείας.
  • Να έχει όλος ο πληθυσμός βιβλιάριο υγείας χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
  • Καμιά πληρωμή ή συμμετοχή στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, εργαστηριακές εξετάσεις, νοσήλια και θεραπείες, νοσηλεία σε νοσοκομεία.

Θ. ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΛΜΕ – ΔΟΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ETUCE

Διεκδικούμε:

  • Την άμεση αποχώρηση των ΔΟΕ και ΟΛΜΕ από την ETUCE.

Ι. ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ

Πρέπει να υπάρξουν αλλαγές στα καταστατικά των Ομοσπονδιών που θα εναρμονίζονται με τον στόχο της ανασύνταξης του κινήματος. Συγκεκριμένα:

Α) Σήμερα στο συνδικαλιστικό κίνημα των εκπαιδευτικών επικρατεί ο πολυκερματισμός ιδιαίτερα στο χώρο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

  • Θα πρέπει να προχωρήσουμε σε ενοποίηση Συλλόγων και ΕΛΜΕ, στην κατεύθυνση να υπάρχει σε κάθε νομό  ένας Σύλλογος και μια ΕΛΜΕ. (Εξαιρούνται η Αττική, η Θεσσαλονίκη, η νησιωτική Ελλάδα, αλλά και όπου αλλού υπάρχουν ιδιαίτερες γεωγραφικές συνθήκες π.χ. Έβρος).
  • Ιδιαίτερα, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη πρέπει να υπάρξουν ενοποιήσεις σωματείων, να φτιαχτούν μεγαλύτερα συνδικάτα, στην κατεύθυνση ένα ή δύο το πολύ σωματεία ανά Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
  • Με βάση την πρότασή μας (που θέτουμε σε συζήτηση), οι 138 Σύλλογοι Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που υπάρχουν σήμερα προτείνεται να ενοποιηθούν σε 78 Συλλόγους και οι 86 ΕΛΜΕ σε 75.

Β) Οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και οι Σχολικοί Σύμβουλοι αποτελούν κυβερνητικά, κρατικά στελέχη, με αποστολή την προώθηση της βάρβαρης αντιεκπαιδευτικής πολιτικής. Ο ρόλος τους είναι απαραίτητος για την προώθηση ενός σχολείου που θα λειτουργεί με επιχειρηματικά κριτήρια.  Είναι εξ αντικειμένου απέναντι στα συμφέροντα των εκπαιδευτικών

  • Έτσι λοιπόν, σύμφωνα με τα καταστατικά των Συλλόγων και των ΕΛΜΕ και επειδή ακριβώς τα στελέχη αυτά αντιστρατεύονται τους σκοπούς και τις επιδιώξεις των σωματείων και των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, καλούμε τα πρωτοβάθμια σωματεία και τα συνέδρια ΔΟΕ και ΟΛΜΕ να αποφασίσουν ότι δεν δέχονται ο Περιφερειακός Διευθυντής, ο Διευθυντής Εκπαίδευσης και ο Σχολικός Σύμβουλος να είναι μέλη των σωματείων και πρέπει να διαγραφούν.

Γ) Μέχρι στιγμής υπάρχουν 7 διαφορετικές σχέσεις εργασίας στην εκπαίδευση.

  • Οι εκπαιδευτικοί που με οποιαδήποτε σχέση εργασίας δουλεύουν στην εκπαίδευση θα πρέπει να έχουν δικαίωμα εγγραφής στο σωματείο με όλα τα δικαιώματα και υποχρεώσεις που απορρέουν από τη συμμετοχή τους σε αυτό.

Δ) Σε καμία άλλη ομοσπονδία δεν πραγματοποιούνται τόσες απανωτές αρχαιρεσίες όσες σε ΔΟΕ-ΟΛΜΕ

  • Προτείνουμε οι αρχαιρεσίες για την ανάδειξη αντιπροσώπων για τα συνέδρια να γίνονται ενιαία με αυτές για  την ανάδειξη νέου ΔΣ, κάθε δύο χρόνια.

Ε) Μέχρι τώρα, τα μέλη των Δ.Σ. σε ΟΛΜΕ και ΔΟΕ δεν έχουν δικαίωμα του εκλέγεσθαι στα πρωτοβάθμια σωματεία τους.

  • Ο/η εκλεγμένος στο Δ.Σ. της Ομοσπονδίας να μπορεί να είναι ταυτόχρονα υποψήφιος ή και εκλεγμένος και στο Δ.Σ. του πρωτοβάθμιου σωματείου.

Το προεδρείο της Γενικής Συνέλευσης

ΗΡΑΚΛΕΙΟ

21/10/2014

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;