Thumbnail
Της Αννας Ανδριτσάκη

Την ώρα που το υπουργείο Παιδείας «συρρικνώνει» τα σχολεία, πετώντας εκτός Δημοσίου τους πρώτους εκπαιδευτικούς, προωθεί ρυθμίσεις για διεύρυνση του σχολικού έτους σε διάρκεια και χρόνο μαθημάτων. Αρχισαν οι απολύσεις (και) στην εκπαίδευση. Το υπουργείο Παιδείας, εφαρμόζοντας τη μέθοδο της σταδιακής απομάκρυνσης, που ενισχύει την ασάφεια και το αλαλούμ σε ό,τι αφορά τη διαθεσιμότητα στον χώρο της επαγγελματικής εκπαίδευσης, ξεκίνησε τις πρώτες αφαιρέσεις. Περί τα 80 άτομα έμειναν έξω από την παράταση που έδωσε στο καθεστώς διαθεσιμότητας για 1.708 εκπαιδευτικούς.

Την ίδια στιγμή, με την ίδια ευρωπαϊκή στοχοπροσήλωση, συνεχίζει τον… εκσυγχρονισμό του ελληνικού σχολείου, ετοιμάζοντας τις ανακοινώσεις για την περιβόητη επιμήκυνση του διδακτικού έτους, το οποίο -σύμφωνα με πληροφορίες- θα ξεκινά στις 5 Σεπτεμβρίου και θα λήγει στις 15 Ιουνίου για τα Δημοτικά, στις 31 Μαΐου για Γυμνάσια-Λύκεια, στις 21 Μαΐου για τη Γ’ Λυκείου.

Διαβάστε όλο το άρθρο ΕΔΩ στην Εφημερίδα των Συντακτών
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αφρικανικη
Η αφρικανική σκόνη ήρθε για να… μείνει: Οι λόγοι που εμφανίζεται συχνότερα – Τι εξηγεί καθηγητής του ΑΠΘ
Το φαινόμενο δεν είναι καινούργιο στη χώρα μας, όμως τα στοιχεία δείχνουν πως η παρουσία της αφρικανικής σκόνης τα τελευταία χρόνια είναι πιο έντονη
Η αφρικανική σκόνη ήρθε για να… μείνει: Οι λόγοι που εμφανίζεται συχνότερα – Τι εξηγεί καθηγητής του ΑΠΘ