Thumbnail
του Ιωάννη Χρήστου

Την Παρασκευή 2/10 φτάνει στα σχολεία με υπογραφή του Υπουργού κ. 

Φίλη η υπ αριθμ. 151893/Δ2/29-9-2015 απόφαση με θέμα τις αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου, σύμφωνα με την οποία οι Βιωματικές Δράσεις- Συνθετικές Δημιουργικές Εργασίες (όπου υπάρχει και η Τοπική Ιστορία) των Γυμνασίων καθώς και οι Ερευνητικές Εργασίες των Λυκείων μπορεί να ανατεθούν σε όλους τους κλάδους εκτός από ΠΕ02-ΠΕ03-ΠΕ04. Επίσης τα Μαθηματικά Γυμνασίου τα έχουν πλέον ως Β ανάθεση οι κλάδοι ΠΕ19-20 μόνο αν έχουν πτυχίο Μαθηματικού.

  Τη Δευτέρα 6/10 έρχεται διευκρινιστική οδηγία με υπογραφή του Γενικού Γραμματέα κ. Χασάπη με αριθ. 155529/Δ2/2-10-2015, σύμφωνα με την οποία όσες αναθέσεις έχουν ολοκληρωθεί ή ολοκληρώνονται δεν υπόκεινται στο έγγραφο του Υπουργού. Δηλαδή ο Γενικός Γραμματέας αναιρεί την υπουργική απόφαση η οποία τέλειωνε με την πρόταση << Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από το σχολικό έτος 2015-16 >>

  Που βρίσκεται το πρόβλημα;

  Στα πολλά ερωτήματα που προκύπτουν.

  1ον) Ο Γ.Γ. ζητά από τους συλλόγους να αγνοήσουν τις αναθέσεις του Υπουργού;

  2ον) Οι περισσότεροι, αν όχι όλοι,σύλλογοι είχαν κανει αναθέσεις με αποτέλεσμα η Υ.Α. να δημιουργήσει σύγχυση για το ποιοί μπορούν να αναλάβουν τι. Μήπως το σχολικό έτος για το Υπουργείο αρχίζει 1η Οκτώβρη;

  3ον) Το ΠΥΣΔΕ Πειραιά έκανε τοποθετήσεις στις 2/10 σύμφωνα με τα κενά τα οποία είχαν δημιουργηθεί πριν την Υ.Α. Μήπως έχουν αλλάξει τα δεδομένα και βρεθούν συνάδελφοι σε σχολεία που τελικά δεν έχουν ώρες γιατί οι κλάδοι ΠΕ02-ΠΕ02-ΠΕ04 τελικά δεν θέλουν να αναλάβουν τις ερευνητικές εργασίες;

  4ον) Τι νόημα έχει η διευκρίνηση ότι θα ισχύει μετά τη δημοσίευση στο Φ.Ε.Κ.; Μήπως έχουν σκοπό να δημοσιευθεί γύρω στα τέλη Ιούνη;

  5ον) Με ποιά λογική δεν μπορεί ένας φιλόλογος να έχει ως ανάθεση την Τοπική Ιστορία;

  Νομίζω ότι θα ήταν κουραστικό να συνεχίσω και με άλλα αναπάντητα ερωτήματα.

  Το θέμα είναι ότι τα κενά τόσο στη Πρωτοβάθμια όσο και στη Δευτεροβάθμια είναι τεράστια και το Υπουργείο αντί να προχωρήσει σε μόνιμους διορισμούς (πως να το κάνει άλλωστε μετά το 3ο μνημόνιο) προχωρά σε λύσεις που μόνο προβλήματα δημιουργούν παρά λύνουν. Μόνο στο ΠΥΣΔΕ Πειραιά σήμερα 6/10 υπάρχουν 639 ώρες κενές Φιλολόγου, 287 ώρες Μαθηματικού και 527 ώρες ΠΕ04.

 

                     ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ - Μαθηματικός

                    Μέλος  Δ.Σ.  Ε.Λ.Μ.Ε.  Πειραιά

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανεπιστημια
Πιερρακάκης: Το σχέδιο για τα ψηφιακά πτυχία - Θυρίδες gov.gr και «ψηφιακός γκισές»
Με ηλεκτρονική αίτηση μέσω του ptyxia.gov.gr και χρήση των προσωπικών κωδικών πρόσβασης στο Taxisnet και τον ΑΜΚΑ, φοιτητές, απόφοιτοι αλλά και...
Πιερρακάκης: Το σχέδιο για τα ψηφιακά πτυχία - Θυρίδες gov.gr και «ψηφιακός γκισές»