Thumbnail
ΕΛΜΕ Καρδίτσας

Καρδίτσα   7/ 10 / 2014

ΕΛΜΕ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

ΗΡΩΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ 3

ΤΗΛ. : 2441026197 – 27646

FAX : 24410 26197

ΠΡΟΣ: Σχολεία του νομού, ΜΜΕ

Οι πρώτοι 1.625 εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα- απόλυση «γιόρτασαν» την Παγκόσμια Ημέρα των Εκπαιδευτικών μακριά από τα σχολεία, μέσα στη …«δεξαμενή των απολύσεων»

Από τότε που ανέλαβε το Υπ. Παιδείας ο κ. Λοβέρδος, διαρκώς αναφέρεται στα τεράστια προβλήματα της εκπαίδευσης, τάζοντας και δίνοντας υποσχέσεις, όπως μετεγγραφές που οδηγήθηκαν σε φιάσκο, κάλυψη των κενών σε διδακτικό προσωπικό, ή προσλήψεις μόνιμων (;) εκπαιδευτικών, που έχουν να γίνουν από το 2010 και παραπέμπονται σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ τον Δεκέμβριο.

Για το θέμα των διαθεσιμοτήτων-απολύσεων, από τη μια, σε συνεντεύξεις του, ισχυρίζεται ότι ήταν ανοησία και λαθεμένη πολιτική επιλογή, από την άλλη, για τους 85 εκπαιδευτικούς, που έχει διακοπεί η μισθοδοσία τους, ρίχνει τα βάρη στον προηγούμενο υπουργό καθώς επίσης και για τη μη προκήρυξη των νομοθετημένων 255 θέσεων, έτσι ώστε να μην απολυθεί κανένας εκπαιδευτικός ή μεταθέτει τις ευθύνες στον ΑΣΕΠ και στον υπουργό Διοικ. Μεταρρύθμισης. Ο ίδιος πάντως δεν κάνει απολύτως τίποτα για να διορθώσει το «λάθος» που κληρονόμησε από τον προκάτοχό του.

Το τελευταίο του κατόρθωμα είναι η αλαζονική και συνάμα δειλή συμπεριφορά του κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στη Θεσσαλία. Από τον τρόπο που κινήθηκε, δείχνει ξεκάθαρα ότι δεν είναι τίποτα άλλο από ένα δυνατό γρανάζι των κυβερνητικών μνημονιακών μηχανισμών. Προσπαθεί με κάθε τρόπο να κερδίσει «πολιτικό» χρόνο. Εννοείται ότι δεν τον ενδιαφέρει το γεγονός, πως για δεύτερη χρονιά, εδώ και 15 μήνες, οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα-απόλυση βρίσκονται στο «δρόμο», μακριά από τα σχολεία. Οι τάξεις είναι άδειες, μιας και μαζί τους, 20.000 μαθητές ρίχτηκαν στον «Καιάδα» των μνημονιακών απαιτήσεων για λιγότερη Δημόσια Παιδεία, στερούμενοι ταυτόχρονα τη δυνατότητα να σπουδάσουν στον κλάδο που επιθυμούσαν.

Όλους αυτούς τους 15 μήνες, σε συνθήκες ομηρίας και εμπαιγμού, έχουμε ακούσει τα πιο απίστευτα ψέματα από την κυβέρνηση, όπως:

α) «Οι διαθεσιμότητες των εκπαιδευτικών έγιναν για την αναδιάρθρωση του δημόσιου σχολείου». Αποδεικνύεται περίτρανα ότι στόχος τους είναι η άρση της μονιμότητας, οι ελαστικές σχέσεις εργασίας, οι απολύσεις και το ξεπούλημα της δημόσιας εκπαίδευσης στους ιδιώτες. 

β) «Οι διαθεσιμότητες έχουν δημοσιονομικό όφελος». Απύθμενο θράσος υπάρχει πίσω απ’ αυτόν τον ισχυρισμό, όταν γίνεται την ίδια στιγμή απροκάλυπτη ΔΙΑΣΠΑΘΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ. Συγκεκριμένα, εδώ και 15 μήνες και ενώ οι συνάδελφοι βρίσκονται μακριά από κάθε εκπαιδευτική διαδικασία και πληρώνονται με το 75% του μισθού, την ίδια ώρα, το κράτος πληρώνει επιπλέον ωρομίσθιους στα ΕΠΑ.Λ. και στα Ι.Ε.Κ, σε θέσεις που θα μπορούσαν να είχαν μεταταχθεί. Την ίδια εγκληματική πολιτική συνεχίζει το Υπουργείο Παιδείας και κατά τη φετινή σχολική χρονιά, σπαταλώντας πόρους από τον καταληστευμένο  Ελληνικό λαό.

Αυτή τη στιγμή όμως όλοι οφείλουμε να είμαστε πιο αποφασισμένοι από ποτέ. Δεν πρέπει να επιτρέψουμε να παίζουν τα πολιτικά τους παιχνίδια στις πλάτες των συναδέλφων. Γιατί, η θέση στην οποία βρισκόμαστε όλοι, διαθέσιμοι και μη, δεν είναι ένα απλό πρόβλημα των ΕΠΑ.Λ., όπως ίσως θεωρούν κάποιοι από μας. Η κατασκευή διαθέσιμων-υπό απόλυση εκπαιδευτικών αποτελεί πλήγμα στο σώμα της εργασίας ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών. Η «αξιολόγηση» που είναι προ των πυλών, είναι ένα επιπλέον όπλο με τον ίδιο στόχο. Αποτελεί σαφές μήνυμα, πως αν αυτές οι απολύσεις συμβούν, τότε διευρύνεται το «πεδίο βολής» της κυβέρνησης, που θα πυροβολεί και θα απολύει κατά βούληση, όποιον εκπαιδευτικό κρίνει ότι είναι «ανάξιος» και πλεονάζων. Αποτελεί τη μέγιστη απειλή για το δικαίωμα μας στην σταθερή εργασία, αυτή την εργασία που κατακτήθηκε με αγώνες των σωματείων μας και που στερήθηκαν οι συνάδελφοί μας τόσο βίαια, όσο ποτέ στην ιστορία του κλάδου μας, αλλά και στην ιστορία όλων των εργαζομένων στο δημόσιο. Αποτελεί πλήγμα στο δικαίωμα των παιδιών μας για Δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση. Δεν θα σταματήσουμε να το φωνάζουμε:

Καμία απόλυση εκπαιδευτικού, κανένας μαθητής και κανένας εκπαιδευτικός δεν περισσεύει

Δεν θα το βάλουμε κάτω, δεν θα παραιτηθούμε από το δικαίωμά μας στην εργασία.

Δεν θα σταματήσουμε τον αγώνα μας μέχρι τη δικαίωσή μας.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Καρδίτσας και οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

oplosxoleio
Ασύλληπτο! Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να φέρουν οπλισμό στο σχολείο, σύμφωνα με νόμο που ψήφισε η Βουλή
Ο νόμος προβλέπει προϋποθέσεις: Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να φέρουν οπλισμό πρέπει, μεταξύ άλλων, να περάσουν πρώτα 40 ώρες «βασικής εκπαίδευσης...
Ασύλληπτο! Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να φέρουν οπλισμό στο σχολείο, σύμφωνα με νόμο που ψήφισε η Βουλή
ΔΑΣΚΑΛΑ
Τοξικό το κλίμα στα σχολεία λίγο πριν διακοπές του Πάσχα λόγω των πιέσεων του υπουργείου Παιδείας
Ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών βιώνει υψηλή ή μεσαία συναισθηματική εξάντληση, ενώ καταγράφεται επίσης ότι ένα ακόμη μεγαλύτερο τμήμα...
Τοξικό το κλίμα στα σχολεία λίγο πριν διακοπές του Πάσχα λόγω των πιέσεων του υπουργείου Παιδείας
10 γυμνασιο παπαγου
Τεράστια επιτυχία: Το «ψηφιακό» Υπουργείο άφησε 345 μαθητές με κενά εκπαιδευτικών από την αρχή της χρονιάς ως τώρα!
Λήγει το σχολικό έτος κι ακόμα να καλύψουν τα κενά -και μάλιστα στην Αθήνα, στου Παπάγου! Στα «κάγκελα» οι γονείς...
Τεράστια επιτυχία: Το «ψηφιακό» Υπουργείο άφησε 345 μαθητές με κενά εκπαιδευτικών από την αρχή της χρονιάς ως τώρα!
w29-81121enisxytikhdidaskalia.jpg
Ενισχυτική Διδασκαλία: Πώς ένας απαραίτητος θεσμός για τους μαθητές κατέληξε σε «πρεκαριάτο» για τους εκπαιδευτικούς...
Το πρεκαριάτο, από το λατινικό precarious (που σημαίνει αβέβαιος, ανασφαλής), είναι όρος που εμφανίζεται από τη δεκαετία του '80 για τα σύγχρονα...
Ενισχυτική Διδασκαλία: Πώς ένας απαραίτητος θεσμός για τους μαθητές κατέληξε σε «πρεκαριάτο» για τους εκπαιδευτικούς...