Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας
 

ΘΕΜΑ: «Αποσπάσεις Ωρομισθίων Εκπαιδευτών των Δ. ΙΕΚ στα ΕΠΑΛ και στις ΕΠΑΣ».

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
 Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις των άρθρων 6, 12 και 24 του ν. 3879/2010 (ΦΕΚ 163 Α΄/21-9-2010) «Ανάπτυξη της Δια Βίου Μάθησης και λοιπές διατάξεις», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με τις διατάξεις του άρθρου 54 του ν. 3966/2011 (ΦΕΚ 118 Α’/24-5-2011) «Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων ‘ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ’ και λοιπές διατάξεις»,1ΑΔΑ: ΒΙΙΠ9-Λ1Η2. Τις διατάξεις του κεφαλαίου Β΄, άρθρο 82, παρ. 7, του Ν. 4172/2013, ΦΕΚ 167/Α΄/23-7-2013 «Φορολογίαεισοδήματος, επείγοντα μέτρα εφαρμογής του ν. 4046/2012 του ν. 4093/2012 και του ν. 4127/2013 και άλλες διατάξεις»,
3. Τις διατάξεις του ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193/Α/17-9-2013) «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις»,
4. Τις διατάξεις του άρθρου 11 παρ.3, εδαφ.6 του Ν. 4229/2014, ΦΕΚ 8/Ά/10-1-2014 «Άδεια εγκατάστασης και λειτουργίας χώρου παραστάσεων- Άδεια παράστασης και άλλες διατάξεις»,
5. Τις διατάξεις του Π.Δ. 118 ΦΕΚ 152Α/25-6-2013 «Τροποποίηση του Π.Δ. 85/12 (Α141) άρθρο 2, «Ίδρυση Υπ. Πολιτισμού και Αθλητισμού-Μετονομασία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού σε Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων»,
6. Τις διατάξεις του Π.Δ. 119 ΦΕΚ 153Α/25-6-2013 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών»,
7. Τις διατάξεις του άρθρου 3 της αρ.90595/ΣΤ5/5-7-2013, απόφασης ΦΕΚ 1667/5-7-2013 «Καθορισμός αρμοδιοτήτων στους Υφυπουργούς Παιδείας και Θρησκευμάτων, Κωνσταντίνου Γκιουλέκα και Συμεών Κεδίκογλου»,
8. Το Π.Δ. 132/1989 (ΦΕΚ 64 Α΄) «Διάρθρωση και αρμοδιότητες των υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Λαϊκής Επιμόρφωσης (Γ.Γ.Λ.Ε.) του Υπουργείου Πολιτισμού»,
9. Tην αριθ. 264/11-01-1995 (ΦΕΚ 41 Β’/24-1-1995) Υπουργική Απόφαση «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και δικαιώματος υπογραφής "με εντολή Υπουργού" στον Γενικό Γραμματέα και στους Προϊσταμένους διευθύνσεων και τμημάτων της Γενικής Γραμματείας Λαϊκής Επιμόρφωσης»,
10.Την αριθμ.πρωτ. 14/3-1-2014 Απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων «Τροποποίηση της αρ. πρωτ. 11870/16-10-2013 Απόφασης Ανάθεσης Εκτέλεσης Υποέργων Διαχείρισης των Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.), Δημόσιων Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.) και άλλων δομών στο Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης»
11. Την ανάγκη διασφάλισης της εύρυθμης λειτουργίας των ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ η οποία εξυπηρετεί το Δημόσιο συμφέρον.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Α. Αποσπούμε, τους παρακάτω ωρομίσθιους εκπαιδευτές από τα Δημόσια Ι.Ε.Κ. της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, για την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών των ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ, των Διευθύνσεων Β/θμιας Εκπαίδευσης της επικράτειας μέχρι τη λήξη του εκπαιδευτικού έτους ως εξής:
 
 
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

oplosxoleio
Ασύλληπτο! Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να φέρουν οπλισμό στο σχολείο, σύμφωνα με νόμο που ψήφισε η Βουλή
Ο νόμος προβλέπει προϋποθέσεις: Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να φέρουν οπλισμό πρέπει, μεταξύ άλλων, να περάσουν πρώτα 40 ώρες «βασικής εκπαίδευσης...
Ασύλληπτο! Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να φέρουν οπλισμό στο σχολείο, σύμφωνα με νόμο που ψήφισε η Βουλή
ΔΑΣΚΑΛΑ
Τοξικό το κλίμα στα σχολεία λίγο πριν διακοπές του Πάσχα λόγω των πιέσεων του υπουργείου Παιδείας
Ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών βιώνει υψηλή ή μεσαία συναισθηματική εξάντληση, ενώ καταγράφεται επίσης ότι ένα ακόμη μεγαλύτερο τμήμα...
Τοξικό το κλίμα στα σχολεία λίγο πριν διακοπές του Πάσχα λόγω των πιέσεων του υπουργείου Παιδείας
10 γυμνασιο παπαγου
Τεράστια επιτυχία: Το «ψηφιακό» Υπουργείο άφησε 345 μαθητές με κενά εκπαιδευτικών από την αρχή της χρονιάς ως τώρα!
Λήγει το σχολικό έτος κι ακόμα να καλύψουν τα κενά -και μάλιστα στην Αθήνα, στου Παπάγου! Στα «κάγκελα» οι γονείς...
Τεράστια επιτυχία: Το «ψηφιακό» Υπουργείο άφησε 345 μαθητές με κενά εκπαιδευτικών από την αρχή της χρονιάς ως τώρα!
w29-81121enisxytikhdidaskalia.jpg
Ενισχυτική Διδασκαλία: Πώς ένας απαραίτητος θεσμός για τους μαθητές κατέληξε σε «πρεκαριάτο» για τους εκπαιδευτικούς...
Το πρεκαριάτο, από το λατινικό precarious (που σημαίνει αβέβαιος, ανασφαλής), είναι όρος που εμφανίζεται από τη δεκαετία του '80 για τα σύγχρονα...
Ενισχυτική Διδασκαλία: Πώς ένας απαραίτητος θεσμός για τους μαθητές κατέληξε σε «πρεκαριάτο» για τους εκπαιδευτικούς...