Thumbnail
Ωράριο λειτουργίας στο δημόσιο

Kύριε Υπουργέ,

Είμαι εκπαιδευτικός ,καθηγητής Φυσικός στο Γυμνάσιο Τεγέας Αρκαδίας,50 χρόνων και παντρεμένος με δασκάλα που υπηρετεί σε Δημοτικό Σχολείο της Τρίπολης,στην οποία ζούμε από το 1991.( Θα δείτε παρακάτω γιατί αναφέρω αυτά τα στοιχεία)

Παίρνω το θάρρος να επικοινωνήσω μαζί σας γιατί πιστεύω πως κάποιες προτάσεις σαν τη δική μου, στα πλαίσια των αλλαγών σε δομές και εφόσον το Υπουργείο καλείται Διοικητικής Ανασυγκρότησης, αξίζουν να διαβαστούν τουλάχιστον….

Η πρότασή μου: Αλλαγή του ωραρίου λειτουργίας  στο Δημόσιο για οικονομικό και κοινωνικό όφελος.

Αναλύω:

Α)   1).Γνωρίζουμε όλοι πως η αλλαγή της ώρας δυο φορές το χρόνο,(για μια ώρα ) γίνεται πανευρωπαικά  για εξοικονόμηση ενέργειας και για να μπορούν οι εργαζόμενοι να ανταποκρίνονται βιολογικά στις κλιματικές συνθήκες και να υπάρχει παραγωγικότητα.

Για τους ίδιους λόγους, κάνω την πρόταση να αλλάξει το ωράριο στο Δημόσιο και αντί 08.00 έως 15.00, να μετετραπεί σε 09.00 έως 16.00.

2). Υπάρχει ήδη η θετική εμπειρία από τον  ιδιωτικό τομέα που το ωράριο είναι περίπου 09.00 έως 17 00.

3).Η διαπίστωση όλων (παντού αλλά και εδώ στην Τρίπολη που είναι έδρα Περιφέρειας,) ότι ενώ οι δημόσιες υπηρεσίες είναι ανοιχτές νωρίς, οι πολίτες συνηθίζουν να πηγαίνουν αργά να εξυπηρετηθούν και γκρινιάζουν γιατί κλείνουν νωρίς .

4) Οι σύγχρονοι ρυθμοί της ζωής και οι υποχρεώσεις μας αναγκάζουν όλους να κοιμόμαστε αργά και το πρωινό ξύπνημα ταλαιπωρεί πλήθος εργαζομένων, με συνέπεια οι πρωινοί βιορυθμοί να φρενάρουν την παραγωγικότητα.

Να προσθέσω και τη μετακίνηση τη χρονοβόρα (και με επικινδυνότητα), για πολλούς που εργάζονται αναγκαστικά σε άλλη περιοχή.

Το ενεργειακό όφελος μπορεί άνετα να το καταλάβει ο καθένας αλλά αυτό που είναι πρώτιστο, είναι η εξοικονόμηση δημόσιου χρήματος της τάξης των δις ευρώ σε κάθε χρονιά!

(Εννοείται ότι αυτή η μικρή μεταρρύθμιση θα γίνει σε συνεργασία και με τα άλλα αρμόδια Υπουργεία)

Β)  Ειδικότερα, στον τομέα της εκπαίδευσης που γνωρίζω πολύ καλά, η  τήρηση του ισχύοντος ωραρίου, έχει τα ακόλουθα δεδομένα:

α) Η εφαρμογή του Καποδίστρια και του Καλλικράτη, είχε ως αποτέλεσμα το κλείσιμο των επαρχιακών σχολείων και τη μετακίνηση των μαθητών ηλικίας 5 έως 18 χρόνων με τα  ΚΤΕΛ  στα σχολεία των μεγάλων δήμων. Αποτέλεσμα αυτής της μεταφοράς είναι να ξυπνούν οι μαθητές από τις 6 το πρωί για να επιστρέψουν σπίτι τους στις 4, μην  έχοντας καμμιά διάθεση να παρακολουθήσουν με καθαρό μυαλό τα μαθήματα,λόγω της κούρασης. Τα τελικά αποτελέσματα φοίτησης  επιβεβαιώνουν την αιτία που ανέφερα.
Για κοινωνικούς και καθαρά παιδαγωγικούς λόγους λοιπόν,επιβάλλεται η αλλαγή του ωραρίου.

β) Η δαπάνη για τη θέρμανση και των σχολείων είναι πολύ μεγάλη γιατί το πρωί, ακόμα και η μια ώρα παραπάνω (νωρίτερα) του καλοριφέρ, εκτινάσσει τις δαπάνες του ΥΠ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ .

Ελπίζω να μην καταχράστηκα τον πολύτιμο χρόνο σας ……

Υ.Γ.  Την πρόταση αυτή έχω υποβάλλει παλιότερα στην ΟΛΜΕ (το συνδικαλιστικό μας όργανο) και σε άλλους δημόσιους φορείς,χωρίς δυστυχώς να τύχουν απάντησης.
.
Μετά τιμής ,    ΚΟΥΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΣ        ΤΗΛ.6973016787

                                                 mail: [email protected]

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι σημαίνει «επιτερπής»

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekdromi.jpg
«Επικίνδυνη αποστολή» οι σχολικές εκδρομές για τους καθηγητές που συνοδεύουν
Οι καταστάσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι εκπαιδευτικοί είναι δύσκολες. Κανείς δεν τους καλύπτει, η ευθύνη είναι όλη δική τους.
«Επικίνδυνη αποστολή» οι σχολικές εκδρομές για τους καθηγητές που συνοδεύουν
panelladikes 2023
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία
Πανελλήνιες - πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία από τον Όμιλο Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία
ypaith3.jpg
Υπουργείο Παιδείας: Eπανεξετάζουν τις εξαγγελίες περί μη εγγραφής μαθητών στα σχολεία αν οι γονείς δεν υπογράψουν τα καταστατικά...
Τώρα κατάλαβαν ότι η φοίτηση στην υποχρεωτική εκπαίδευση είναι...υποχρεωτική και δεν μπορεί να μην εγγραφεί σε σχολείο μαθητής μέχρι το Γυμνάσιο...
Υπουργείο Παιδείας: Eπανεξετάζουν τις εξαγγελίες περί μη εγγραφής μαθητών στα σχολεία αν οι γονείς δεν υπογράψουν τα καταστατικά...