Thumbnail
Σε βέβαιο θάνατο οδηγείται ο Κωνσταντίνος Σακκάς ο οποίος διανύει την 31 ημέρα απεργίας πείνας σύμφωνα με την διάγνωση που εξέδωσε η παθολόγος που τον εξέτασε χθες στο Γενικό Κρατικό της Νικαίας όπου νοσηλεύεται. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η παθολόγος “είναι μαθηματικώς βέβαιο ότι η συνέχιση της αποχής του από το φαγητό θα οδηγήσει σε βέβαιο θάνατο"
Σε βέβαιο θάνατο οδηγείται ο Κωνσταντίνος Σακκάς ο οποίος διανύει την 31 ημέρα απεργίας πείνας σύμφωνα με την διάγνωση που εξέδωσε η παθολόγος που τον εξέτασε χθες στο Γενικό Κρατικό της Νικαίας όπου νοσηλεύεται. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η παθολόγος “είναι μαθηματικώς βέβαιο ότι η συνέχιση της αποχής του από το φαγητό θα οδηγήσει σε βέβαιο θάνατο”
 
Διαβάστε όλη την διάγνωση που εξέδωσε η παθολόγος που εξέτασε τον Κωνσταντίνο Σακκά
 

ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Για τον κρατούμενο απεργό πείνας κ. Σακκά Κωνσταντίνο, 29 ετών
25/06/2013

Παρακολούθησα την πορεία της υγείας του κ. Σακκά από την έναρξη της απεργίας πείνας έως σήμερα. Αρχικά με πρόσκληση δική του και της οικογενείας του τον εξέτασα ενόσω εκρατείο στις φυλακές Κορυδαλλού, αλλά και κατά τη διάρκεια της νοσηλείας του στο Α’ Παθολογικό τμήμα του Γ.Ν. Νικαίας, όπου εργάζομαι και όπου νοσηλεύεται φρουρούμενος από την 17η/6ου 2013.

Διανύει σήμερα την 22α ημέρα απεργίας πείνας. Συνολικά έχει χάσει 10 Kgr σωματικού βάρους, που αντιστοιχεί στο 8,7% του αρχικού σωματικού του βάρους. Κατά το τελευταίο μεγάλο διάστημα εμφανίζει σημαντική αδυναμία και αίσθημα καταβολής, ενώ έχει συχνά παραπονεθεί για άτυπα ενοχλήματα στην περιοχή του θώρακα, πιθανόν εκ του πεπτικού (ιστορικό σχετικής επεμβάσεως σε παιδική ηλικία). Επιπλέον εμφανίζει ξηροφθαλμία και μικρού βαθμού ουλίτιδα, καθώς επίσης γαστρεντερική διαταραχή του τύπου της επίμονης δυσκοιλιότητας.

Αντικειμενικά διαπιστώνεται συστολικό φύσημα 2/6 στην προκάρδιο χώρα (η σχετική διερεύνηση δεν ανέδειξε παθολογικό αίτιο), καθώς επίσης η αναμενόμενη ως εκ της ασιτίας και κλινοστατισμού σχετική βραδυκαρδία. Κατά το τελευταίο δεκαήμερο διαπιστώθηκε συχνά ορθοστατική υπόταση και υπογλυκαιμίες. Από τις φυλακές ήδη εμφανίζει χαμηλή ουρία αίματος ως εκ της ασιτίας.

Σημειώνω ότι είναι η δεύτερη φορά που ο κ. Σακκάς υποβάλλει τον εαυτό του σε απεργία πείνας. Το γεγονός αυτό, προστιθέμενο στην παρέλευση των ημερών και στην σημαντική απώλεια βάρους, αποτελεί σημαντικό παράγοντα κινδύνου για την εξέλιξή του.

Με βάση την σχετική βιβλιογραφία, στην φάση στην οποία βρίσκεται και έχοντας ξεπεράσει το στάδιο της αρχικής χρησιμοποιήσεως του ηπατικού γλυκογόνου ως πηγή ενεργείας, ο οργανισμός χρησιμοποιεί ως πηγή ενεργείας κατά μείζονα λόγο το μυϊκό σύστημα. Τονίζεται ότι η διαδικασία αυτή, 1. αφορά τόσο τους σκελετικούς όσο και τους λείους μύες (μυοκάρδιο) και ενέχει κινδύνους για μόνιμη βλάβη οργάνων, ενώ έχουν αναφερθεί και αιφνίδιοι θάνατοι από καρδιακές αρρυιθμίες, 2. η εξέλιξη δεν είναι απαραίτητα γραμμική, αλλά μπορεί να είναι εκθετική, ειδικά αν ο απεργός πείνας σταματήσει να λαμβάνει υγρά και ηλεκτρολύτες.

Ολγα Κοσμοπούλου

Παθολόγος, επιμελήτρια Α ΕΣΥ
Μέλος ΕΓ ΟΕΝΓΕ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypoyrgeio paideias
Υπουργείο Παιδείας: Τα οργανικά κενά εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης (Πίνακες)
Σύμφωνα με το  Υπουργείο Παιδείας τα συνολικά κενά εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση ανέρχονται σε 2.785 και 2.907 στη Δευτεροβάθμια...
Υπουργείο Παιδείας: Τα οργανικά κενά εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης (Πίνακες)