Thumbnail
αξιολόγηση

Είμαι αντίθετος στην αξιολόγηση.

     Όχι γιατί χωρίζει τα σχολεία σε κατηγορίες. Αυτό έχει γίνει ήδη. Τα ιδιωτικά είναι «καλύτερα» από τα δημόσια. Όποιος έχει τη δυνατότητα, ακόμη και συνάδελφος, προτιμά να φοιτήσει το παιδί του σε «καλό» ιδιωτικό σχολείο, για να «εξασφαλίσει» την επιτυχία του στο Πανεπιστήμιο. Κι όποιος δεν μπορεί, διαλέγει το «καλό» δημόσιο της γειτονιάς του. Όχι γιατί θα οδηγήσει στην απόλυση συναδέλφων, Απολύονται και χωρίς αξιολόγηση ή δεν προσλαμβάνονται άλλοι που κάνει το ίδιο. Ακόμη και ο υπουργός το κατάλαβε. Βέβαια! Αφού για αναπληρωτές των 450 ευρώ γίνονται ουρές, γιατί να μη δοκιμάσει με λιγότερα  ή και με τίποτα;

     Το Δημόσιο σχολείο αντέχει. Τα παιδιά μαθαίνουν ακόμα γράμματα σε αυτό. Και βρίσκονται μέσα στην πραγματικότητα και όχι στη  ΄΄γυάλα΄΄ του ιδιωτικού. Με τον άριστο, τον καλό, τον μέτριο και τον απαράδεκτο καθηγητή (ο τελευταίος, βέβαια, πρέπει να απολυθεί, αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημα τώρα).

     Είμαι αντίθετος με την αξιολόγηση γιατί:

- μας αναγκάζει να μαζεύουμε χαρτιά, να λειτουργούμε ως γραφειοκράτες, να αγχωνόμαστε και να παραμελούμε τη δουλειά μας.

-  να είμαστε τυπικά και όχι ουσιαστικά συνεπείς.

- να κοιτάμε το συνάδελφο που πήρε μεγαλύτερο βαθμό, επειδή τα πάει καλά με το Διευθυντή ή τον Σύμβουλο.

  Και για πολλά άλλα.  Ωστόσο, βαρέθηκα να προσπαθώ να βρω επιχειρήματα στα γεράματα…. ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ!!!. Χωρίς επιχειρήματα. Είναι αυτονόητο. Αυτό μας μάρανε τώρα. Ας σουλουπώσουμε άλλα πράγματα και βλέπουμε. Να αφήσουμε ΟΛΕΣ τις ουσιαστικές δουλειές μας και να κοιτάμε τα χαρτιά για μήνες.

     Μπορούμε να την αποφύγουμε; ΟΧΙ! Σίγουρα όχι. Και όχι επειδή δεν έχουμε δίκιο να την αρνηθούμε. Μα γιατί το συντριπτικά μεγαλύτερο κομμάτι της κοινωνίας είναι εναντίον μας.

     Γιατί οι συνάδελφοι φοβούνται να την αρνηθούν.

     Γιατί ήδη αυτοί οι λίγοι από τους συναδέλφους που το μόνο που τους νοιάζει είναι να μαζέψουν χαρτιά, ώστε να μας «κάτσουν στο σβέρκο» ως διευθυντές, ως σύμβουλοι, ως προϊστάμενοι γενικώς, μπήκαν σε αυτή τη διαδικασία.

Και κυρίως επειδή η Ευρώπη με το ΕΣΠΑ μας έβαλε στο χέρι.

           Να μη λέμε πολλά…

     Μπορούμε όμως να την απαξιώσουμε. Ήδη γίνεται αυτό και πολλοί είναι οι διευθυντές που βοηθούν στην απαξίωση αυτή.

    Και η ΟΛΜΕ απειλεί να τους διαγράψει… Να μας βάλει να τσακωθούμε μεταξύ μας. Όπως και τότε, επί Αρσένη, που η συγκεκριμένη τακτική οδήγησε σε μαρασμό τους απεργούς, με αποτέλεσμα να μην θεωρείται βρισιά πια, κυριολεκτώ, η λέξη ΄΄απεργοσπάστης΄΄. Μα τι λέω; Καταλήξαμε στο αποτέλεσμα η λέξη αυτή να μην υπάρχει πια με αρνητική σημασία ή να μην ακούγεται ή να χαρακτηρίζει τους ΄΄έξυπνους΄΄ ανθρώπους.

    Σύντομα θα είμαστε σε καλύτερη θέση. Όχι σε καλή, αλλά σε κάπως καλύτερη. Τώρα δεν μπορούμε…

     Έργο της ηγεσίας του συνδικαλιστικού κινήματος είναι να διαλέξει τη στιγμή, που δεν είναι η παρούσα.

     Δε βλέπω να το έχει καταλάβει αυτό.

                              

                                                                          Πανόπουλος Αναστάσιος

                                                                                   Χημικός

                                                                    Διευθυντής 3ου Γυμνασίου Περιστερίου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΥΠΑΙΘ
Μέχρι πότε οι αιτήσεις αποσπάσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε περιοχές/ΚΕΔΑΣΥ/ΣΔΕΥ των ΚΕΔΑΣΥ
Πρόσκληση μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων σε...
Μέχρι πότε οι αιτήσεις αποσπάσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε περιοχές/ΚΕΔΑΣΥ/ΣΔΕΥ των ΚΕΔΑΣΥ
πιερρακακης
Πιερρακάκης: Ερχεται «Εθνικό Απολυτήριο», αναμόρφωση πλαισίου εκδρομών και «ψηφιακές τάξεις» σε δυσπρόσιτα σχολεία
Άρθρο του υπουργού Παιδείας για τις παρεμβάσεις σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης
Πιερρακάκης: Ερχεται «Εθνικό Απολυτήριο», αναμόρφωση πλαισίου εκδρομών και «ψηφιακές τάξεις» σε δυσπρόσιτα σχολεία