Thumbnail
Ομάδα Νηπιαγωγών

Με καταιγισμό ανακοινώσεων, που προαναγγέλλουν αλλαγές στη λειτουργία των σχολείων ξεκινάει μια νέα σχολική χρονιά, που επιβεβαιώνει το ρητό « κάθε πέρσι και καλύτερα, κάθε φέτος και χειρότερα».

Οι αλλαγές που σκέφτεται να κάνει το Υπουργείο Παιδείας, σαφώς δεν είναι βασισμένες στη λογική της αναβάθμισης του έργου του εκπαιδευτικού και της σχολικής μονάδας .

Στοχευμένα και ξεκάθαρα όλες οι ενέργειες προγραμματίζονται με μόνο προσανατολισμό, την εξοικονόμηση χρημάτων με τη μείωση του διδακτικού προσωπικού και όχι μόνο.

Στην ουσία δεν υπάρχει ουσιαστικός σχεδιασμός και όραμα για την εκπαίδευση παρά μόνο αποσπασματικές, αδοκίμαστες και τελικά επικίνδυνες ενέργειες, που επιβεβαιώνουν την πολιτική μπαλώματος, που ακολουθεί το Υπουργείο εδώ και χρόνια.

Αδιάσειστη απόδειξη μιας τέτοιας ανεύθυνης και πρόχειρης πολιτικής, αποτελεί και η ανακοίνωση  εισαγωγής της ειδικότητας των γυμναστών στο νηπιαγωγείο. Τέτοιο νοιάξιμο για τα παιδιά του νηπιαγωγείου είχαμε χρόνια να δούμε….

Πότε κ. Υπουργέ ασχοληθήκατε σοβαρά με τις ανάγκες της προσχολικής εκπαίδευσης;;

Πότε νοιαστήκατε για τις συνθήκες που επικρατούν στα άθλια κτίρια που φιλοξενούνται στην κυριολεξία τα νηπιαγωγεία ;

Σε ποιους χώρους θα γίνει το μάθημα της φυσικής αγωγής, όταν τα νήπια στοιβάζονται σε νηπιαγωγεία «μαγαζιά» ;

Τα ουσιαστικά και σοβαρά ζητήματα που απασχολούν την προσχολική εκπαίδευση δεν επιτρέπουν επιπόλαιες πολιτικές και ανακοινώσεις εντυπωσιασμού…

Δεν είμαστε απέναντι σε αλλαγές και καινοτομίες …είμαστε απέναντι στο πρόχειρο, το επιπόλαιο, σε ότι δεν έχει επιστημονική βάση, σε ότι σχεδιάζεται για εμάς ..χωρίς εμάς!

Εμείς λοιπόν οι νηπιαγωγοί που οραματιζόμαστε αυτό το νέο σχολείο εδώ και χρόνια αναρωτιόμαστε…….

Τα χιλιάδες κενά, η κατάργηση των διορισμών και η ελλιπής χρηματοδότηση, η αποδυνάμωση του ολοήμερου, η ομηρεία χιλιάδων συναδέλφων που δεν πήραν απόσπαση, η εφαρμογή της αξιολόγησης –χειραγώγησης, είναι δυνατό να διαμορφώνουν το πλαίσιο για ένα δημιουργικό, συνεργατικό  σχολείο ;

Η   πολιτική που ακολουθείται με αναθεωρήσεις και αστόχαστες ανακοινώσεις περιθάλπει τον ευαίσθητο χώρο της Παιδείας ή τον βάζει στο μάτι του κυκλώνα;; 

Η διασφάλιση της ποιότητας στη λειτουργία των σχολείων είναι επιτακτική ώστε όλα τα παιδιά να έχουν το σχολείο  που δικαιούνται!

Εμείς οι νηπιαγωγοί λέμε ΟΧΙ ……

·        στην αδιοριστία !

·        στα ακατάλληλα κτίρια !

·        στο μεγάλο αριθμό νηπίων!

·        Στις μικρές επιχορηγήσεις!

·        Στην αξιολόγηση –χειραγώγηση!

Καταθέτουμε το προσωπικό μας όραμα για το νέο σχολείο του 21ου αιώνα που δεν είναι άλλο από το σχολείο της συμμετοχής, της συνεργασίας ,των υποδομών, της αξιοκρατίας, της αναβάθμισης της διδασκαλίας και του ρόλου της νηπιαγωγού.

Η  εκπαίδευση έχει ανάγκη από ουσιαστικές αλλαγές, από ήθος και όραμα!

Θα είμαστε δυναμικά παρόντες στις εξελίξεις, απέναντι σε όποιον διαλύει το Δημόσιο Νηπιαγωγείο!!

Ομάδα Νηπιαγωγών

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

enorgani
Ενόργανη Γυμναστική: Η προκήρυξη Πανελλήνιων αγώνων για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ
Προκήρυξη Πανελλήνιων Αγώνων Ενόργανης Γυμναστικής, Ρυθμικής Γυμναστικής και Τραμπολίνο των ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ., σχολικού έτους 2023-2024
Ενόργανη Γυμναστική: Η προκήρυξη Πανελλήνιων αγώνων για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ