Thumbnail
Α Σύλλογος ΠΕ Αθηνών

Σεμινάριο για την αυτοαξιολόγηση των ειδικών σχολείων;

Ποιος κοροϊδεύει ποιόν ;

Όλοι στη συγκέντρωση στο Ειδικό Σχολείο Καισαριανής,

την Τετάρτη 12 Φλεβάρη στις 9 π.μ.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι

Την Τετάρτη 12/2/2014 και ώρα 10 π.μ. καλούνται από το σχολικό σύμβουλο ΕΑΕ 1ης Περιφέρειας ΕΑΕ οι Διευθύντριες/ντές και Προϊσταμένες/νοι ΣΜΕΑΕ, Π.Ε και Δ.Ε στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Καισαριανής, Σολομωνίδου 68, σε σεμινάριο με θέμα : «Εφαρμογή του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος 2013-2014 – Διαδικασίες, εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με αρ. πρωτ. 1900089/Γ1/10-12-2013».

Θεωρούμε ότι στις σημερινές συνθήκες της κρίσης και της κυριολεκτικής αποδόμησης του δημόσιου σχολείου, επιχειρείται να αθωωθούν οι κυβερνητικές αντιεκπαιδευτικές πολιτικές αφού η αξιολόγηση εξατομικεύει και προσωποποιεί στον εκπαιδευτικό την αποτυχία κάθε εκπαιδευτικής πολιτικής, αποδίδοντας τις αστοχίες της στις επιμέρους σχολικές μονάδες.

Εκτιμούμε ότι το ρεύμα αντίθεσης και αντίστασης απέναντι στην αξιολόγηση που προωθεί το υπουργείο με αιχμή αυτή την περίοδο την επιβολή της αυτοαξιολόγησης, εκφράζει πλέον τη συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων. Δηλώνουμε ότι θα συμβάλλουμε στη διαμόρφωση και νικηφόρα πορεία αυτού του ρεύματος έτσι ώστε με συλλογικούς όρους μαζικού κινήματος να μπλοκαριστούν τα σεμινάρια για την αυτοαξιολόγηση καθώς και η συμμετοχή των συλλόγων διδασκόντων σ’ αυτή.

Επιπλέον, είναι τουλάχιστον προκλητικό και υποκριτικό το Υπουργείο Παιδείας να μιλά για «αυτοαξιολόγηση» των ειδικών σχολείων όταν μεθοδεύει συστηματικά την αποδόμησή τους. Ειδικά σε αυτή τη συγκυρία, όταν για μια ακόμα χρονιά παραβιάζονται τα θεμελιώδη ανθρώπινα και μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών με ειδικές ανάγκες, όταν το Υπουργείο Παιδείας αντί να διορίσει μόνιμους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής στα άπειρα οργανικά και λειτουργικά κενά των ειδικών σχολείων, προβαίνει στην υποχρεωτική μετακίνηση δασκάλων από τα Τ.Ε. στα ειδικά σχολεία και στην κάλυψη μόνιμων αναγκών εκπαίδευσης μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ, που ορισμένα εξ αυτών εισάγουν την εξευτελιστική εργασία με συμβάσεις 6,5 μηνών και χαμηλών αμοιβών και επονομάζονται ως προγράμματα «Κοινωφελούς Εργασίας».

Παραθέτουμε εδώ χαρακτηριστικά απόσπασμα από ανακοίνωση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 10ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αθήνας που προχώρησε την Παρασκευή 4 Οκτώβρη σε αποχή από τα μαθήματα, κινητοποίηση στο χώρο του σχολείου αλλά και έξω από τη Βουλή :

«Μαθητές – γονείς και κηδεμόνες του 10ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αθήνας (Μαράσλειο) αντιμετωπίζουν για μια ακόμη χρονιά – όπως σχεδόν στο σύνολό τους οι Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) – την ίδια κατάσταση:

- Aπουσία εκπαιδευτικού προσωπικού              (λείπουν οι 4 από τους 7 δάσκαλους)
- Απουσία Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού    (2 ΕΒΠ)
- Απουσία Σχολικού Νοσηλευτή                          (1)
- Απουσία Εργοθεραπευτή                                   (1)

Αποτέλεσμα; 20 και πλέον μέρες μετά τον αγιασμό τα μισά σχεδόν παιδιά (15 σε σύνολο 38 μαθητών) να μην μπορούν να παρακολουθήσουν μαθήματα και να παραμένουν στα σπίτια τους, στερούμενα το δικαίωμα στην εκπαίδευση. Και αυτό, όχι ξέχωρα απ’ ότι σημαίνει για τις οικογένειες αυτή η κατάσταση αρρυθμίας. Αλλά και για τα ίδια τα παιδιά που αντί να εκπαιδεύονται, οδηγούνται στην πλήρη απορύθμιση καθώς βρίσκονται έξω από ένα συνεκτικό εκπαιδευτικό περιβάλλον. Με την ανασφάλεια επιπλέον των μετακινήσεων μαθητών, που ταλανίζει κάθε χρόνο τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τις οικογένειές τους. Η κατάσταση στο 10ο Ειδ. Δημ. Σχολείο Αθήνας δε διαφέρει από την κατάσταση των ΣΜΕΑΕ σε όλη την Ελλάδα. Σχολεία υποστελεχωμένα, χωρίς επάρκεια σε διδακτικό και υποστηρικτικό προσωπικό, κτιριακών και υλικοτεχνικών υποδομών. Με έναν μεγάλο αριθμό παιδιών να μην πηγαίνουν στα σχολεία εφόσον δεν υπάρχουν μετακινήσεις των μαθητών. Και εκεί όπου υπάρχουν μετακινήσεις, να πηγαίνουν είτε ένας μικρός αριθμός και όχι το σύνολο των μαθητών σχολείο, είτε «εκ περιτροπής» λόγω έλλειψης προσωπικού! Ένα χρόνο μετά τις διακηρύξεις του αρμόδιου Υπουργού για αναβάθμιση της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) που πέρυσι τέτοιες μέρες τη χαρακτήρισε ο ίδιος Ειδική Αγωγή του ’50, η κατάσταση παραμένει όχι στην ίδια προκλητικά απαράδεκτη κατάσταση, αλλά έχει επιδεινωθεί».

Ένα ολόκληρο μήνα μετά την έναρξη των σχολείων, τα ειδικά σχολεία υπολειτουργούσαν με ευθύνη του υπουργείου παιδείας. Και τώρα έρχονται να μιλήσουν για αυτοαξιολόγηση και για «καλές πρακτικές»; Μα δεν ντρέπονται καθόλου ; Ποιόν κοροϊδεύουν ;

Με γνώμονα τον αγώνα μας για το δημόσιο δωρεάν σχολείο, ενάντια στις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές και την αξιολόγηση, κηρύσσουμε  την Τετάρτη 12 Φλεβάρη επιπλέον 3ωρη στάση εργασίας στην 3ωρη στάση που έχει εξαγγείλει η ΔΟΕ (8 -11 της ΔΟΕ, 11 – 2 του συλλόγου) και συγκέντρωση στο Ειδικό Σχολείο Καισαριανής στις 9 π.μ.. Οι στάσεις αυτές καλύπτουν για ολόκληρη ημέρα τους εκπαιδευτικούς καθώς κηρύσσονται στο εργασιακό ωράριο.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

-       Έχει πολύ μεγάλη αξία να συμμετέχουμε μαζικά στην κινητοποίηση και να μπλοκάρουμε το σεμινάριο της αυτοαξιολόγησης.

-       Καλούμε τους συναδέλφους διευθυντές να συμμετέχουν στις στάσεις εργασίας και να μην πάρουν μέρος στο σεμινάριο.

-       Καλούμε τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών ΠΕ, τις ΕΛΜΕ, τη ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ σε κοινή συγκέντρωση στο Ειδικό Σχολείο Καισαριανής, την Τετάρτη 12 Φλεβάρη στις 9 π.μ.


Α΄ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

www.a-athinon.gr

[email protected]

Ζωγράφου

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;