Thumbnail
ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς Ιθάκης

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ - ΙΘΑΚΗΣ (ΕΛΜΕ-ΚΙ)

[email protected]

Απολογισμός δράσης ΔΣ ΕΛΜΕ-ΚΙ

στη Γενική Εκλογοαπολογιστική Συνέλευση

Τη χρονιά που πέρασε δεν αφήσαμε ζήτημα που να το προσπεράσουμε, να μην τοποθετηθούμε και να οργανώσουμε την πάλη του κλάδου γι’ αυτό (κινητοποιήσεις, παραστάσεις, στάσεις εργασίας, ανακοινώσεις κλπ). Κληθήκαμε να δράσουμε σε συνθήκες νηνεμίας του κινήματος, έντασης του φόβου και των αυταπατών για κυβερνητική λύση με το λαό στη γωνία. Κληθήκαμε να δράσουμε σε συνθήκες δρομολόγησης των καπιταλιστικών αναδιαρθρώσεων από πλουτοκρατία – ΕΕ – δυνάμεις του ευρωμονόδρομου, έντασης της επίθεσης στα λαϊκά δικαιώματα, προώθησης του νέου σχολείου και της τράπεζας θεμάτων. Σε συνθήκες που στις ηγεσίες του συνδικαλιστικού κινήματος σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα κυριαρχούν οι δυνάμεις του εργοδοτικού και κυβερνητικού συνδικαλισμού, παλιού και νέου.

Σταθερά συντονιστήκαμε με συλλόγους γονέων και μαθητικά συμβούλια, με το υπόλοιπο ταξικό κίνημα, το ΠΑΜΕ. Το μεγάλο ζήτημα είναι η αναντιστοιχία στις απαιτήσεις, τη συμμετοχή και τον προσανατολισμό των συναδέλφων σε σχέση με την επίθεση. Οι προσπάθειές μας σε αυτές τις συνθήκες είναι παρακαταθήκη, όπως έδειξε και το τελευταίο μεγαλειώδες παγκεφαλληνιακό συλλαλητήριο για την παιδεία στο Αργοστόλι.

Πολιτικές Εξελίξεις

Το κεντρικό ζήτημα που μπορούμε να εκτιμήσουμε είναι ότι η όποια ανάκαμψη της καπιταλιστικής οικονομίας θα είναι αναιμική και ασθμαίνουσα, θα γίνει πάνω σε συντρίμμια δικαιωμάτων. Την κρίση και την ανάπτυξη τις πληρώνει ο λαός και τα παιδιά του. Οι διεθνείς οργανισμοί εκφράζουν ανησυχία για τις εξελίξεις και το οικονομικό τέλμα, ενώ εμφανίζονται και προτροπές για επιτάχυνση των ρυθμών ανάπτυξης μέσω μεγάλων πολεμικών συγκρούσεων. Οι εξελίξεις σε Ουκρανία, Συρία, Παλαιστίνη, Αφρική κλπ πρέπει να μας ανησυχήσουν. Η αστική τάξη της χώρας μας παίρνει ενεργό μέρος στην ανακατανομή της λείας στην περιοχή. Οι ιμπεριαλιστές ξαναμοιράζουν αγορές και σύνορα με το αίμα των λαών. Ο κίνδυνος μιας ευρύτερης πολεμικής ανάφλεξης είναι υπαρκτός και οι εργαζόμενοι πρέπει να προετοιμαστούν ώστε να μην πολεμήσουν για ξένες σημαίες.

Το αστικό πολιτικό σύστημα είναι ρευστό, αναζητείται λύση και μείγμα πολιτικής που σε κάθε περίπτωση θα θυσιάσει κι άλλα εργατικά – λαϊκά δικαιώματα στο βωμό της ανταγωνιστικότητας και της κερδοφορίας. Αυτή η στρατηγική προωθείται με τα μόνιμα μνημόνια της ΕΕ και τους μηχανισμούς επιτήρησης. Να μην πέσουμε στο δόκανο της υποκριτικής αντιπαράθεσης κυβέρνησης – αντιπολίτευσης, που συσκοτίζει τις αιτίες και εγκλωβίζει τους εργαζόμενους στα αδιέξοδα γι’ αυτούς μονοπάτια του καπιταλιστικού δρόμου ανάπτυξης.

Διέξοδος πραγματική μπορεί να υπάρξει με κοινωνικοποίηση του πλούτου, εκτός ΕΕ και με το λαό στην εξουσία.

Πώς ανταποκρινόμαστε στο καθήκον της ανασύνταξης του κινήματος

Σ’ αυτές τις συνθήκες πρέπει ο λαός να βάλλει τη δική του σφραγίδα στην εξελίξεις. Να καθορίσει τη δική του ατζέντα. Ανασύνταξη στον κλάδο σημαίνει κίνημα που θα συσπειρώνει εκπαιδευτικούς, γονείς, μαθητές στον αγώνα για ένα άλλο σχολείο ενιαίο, δωδεκάχρονο, αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν. Κίνημα που θα οργανώνει την πάλη για όλα τα προβλήματα, ενάντια σε νέα και παλαιά μέτρα, απαιτώντας άμεσα μέτρα αλλά και άλλο δρόμο ανάπτυξης της κοινωνίας.

Κεντρικά καθήκοντα στα οποία το ΔΣ ηγήθηκε της προσπάθειας οργάνωσης του κλάδου:

Απολύσεις

Οι απολύσεις δεν είναι κεραυνός εν αιθρία. Ζούμε ήδη τις διαθεσιμότητες των δύο συναδέλφων του ΕΠΑΛ Αργοστολίου και των εκατοντάδων άλλων πανελλαδικά. Ζούμε την ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων. Συνεχίζουμε τον αγώνα για την επαναπρόσληψή τους. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ ότι είναι κομμάτι του κλάδου. Η ΕΛΜΕ-ΚΙ δε σταμάτησε να διεκδικεί λύση: από τις πρώτες ώρες με τις παρεμβάσεις σε καλοκαιρινές συναυλίες, με τραπεζάκια κλπ, μέσα στους σεισμούς και βέβαια τώρα. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπολειπόμαστε των απαιτήσεων βάσει των αναγκών.

Η διαδικασία των απολύσεων είναι σε εξέλιξη. 6.5 χιλιάδες δημόσιοι υπάλληλοι θα ακολουθήσουν, μέσω και της αξιολόγησης. Η ελαστικοποίηση και ο καθορισμός πλεονασμάτων – υπεράριθμων συνδέεται με αυτή την εξέλιξη. Καταγγείλαμε και στηρίξαμε τις δημόσιες καταγγελίες της συναδέλφισσας αιρετής για την ελαστικοποίηση που κυβέρνηση – διοίκησης προωθούν (υπεραριθμίες, τοποθετήσεις κλπ). Ζήσαμε πρώτη φορά ρύθμιση υπεραριθμίας στο Νομό – καταργήσεις οργανικών που ανοίγουν νέες ατραπούς. Συνολικά πρέπει να μπει στο στόχαστρο η αιτία της ανεργίας και των απολύσεων, το ίδιο το καπιταλιστικό σύστημα.

Νέο Λύκειο

Πραγματοποιήσαμε καμπάνια ενημέρωσης. Σε μια σειρά σχολεία στελέχη της ΕΛΜΕ ενημέρωσαν γονείς – μαθητές. Οι στοχευμένες συζητήσεις ανά σχολεία αποδειχτήκαν οι πιο αποτελεσματικές. Απευθυνθήκαμε σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς στους γονείς και εκδώσαμε εκλαϊκευτική ανακοίνωση εξηγώντας τις συνέπειες που θα έχει η τράπεζα θεμάτων στους μαθητές. Στο θέμα ήδη υπάρχουν αποτελέσματα, παρότι, όπως προβλέψαμε, η κυβέρνηση κάνει ελιγμούς. Δεν παραιτείται από το μόνιμο στόχο ΕΕ κεφαλαίου για τη αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης, για λιγότερο μαθητικό δυναμικό, ταξικά κρησαρισμένο. Είναι μείζον καθήκον η μόρφωση των παιδιών της εργατικής τάξης.

Στις συνέπειες του νέου σχολείου (και της καπιταλιστικής κρίσης ευρύτερα) απαντήσαμε όχι μόνο κινηματικά αλλά και με τα «μαθήματα αλληλεγγύης», τα οποία και συνεχίζουμε φέτος με πάνω από 20 τμήματα. Πρέπει να ευχαριστήσουμε τους συναδέλφους που ανταποκρίνονται και βοηθάνε.

Νέοι εκπαιδευτικοί – αναπληρωτές

Διατυπώσαμε πλαίσιο δράσης και σκύψαμε στα προβλήματα των συναδέλφων αυτών. Βγάλαμε ανακοινώσεις για τους συναδέλφους σε άλλες δομές που ανοίγουν δρόμο και στον κλάδο. Αγκαλιάσαμε και αναδείξαμε τα προβλήματα των νέων εκπαιδευτικών. Μπλοκάραμε προσπάθειες να υποκατασταθούν οι εργασιακές σχέσεις με περαιτέρω ελαστικοποίηση. Συντονιστήκαμε με τους συναδέλφους του ΙΝΕΔΙΒΙΜ, με όσους δουλεύουν με μπλοκάκι, τους αναπληρωτές ΕΣΠΑ. Μόνιμα βάλαμε στο επίκεντρο τους νέους εκπαιδευτικούς των 650 ευρώ. Είναι φανερή η ιδιαίτερη δυσκολία, που σχετίζεται και με την υποχώρηση (του φκ αλλά και) του λκ ευρύτερα, να οργανώσουμε τη δράση με επιτροπές αγώνα κλπ. Η ανάδειξη νέων μαχητών και στελεχών στην ΕΛΜΕ αποτελεί ζήτημα ζωής – θανάτου για το σκ.

Απαιτήσαμε και απαιτούμε μέτρα (σίτιση, στέγαση, μεταφορές κλπ). Κυρίως ανοίγουμε δρόμο ενότητας γύρω από το αίτημα «μονιμοποίηση όλων χωρίς όρους και προϋποθέσεις – μόνιμη σταθερή εργασία για όλους». Είναι εντελώς απαράδεκτο να απαιτείται από τους αναπληρωτές η συμπλήρωση κάθε μήνα παρουσιολόγιων και φύλλων αξιολόγησης προκειμένου να πληρωθούν. Φέτος πραγματοποιήσαμε σύσκεψη, εμπλουτίσαμε τις θέσεις μας με βάση την εμπειρία των συναδέλφων και συνεχίζουμε πιο αποφασιστικά. Ήδη έχουμε εξαγγείλει παράσταση σε Δήμο – Περιφέρεια την Πέμπτη 23 Οκτώβρη.

Νέο σχολείο – αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις - Παιδεία λαϊκό πρόβλημα:

Αναδείξαμε τη σχέση σχολείου – οικονομίας και αποκαλύψαμε το ρόλο της ΕΕ, την επιδίωξη για μεγαλύτερη κερδοφορία μέσα από τις εκπαιδευτικές αλλαγές. Δράσαμε από κοινού με την Ένωση και αρκετούς Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων. Έχουμε πολύτιμη πείρα από την αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων για παρέμβαση σε γονείς – μαθητές. Αυτή η συμμαχία είναι δύναμη και αυτή, πάνω από όλα, στοχοποείται από το σύστημα και τους μηχανισμούς του. Η προσπάθεια να χτυπηθεί το κύρος της ΕΛΜΕ, να δοθεί η εικόνα ενός μηχανισμού που δήθεν χειραγωγεί συνεχίζεται, προκειμένου να περάσει ανενόχλητη η πολιτική της ΕΕ και των επιχειρηματικών ομίλων.

Στηρίξαμε τις μαθητικές κινητοποιήσεις πέρσι στα περιφερειακά κυρίως σχολεία και πιέσαμε για τα ΕΠΑΛ (Ιθάκη: εξεταστικό κέντρο, Τομέας Υγείας Αργοστόλι κενά εκπαιδευτικών λόγω απολύσεων, Ληξούρι: μηχανουργείο κλπ). Αποκούμπι σημαντικό το ταξικό εργατικό κέντρο στο Νομό μας. Φέτος ήταν υποδειγματική η προετοιμασία, για πάνω από ένα μήνα, του συλλαλητηρίου που είχε μαζικότατη μαθητική συμμετοχή.

Αξιολόγηση

Ο κλάδος έδωσε σημαντική μάχη η οποία δεν έχει κριθεί ακόμη, παρά την υπαναχώρηση μετά την εγκύκλιο για ανάθεση ομάδων από τους διευθυντές. Στα νησιά μας σε δύο σχολεία δεν έχουν συγκροτηθεί ομάδες αυτοαξιολόγησης ενώ σε μια σειρά άλλα δεν έχουν ενταχθεί ένας αριθμός συναδέλφων. Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ μπήκε μπροστά για την ακύρωση των σεμιναρίων αξιολόγησης. Απαίτησε απεργιακή συμμετοχή απ’ τους διευθυντές. Ο κλάδος δίνει μάχη με την προσπάθεια επιβολής μέσα σε κάθε σχολείο από τα στελέχη (σχολικοί σύμβουλοι κά). Διαμόρφωσε θέση για διαγραφή των αξιολογητών από τα σωματεία. Στήριξε στην ΟΛΜΕ την απεργία – αποχή δίνοντάς της δυναμικό – μαχητικό – ενεργό περιεχόμενο και καθορίζοντας βήματα απειθαρχίας.

Στα εξ αποστάσεως σεμινάρια για την αξιολόγηση από το σύνολο των διευθυντών του Νομού (22) δεν πήραν μέρος έξι (6).

Υπάρχει σωστή αντίληψη σε μεγάλο κομμάτι του κλάδου για το τι σημαίνει πραγματικά αξιολόγηση και αν ξεπεραστεί ο φόβος και η ηττοπάθεια μπορεί να διαμορφωθεί ρεύμα αντίστασης στο οποίο στοχεύουμε. Τέτοια πρώτη δοκιμή φέτος θα είναι η αντίσταση, με την ίδια γραμμή, ενάντια στο «ξαναζέσταμα» της αυτοαξιολόγησης και ενάντια στην προώθηση της αξιολόγησης από αυτόν το Γενάρη. Καλλιεργούν ψεύτικες ελπίδες σε μέρος των συναδέλφων ότι οι παγωμένοι μισθοί και βαθμοί θα ξεπαγώσουν με την αξιολόγηση και ότι θα βγούμε ωφελημένοι. Ταυτόχρονα ανοίγουν ένα σωρό προγράμματα ώστε να γίνονται εγγραφές στο παρατηρητήριο «καινοτομιών» και να προωθείται ο ανταγωνισμός μεταξύ των συναδέλφων. Η γραμμή μας δεν θα είναι να τεμαχίσουμε τις όποιες παρεμβάσεις αλλά να ορθώσουμε τείχος αντίστασης συνολικά στην αυτοαξιολόγηση - αξιολόγηση.

Σεισμός και μέτρα ανακούφισης των σεισμοπαθών– υποδομές –

αντισεισμική θωράκιση και ασφάλεια των μαθητών

Ο ρόλος της ΕΛΜΕ ήταν μοναδικός – γράψαμε ιστορία. Στην κυριολεξία σώσαμε ζωές μαθητών απέναντι στην προσπάθεια να στοιβαχτούν σε απαράδεκτες συνθήκες στα καταρρέοντα σχολεία, ιδιαίτερα ανάμεσα στον πρώτο και το δεύτερο σεισμό. Οργανώσαμε από την πρώτη στιγμή την αλληλεγγύη προς τους συναδέλφους και τους μαθητές, συντονιστήκαμε με τις άλλες ΕΛΜΕ. Βοηθήσαμε την Επιτροπή Αγώνα Φορέων και κινητοποιηθήκαμε για τα προβλήματα των σεισμοπλήκτων. Το πλαίσιο της παιδείας, η κλιμάκωση και η δράση, κόντρα στο ρεύμα, για αντισταθμιστικά μέτρα είχαν αποτελέσματα ανακούφισης. Αναδείξαμε τη σημασία των υποδομών, της θωράκισης και προστασίας και επιβεβαιωθήκαμε σε όλες τις θέσεις μας. Κάναμε στοχευμένες παρεμβάσεις (πχ για Παλλική).

Η μάχη που δώσαμε ήταν κόντρα στο ρεύμα. Τα αιτήματά μας χαρακτηρίστηκαν από ουτοπικά έως «ανήθικα». Κι όμως μπορέσαμε, μέσα σε αυτές τις συνθήκες, με διαδικασίες βάσης, κόντρα στο ρεύμα, να έχουμε ακόμη και νίκες.

Διαχειριστήκαμε τα οικονομικά με απόλυτη διαφάνεια και δίνοντας δημόσιο λογαριασμό.

Σήμερα αποκαλύπτουμε το σχεδιασμό για επιστροφή στα σεισμόπληκτα κτήρια με μικρές επιδιορθώσεις, για τη διαμόρφωση σχολείων – σφαγείων στο όνομα του να μείνουν λεφτά για την ανάπτυξη.

Ζητήματα υγείας

Ξεσκεπάσαμε την κυβερνητική υποκρισία και τη στρατηγική του κεφαλαίου για την υγεία, μιλήσαμε για την απαράδεκτη κατάσταση στον ΕΟΠΥΥ, τα Νοσοκομεία του Νομού και τις δομές υγείας και πρόληψης. Απαιτήσαμε μέτρα για την περίθαλψη των μαθητών, για τη σχολική υγεία, αθλίατροι, να υπάρχει γιατρός κοντά σε όλα τα σχολεία.

Συμμετοχή στις Επιτροπές Παιδείας και στον «Απόπλου»

Στις Επιτροπές Παιδείας των Δήμων Κεφαλονιάς και Ιθάκης βάλαμε τη γραμμή του σωματείου ενάντια σε καταργήσεις – συγχωνεύσεις, για τη γεωγραφική κατανομή. Παρεμποδίσαμε υπονόμευση της οργανικότητας σχολείων. Οι αποφάσεις, βεβαίως, της Επιτροπής συχνά τροποποιούνταν ή αναιρούνταν στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Φέτος το ζήτημα της γεωγραφικής κατανομής πρέπει να μπει πιο επιτακτικά, όπως έδειξε η πείρα της νέας σχολικής χρονιάς (με την ανισοκατανομή στα γυμνάσια και τα λύκεια του Αργοστολίου), επιβεβαιώνοντας πλήρως τις πάγιες θέσεις μας.

Συνδυάσαμε τη συμμετοχή μας στον «Απόπλου» με καμπάνια για τις θέσεις μας σχετικά με τα ναρκωτικά αλλά και αναδείξαμε ουσιαστικά ζητήματα λειτουργίας του κέντρου.

Διώξεις

Πληθαίνουν οι συνδικαλιστικές διώξεις πανελλαδικά. Μπαίνει στο απόσπασμα το δικαίωμα στη συνδικαλιστική δράση και στην ανεργία. 15 συνδικαλιστικά στελέχη του ΠΑΜΕ υφίστανται την προανακριτική διαδικασία για την υπεράσπιση της πρωτομαγιάτικη απεργίας στο λιμάνι του Αργοστολίου. Ανάμεσά τους πέντε μέλη και στελέχη της ΕΛΜΕ. Φέτος έληξε ουσιαστικά η δίωξη της συναδέλφισσας Ποταμιάνου, που υπερασπίστηκε τη θέση της ΕΛΜΕ και δεν αξιολόγησε στο υπηρεσιακό συμβούλιο.

Το ΔΣ εξέφρασε την αλληλεγγύη του, όπου κι αν εκδηλώθηκαν διώξεις πανελλαδικά.

Φέτος στις διώξεις προστέθηκε το ποιοτικό στοιχείο της κλήσης σε απολογία όλου του κλάδου στο Νομό, από το Υπουργείο Παιδείας, που ανταποκρίθηκε σε σχετικό αίτημα – ερώτηση στη Βουλή της εγκληματικής – νεοναζιστικής Χρυσής Αυγής. Δράσαμε άμεσα και αποφασιστικά, αποκαλύψαμε τις ανομολόγητες στοχεύσεις και, με την πανελλαδική λαϊκή συμπαράσταση, αναγκάσαμε το Υπουργείο σε αναδίπλωση.

Απεργίες - Λειτουργία ΔΣ και ΓΣ

Η συμμετοχή στις απεργιακές κινητοποιήσεις έφθασε πέρσι το υψηλότερο ποσοστό στις  9-3-14 (απεργία ΑΔΕΔΥ στην ψήφιση του νομοσχέδιου για την αξιολόγηση) με 25% περίπου, ενώ υπήρχαν μεγάλες διακυμάνσεις μεταξύ σχολείων. Σταθερά υψηλή συμμετοχή είχε το ΓΕΛ Ληξουρίου, ενώ υπήρχαν και περιπτώσεις με καθολική συμμετοχή μεμονωμένων σχολείων. Η συμμετοχή αυτή δε μας ικανοποιεί.

Το ΔΣ πραγματοποίησε 15 συνεδριάσεις. Οι συνεδριάσεις γίνονταν μετά από πρόσκληση και με ημερήσια διάταξη που εμπλουτίζονταν.

Δεν ήταν λίγες οι απουσίες μελών του ΔΣ. Είχαμε μέλη του ΔΣ που έφθασαν ή ξεπέρασαν τις 3 απουσίες φθάνοντας ακόμη και τις έξη, ενώ μετά την παραίτηση συνάδελφου λόγω μετάθεσης, δεν παρουσιάστηκε σε καμία συνεδρίαση ο αναπληρωτής του. Βεβαίως πρέπει να συνυπολογίσουμε τα προβλήματα των μελών του ΔΣ κατά τη διάρκεια των σεισμών αλλά πρέπει και να επιστήσουμε την προσοχή σε εκφυλιστικές καταστάσεις που καραδοκούν. Το νέο ΔΣ πρέπει πιο αποφασιστικά να αντιμετωπίσει τα προβλήματα στη λειτουργία.

Η αδυναμία στη μαζικότητα των ΓΣ ήταν το κεντρικό. Αν δεν αντιμετωπιστεί η λογική της ανάθεσης, αν όλο το ΔΣ δεν παλεύει για τη συμμετοχή του κλάδου (εννοείται με αυτονόητη τη δική του) τότε ο εκφυλισμός θα διευρύνεται και δεν θα μπορούμε να μιλάμε για αποτελεσματικούς αγώνες με προοπτική. Στη λογική της ανάθεσης πρέπει να ανοίξουμε πιο αποφασιστικό μέτωπο.

Πολιτισμός

Λόγω σεισμού διακόπηκε η λειτουργία της πολιτιστικής λέσχης (κύρια του κινηματογράφου) που έχουμε σε συνεργασία με ΕΚΚΙ. Με υπεύθυνη ξανά τη συναδέλφισσα Μεμελετζόγλου θα συνεχίσουμε φέτος τις προβολές.

Πραγματοποιήσαμε χορό της ΕΛΜΕ, σε δύσκολες συνθήκες, με επιτυχία.

Στηρίξαμε το εορταστικό διήμερο αλληλεγγύης για τα παιδιά της λαϊκής οικογένειας (των νέων ζευγαριών, των ανέργων), που διοργάνωσαν η Πολιτιστική Λέσχη (στην οποία συμμετέχουν η ΕΛΜΕ και το Εργατικό Κέντρο) και η τοπική ομάδα της ΟΓΕ (Ομοσπονδία Γυναικών Ελλάδας). Το πρόγραμμα περιελάμβανε την πρώτη μέρα κατασκευές και παράσταση καραγκιόζη και τη δεύτερη προβολή ταινίας, μπουφέ και μοίρασμα δώρων. Και τις δύο μέρες υπήρχε έκθεση βιβλίου, αφού ένας από τους στόχους ήταν η γνωριμία με την προοδευτική σκέψη και τη λογοτεχνία.

Πήραμε πρωτοβουλίες στα σχολεία, αναδείξαμε και αναδεικνύουμε την ανάγκη για ένα μορφωτικό – πολιτιστικό κίνημα στο σχολείο.

Γενικότερη διαπάλη

Αντιπαρατεθήκαμε με μια σειρά προγράμματα της ΕΕ στα σχολεία που στοχεύουν στην ιδεολογική χειραγώγηση της νέας γενιάς. Αποκαλύψαμε το φιάσκο της φιλανθρωπίας – ιδιαιτέρα μετά τους σεισμούς και την προσπάθεια το κεφάλαιο να αξιοποιήσει τη δυστυχία και τα προβλήματα για να πετύχει μεγαλύτερη διείσδυση στην παιδεία, με τις πλάτες της τοπικής διοίκησης.

Ανοίξαμε μέτωπο στο φασισμό και ενοχλήσαμε σφόδρα τους φασίστες και τα αφεντικά τους, με αποτέλεσμα η ΕΛΜΕ και τα στελέχη της να είναι μόνιμα στο στόχαστρο και να δέχονται ακόμη κι απειλές για τη ζωή τους.

Οι παρεμβάσεις μας στους μαθητές σε ζητήματα ιστορικής μνήμης (εθνικοί επέτειοι, ανάδειξη των ΕΑΜιτών ΕΠΟΝιτών μαθητών που δολοφονήθηκαν από ναζί και δοσίλογους, 8 Μάρτη, 1Μάη κλπ) αποτελούν παρακαταθήκη. Αποτελεί παρακαταθήκη η περσινή τοποθέτηση πλάκας στο 1ο Γυμνάσιο – 1ο Λύκειο για τους εκτελεσμένους μαθητές και τον επίσης εκτελεσμένο καθηγητή τους.

Μέτωπα πάλης από δω και πέρα:

Συνοπτικά ιεραρχούμε:

·         Νέο σχολείο

·         Αξιολόγηση – απολύσεις – ανεργία

·         Νέο μισθολόγιο – φοροληστεία

·         Ασφαλιστικό

·         Πολιτιστικές μορφωτικές πρωτοβουλίες

Το ζήτημα δεν αφορά μόνο τους άξονες αλλά πριν απ΄ όλα την κατεύθυνση, τον προσανατολισμό, πάντα από κοινού με το ταξικό κίνημα, το ΠΑΜΕ, για την ανασύνταξη του κινήματος, κόντρα στον εργοδοτικό, τον κυβερνητικό και το νέο κυβερνητικό συνδικαλισμό.

Πρόγραμμα δράσης

Το νέο ΔΣ θα καθορίσει μορφές.

Εκκρεμούν ωστόσο οι κρίσιμες μάχες που πρέπει να ανταποκριθούμε με κέντρο το πανελλαδικό συλλαλητήριο της 1ης Νοέμβρη.

Επίσης υπάρχει η καμπάνια «ένα τετράδιο για την Παλαιστίνη» και η επίσκεψη του συναδέλφου Άκελ 10 και 11 Νοέμβρη στην Κεφαλονιά

Έχουμε εμπιστοσύνη στις αστείρευτες δυνατότητες του κλάδου και του λαού μας. Το μέλλον δεν ανήκε στο ξεπερασμένο είτε αυτό αφορά το κοινωνικό σύστημα είτε το συνδικαλισμό. Το μέλλον ανήκει στον κόσμο της δουλειάς και θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να ζήσουμε σε ένα κόσμο με ειρήνη, δικαιοσύνη και χωρίς εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο. Να ζήσουμε με βάση τις δυνατότητες που δίνει η παραγωγικότητα στη σύγχρονη εποχή καλύπτοντας εμείς και τα παιδιά μας όλες μας τις ανάγκες.

Αργοστόλι 19 Οκτώβρη 2014

Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ

Ο Πρόεδρος

 

Ο Γενικός Γραμματέας

 

Γεωργόπουλος Διονύσης

Γαλιατσάτος Νικόλας

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

epidimia_ilaras_ipa_2542019.jpg
«Καμπανάκι» Παπαευαγγέλου για παράλληλη έξαρση κοκκύτη και ιλαράς λόγω εμβολιαστικών κενών
«Ένα μολυσμένο άτομο με ιλαρά μολύνει 12-18 άτομα που είναι ανεμβολίαστα», λένε οι ειδικοί
«Καμπανάκι» Παπαευαγγέλου για παράλληλη έξαρση κοκκύτη και ιλαράς λόγω εμβολιαστικών κενών
ΔΙΕΚ
Εκπαιδευτές ΣΑΕΚ (πρώην ΔΙΕΚ): Αξιολόγηση από καταρτιζόμενους και ποινή «παύσης» ενός έτους για όσους αξιολογηθούν αρνητικά
Αν το έργο ενός εκπαιδευτή αξιολογηθεί ως «ακατάλληλο» τίθεται εκτός του Μητρώου Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης για το επόμενο ένα έτος
Εκπαιδευτές ΣΑΕΚ (πρώην ΔΙΕΚ): Αξιολόγηση από καταρτιζόμενους και ποινή «παύσης» ενός έτους για όσους αξιολογηθούν αρνητικά