Thumbnail
Μαριάννα Γκαρτζώνη

Είναι προφανές ότι τη " διαφορά"στην κούρσα της μοριοδότησης  των υποψήφιων Δ/ντών των Σχολικών Μονάδων θα κάνουν τα μεταπτυχιακά εξ Εσπερίας ή εξ Ανατολών, συνοδευμένα βεβαίως από την απαραίτητη επάρκεια της γλώσσας προέλευσής τους. (Σας θυμίζει μήπως κάτι αυτό σχετικά με επάρκειες αλβανικής καταγωγής;)

Αλήθεια έλεγξε κανείς την πραγματική τους συνάφεια με τα πτυχία των κατόχων τους ή για άλλη μια φορά θα πάμε παρακάτω;

Θεωρώ ότι οι ιθύνοντες του ΥΠΠΕΘ έχουν πλήρη γνώση των διαστάσεων του θέματος γιατί το έχουν αναλύσει επαρκώς άξιοι Πανεπιστημιακοί δάσκαλοι και όχι μόνο.Το επιτρέπουν όμως και ίσως το ευνοούν μοριοδοτώντας τα χωρίς αμφισβήτηση, με 2,5 μόρια.

Φυσικά, η συντριπτική πλειοψηφία αυτών των "τίτλων",χωρίς πραγματική συνάφεια και αντιστοίχιση με την Εκπαιδευτική διαδικασία, ελάχιστα θα αξιοποιηθούν στα σχολεία, ενώ οι κάτοχοί τους ενδέχεται να αγνοούν ακόμη και το περιεχόμενό τους.

Αντίθετα, ο νόμος δεν επιτρέπει τη μοριοδότηση πτυχίων που αξιοποιούνται στη μάχιμη εκπαίδευση και ως 2η ειδικότητα, γιατί σύμφωνα με αυτόν, έχουν "χρησιμοποιηθεί" κατά την υπηρεσιακή σταδιοδρομία του εκπαιδευτικού.

Τι όμως ενδιαφέρει το ΥΠΠΕΘ; Πραγματικοί τίτλοι ή τίτλοι " μαϊμού" που δεν αμφισβητούνται γιατί θα θίξουν την ουσία του προβλήματος; Περιμένω με ενδιαφέρον να δω πώς θα αξιοποιηθεί η συσσωρευμένη γνώση αυτών των " τίτλων " μέσα κι έξω από την τάξη του δημόσιου σχολείου.

Προσωπικά, κατέχοντας και 2ο πτυχίο και χωρίς να μοριοδοτούμαι γι΄αυτό, δεν το έχω " χρησιμοποιήσει" ( η ορολογία του νόμου) μόνο στην υπηρεσιακή μου σταδιοδρομία αλλά και ως μάχιμη εκπαιδευτικός εξυπηρετώντας ανάγκες των σχολείων, όπου αυτό κρινόταν απαραίτητο.

 2ο  πτυχίο που λειτούργησε επικουρικά του πρώτου,προσφέροντας συναφή γνώση και παιδαγωγική επάρκεια που αξιοποιήθηκαν κατά την 30ετή εκπαιδευτική μου πορεία.Και είμαι σίγουρη ότι το το δικό μου ( υποδεέστερο κατά πολύ στην αξιολογική κλίμακα) θα χρησιμοποιηθεί και πάλι στα σχολείο και όχι οι παραπάνω τίτλοι, αν παραστεί ανάγκη.

Τέλος, αυτό που με εκπλήσσει περισσότερο, είναι η de jure αποδοχή της συνδρομής της ιδιωτικής πρωτοβουλίας (με το αζημίωτο βέβαια) σε υποθέσεις της Δημόσιας Εκπαίδευσης.

 


Μαριάννα Γκαρτζώνη

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekab_7.jpg
Σοβαρό τροχαίο στη Σταδίου: Μηχανή συγκρούστηκε με αυτοκίνητο -Ένας σοβαρά τραυματίας
Από την σύγκρουση τραυματίστηκε ο οδηγός της μοτοσικλέτας ο οποίος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, σε κρίσιμη κατάσταση στο νοσοκομείο...
Σοβαρό τροχαίο στη Σταδίου: Μηχανή συγκρούστηκε με αυτοκίνητο -Ένας σοβαρά τραυματίας