Thumbnail
Α ΕΛΜΕ Κορινθίας

                            ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Τρεις μήνες έχουν περάσει από την έναρξη των μαθημάτων και παρά τις πομπώδεις και επανειλημμένες διακηρύξεις του Υπουργείου Παιδείας, τα κενά στα σχολεία ακόμη δεν έχουν καλυφθεί! Είναι, βέβαια, «λογικό» αυτό αφού με βάση τη Μνημονιακή λογική της δημιουργίας λογιστικών «πλεονασμάτων», τα τελευταία 5 μαύρα χρόνια ο πληθυσμός των εκπαιδευτικών στη Δημόσια Εκπαίδευση έχει μειωθεί κατά 25.000 ! Αυτήν τη στιγμή τα κενά ανέρχονται σε περίπου 1.000 για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (30 στην Κορινθία) και άλλα 2.500 για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Μάλιστα, τα κενά είναι πιο πολλά στα σχολεία ειδικού σκοπού (Μουσικά, Ειδικά, κ.ά.) παρά τις διαβεβαιώσεις του Υπουργού ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί θα βρίσκονται στη θέση τους μες στον Σεπτέμβρη.

Αυτός ο υπολογισμός των κενών μάλιστα δε λαμβάνει υπόψη και τις μειώσεις στις προβλεπόμενες από το Ωρολόγιο Πρόγραμμα υποχρεωτικές ώρες διδασκαλίας κάθε μαθήματος, την αύξηση ωραρίου που επιβλήθηκε μες στις διακοπές του Πάσχα πρόπερσι στους εκπαιδευτικούς της Δ.Ε., τις υπερωρίες, την αύξηση του ορίου μαθητών σε κάθε τμήμα, το κλείσιμο σχολείων και ειδικοτήτων, το τρίωρο του υπευθύνου εργαστηρίου που σε αρκετές περιπτώσεις δεν δίνεται κτλ. Ιδίως η αλλαγή του ωρολογίου προγράμματος είναι στην πράξη λανθασμένη και παράνομη πρακτική που μπορεί μεν να ξεκινά μερικές φορές από καλές προθέσεις στη μικροκλίμακα ενός σχολείου (στη λογική του να κάνουν τουλάχιστον πχ λίγα Μαθηματικά τα παιδιά από το να μην κάνουν καθόλου μέχρι να έρθει καθηγητής Μαθηματικών στο σχολείο) αλλά στην πράξη συγκαλύπτει προβλήματα, δημιουργεί ανισότητες από σχολείο σε σχολείο, λειτουργεί εμβαλωματικά και αντιπαιδαγωγικά καθώς η ύλη παραμένει ίδια και στερεί θέσεις εργασίας από αδιόριστους συναδέλφους. Καταδικάζουμε αυτήν την πρακτική, για όποιον λόγο κι αν γίνεται και απαιτούμε από τη Διοίκηση σε όλα τα επίπεδα να σταματήσει να εγκρίνει τέτοια προγράμματα για να μπαλώνει τρύπες. Ζητάμε από τα μέλη μας αλλά κι από τους γονείς να αποκαλύπτουν και να μη συναινούν σε τέτοιες πρακτικές.

Η λύση δεν βρίσκεται στα μπαλώματα αλλά στο να διεκδικήσουμε όλοι μαζί μαζικούς διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών για όλα τα σχολεία και ιδίως τα σχολεία ειδικού σκοπού τα οποία κάθε χρόνο λειτουργούν με ελαστικά εργαζόμενους συναδέλφους. Να σπάσουμε στην πράξη τη λογική δημιουργίας λογιστικού πλεονάσματος στο προϋπολογισμό με σκοπό την αποπληρωμή του ληστρικού χρέους που μας επιβάλλει η πολιτική Κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ και να βάλουμε για μια φορά πραγματικά τους ανθρώπους, δηλ τα παιδιά μας, πάνω από τους αριθμούς και τα κέρδη τους!

 

                     Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                              Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

              ΣΠΥΡΟΣ ΣΒΕΡΚΟΥΝΟΣ                   ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΥΡΙΚΝΟΠΟΥΛΟΣ


Α’ ΕΛΜΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ                Κόρινθος, 12/12/2014

ΑΡΓΟΥΣ 17-19 ΚΟΡΙΝΘΟΣ 20 100      Α.Π.: 17

ΤΗΛ: 2741026860                    Προς:    Σχολεία Κορινθίας

Email: [email protected]      

Blog: http://aelmekor.blogspot.com                    Κοιν.:    Δ.Δ.Ε. Κορινθίας

                Β’ ΕΛΜΕ Κορινθίας

                ΜΜΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανεπιστημια
Πιερρακάκης: Το σχέδιο για τα ψηφιακά πτυχία - Θυρίδες gov.gr και «ψηφιακός γκισές»
Με ηλεκτρονική αίτηση μέσω του ptyxia.gov.gr και χρήση των προσωπικών κωδικών πρόσβασης στο Taxisnet και τον ΑΜΚΑ, φοιτητές, απόφοιτοι αλλά και...
Πιερρακάκης: Το σχέδιο για τα ψηφιακά πτυχία - Θυρίδες gov.gr και «ψηφιακός γκισές»