Thumbnail
ΕΛΜΕ Άνω Λιοσίων - Ζεφυρίου - Φυλής

Σχολιασμός για τις εκλογές του ΔΣ της ΕΛΜΕ

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά πήραμε τις 6 από τις 7 έδρες στο ΔΣ. Είναι αυτό αναγνώριση των συνεχών προσπαθειών που κάνει εδώ και πολλά χρόνια η Παράταξή μας, μάλιστα τα τελευταία 8 χρόνια ως ΕΑΚ. Αγωνιζόμαστε από τη μια για την προστασία των σχολικών μονάδων στην περιοχή μας και την ομαλή λειτουργία τους μετά από 5 χρόνια βαθιάς κρίσης. Και από την άλλη για την προστασία των εργασιακών κι εκπαιδευτικών δικαιωμάτων όλων των συναδέλφων της ΕΛΜΕ, ακόμη κι εκείνων που δεν ανήκουν στο σωματείο, με την έννοια ότι δεν είναι ταμειακά τακτοποιημένοι.

Όμως, υπήρξε μείωση μεγάλη της συμμετοχής. Από τους 144 το 2012 πήγαμε στους 157 το 2013 και στους 125 το 2014. Πέρα από το ανάλογο κλίμα, που επικρατεί γενικά, υπάρχουν και κάποιοι συγκεκριμένοι «τοπικοί» λόγοι.

  • Για πρώτη φορά φέτος μετά την κρίση και την κατάργηση των περιοχών Α΄ και Β΄ Δυτικής Αττικής, έχουμε 2 πολύ αρνητικά φαινόμενα. Το πρώτο είναι η κατάργηση των περισσότερων τμημάτων από κάθε άλλη χρονιά και το δεύτερο η ραγδαία αύξηση των συναδέλφων που συμπληρώνουν ωράριο στη Β΄ περιοχή φτάνοντας ως τη Μάνδρα. Φυσικά, όλα αυτά οφείλονται στην εγκληματική πολιτική των μη προσλήψεων και στην πλήρη ταύτιση της υπόλοιπης διοίκησης με αυτήν την επιλογή.
  • Μείωση των συναδέλφων συνολικά στην περιοχή λόγω συνταξιοδοτήσεων, μεταθέσεων και ανύπαρκτων διορισμών. Από το 2011 η μείωση είναι περίπου 40 συνάδελφοι.
  •  Ο καταποντισμός της ΔΑΚΕ οδηγεί σε αποχή αρκετούς υποστηρικτές της. Μετά το 2012, που δεν εκλέχθηκε αιρετός της, πράγμα που έγινε και φέτος, παρατηρείται μεγάλη μείωση της δύναμής της. Βέβαια, φέτος μια διάσπασή της πήρε την 7η έδρα με 8 ψήφους, αλλά γι΄ αυτό ευθύνεται το ΠΑΜΕ…
  •  Το ΠΑΜΕ, μετά από 3 χρόνια συνεχούς παρουσίας στο ΔΣ, δεν εκπροσωπείται φέτος. Αυτά τα 3 χρόνια σε όλες τις εκλογές οι ψήφοι του κυμαινόταν από 17 ως 21 περίπου. Το ίδιο έγινε και στις εκλογές του ΠΥΣΔΕ. Τώρα, μέσα σε 40 μέρες χάθηκαν 10 περίπου ψήφοι.

ΕΛΜΕ  Άνω Λιοσίων - Ζεφυρίου - Φυλής    

     elme-alzefy.blogspot.com//[email protected]

«υπερασπίσου το παιδί γιατί, αν γλυτώσει το παιδί, υπάρχει ελπίδα»

Άνω Λιόσια, 15/12/14,

Από τον Οκτώβριο ως σήμερα εξελίσσεται ένας μεγάλος αγώνας ώστε να μην κλείσουν πολλά ολιγομελή τμήματα σε Γυμνάσια και Λύκεια στην περιοχή μας, στο Δήμο Φυλής. Μάλιστα, παίζεται ένα θρίλερ με τη διατήρηση ή όχι ορισμένων από αυτά. Είναι μια πολύ αρνητική κατάσταση που δεν είχαμε αντιμετωπίσει σε αυτήν την έκταση από το 2009, στα 4-5 πέτρινα χρόνια της μεγάλης κρίσης, που ζει ολόκληρη η χώρα.

Η Διοίκηση τόσο στην Ελευσίνα όσο και στην Αθήνα, στην Περιφέρεια, από τον Οκτώβριο ως σήμερα επικαλείται συνεχώς τη «νομιμότητα» και την έλλειψη κονδυλίων. Από τη μια δηλώνει ότι… φοβάται μήπως παρανομήσει και τους επιθεωρητές δημόσιας διοίκησης με τις ποινές που ρίχνουν επί δικαίων και αδίκων και από την άλλη ότι δεν υπάρχει φράγκο για να καλυφθούν πολύ βασικές ανάγκες των σχολείων σε καθηγητές πχ σε μαθηματικούς.

Αλλά πόσο πραγματικά είναι αυτά τα επιχειρήματα. Αρχικά, ενώ είναι γνωστά τα κενά σε ΠΕ03, δόθηκε ορθά απόσπαση σε συνάδελφο ΠΕ03, αλλά χωρίς να αντικατασταθεί με αναπληρωτή ή μόνιμο. Αυτό το κενό των 20 ωρών η Διοίκηση πιέζει για να το καλύψουν οι άλλοι ΠΕ03 αναλαμβάνοντας υπερωρίες. Αυτό παίρνει και τη μορφή καθαρού εκβιασμού. Δηλαδή,  αν δεν πάρετε υπερωρίες, θα συγχωνευθεί στο 2ο Λύκειο Άνω Λιοσίων το μοναδικό αυτόνομο τμήμα θετικής κατεύθυνσης στα 5 Λύκεια της περιοχής… Εκπαιδευτική πολιτική ποιότητας!... Γιατί;;; Όχι γιατί δεν υπάρχει στο σχολείο αυτό καθηγητής, αλλά γιατί, αν συγχωνευθεί, περισσεύουν 4 ώρες ΠΕ03 κι επομένως αυτός μπορεί να καλύψει λίγα κενά σε άλλα σχολεία. Βέβαια, το ότι ο συνάδελφος αυτός θα γυρίζει σε 4 σχολεία έχει πολύ μικρή σημασία. Με την ίδια λογική έχουν ζητήσει από άλλους ΠΕ03 να αφήσουν λίγες ώρες σε τμήματα που κάνουν μάθημα για να κάνει μάθημα και το τμήμα που ως τώρα δεν κάνει καθόλου.

Επίσης, στο 1ο ΕΠΑΛ Άνω Λιοσίων στη Γ΄ τάξη τα 4 τμήματα γενικής παιδείας κόβονται σε 3. Δεν υπολογίζεται το μέγεθος της τάξης με βάση το ΠΔ για την πυρασφάλεια, που ορίζει 2τμ για μαθητές και καθηγητές και οδηγεί στα 4 τμήματα. Υπολογίζεται με βάση τις διατάξεις που ακολουθεί το myschool που ορίζει 1,5τμ. Τυχαία ακολουθεί η Διοίκηση το όριο που προβλέπει πιο πολλούς μαθητές στην τάξη; Τυχαία ακολουθεί τη λύση που αφήνει το μικρότερο κενό σε ΠΕ03; 4 ώρες με 3 τμήματα και 9 ώρες με 4;

Αυτή είναι η θαυμαστή λογική του υπουργείου: Πρώτα μπαλώνουμε τις τρύπες όπου και όπως μπορούμε, επαρκώς… όχι πλήρως και μετά έρχεται ο μαθητής, η ποιότητα του μαθήματος και η σωστή λειτουργία του σχολείου. Και θέλουν να μας αξιολογήσουν αυτοί για το πόσο καλοί είμαστε. Όμως, ποιος θα αξιολογήσει αυτούς, τους φοβερούς και τρομερούς αξιολογητές που έχουν διαλύσει τη Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία; Η εκπαιδευτική κοινότητα συνολικά αντιτίθεται στην βαρβαρότητα των μέτρων της εθελόδουλης κυβέρνησης που διαλύει χρόνο με τον χρόνο τη Δημόσια Εκπαίδευση από το νηπιαγωγείο ως το πανεπιστήμιο και τομείς της τους δωρίζει στους ιδιώτες. Αντιτίθεται και στη Διοίκηση που υποτάσσεται σε αυτήν την πολιτική.

                                                                                                            Το ΔΣ της ΕΛΜΕ

ΕΛΜΕ  Άνω Λιοσίων - Ζεφυρίου - Φυλής    

     elme-alzefy.blogspot.com//[email protected]

 

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ

 ΝΑ ΑΥΤΟΔΙΑΦΗΜΙΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Με το υπ’ αριθ. 199648/Δ7-9/12/2014 έγγραφο του ΥΠΑΙΘ και κατόπιν γνωμοδότησης του ΙΕΠ, μπορεί το Αμερικάνικο κολλέγιο DEREE να εισέρχεται στα Δημόσια Λύκεια της χώρας και να πραγματοποιεί σεμινάρια, επιμορφώσεις και άλλα γλαφυρά, σε συνεργασία με τα ΚΕΣΥΠ και τους Διευθυντές των Λυκείων. Συγκεκριμένα στην εγκύκλιο αναφέρεται ότι:

«εγκρίνουμε την πραγματοποίηση οργανωμένων επισκέψεων σε Λύκεια ανά την ελληνική επικράτεια για το σχολικό έτος 2014-2015.Οι επισκέψεις στα σχολεία θα πραγματοποιούνται σε συνεργασία με τους Διευθυντές Λυκείων και τους υπευθύνους ΣΕΠ των Κέντρων Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕΣΥΠ) με στόχο:

α) τη διοργάνωση παρουσιάσεων/workshops με ομιλίες από επαγγελματίες του χώρου για διάφορα αντικείμενα σπουδών (π.χ. Διοίκηση Επιχειρήσεων, Χρηματοοικονομικά, Τουρισμός, Τέχνες, Ψυχολογία, κ.ά.),

β) την παρουσίαση των ειδικών υποτροφιών που δίνονται από το «Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος» σε αριστούχους φοιτητές των ελληνικών ΑΕΙ-ΤΕΙ και

γ) την παρουσίαση του συνολικού προγράμματος ακαδημαϊκών υποτροφιών που προσφέρει το Deree βάσει του βαθμού απολυτηρίου».

Μετά την εκχώρηση του πολυπληθέστερου μέρους της Τεχνικής Εκπαίδευσης  στα ιδιωτικά ΙΕΚ φίλους του υπουργού Αβραμόπουλου, με την κατάργηση των τομέων και των ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ το καλοκαίρι του 2013, ουσιαστικά επισημοποιείται η στενή σχέση των ιδιωτικών φορέων της εκπαίδευσης με την ηγεσία του Υπουργείου και φαίνονται πολύ ξεκάθαρα οι προθέσεις τους. Πρόκειται για μια απαράδεκτη και επικίνδυνη μεθόδευση που μας βρίσκει πλήρως αντίθετους ως κλάδο και την οποία δεν πρέπει να επιτρέψουμε.

Καταγγέλλουμε αυτή την πρωτοβουλία, ζητάμε να αποσυρθεί άμεσα η επαίσχυντη εγκύκλιος και καλούμε τους υπεύθυνους του ΚΕΣΥΠ Δυτικής Αττικής και τους Διευθυντές των σχολείων της περιοχής μας να μην επιτρέψουν καμία τέτοια ενέργεια.

                                                            

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

molyvi_tetradio.jpg
Αξιολόγηση: Απάντηση ΣΥΝΕΚ στην Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Κέρκυρας
ΣΥΝΕΚ Κέρκυρας: «Μένουμε σταθεροί στη θέση μας ότι η αξιολόγηση πρέπει να καταργηθεί με αγώνα πανεκπαιδευτικό , συγκροτημένο μέσα από την ΟΛΜΕ και...
Αξιολόγηση: Απάντηση ΣΥΝΕΚ στην Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Κέρκυρας